het bewijs is nu geleverd

is er maar 1 maan whahahaha

haha geweldig dit!

Mijn avond zou niet meer stuk kunnen :smiley:

Wij hebben bejaarde buren en die spreek ik niet zo vaak. Dus vanaf deze kant geen leuke burenopmerking :wink:

hihihi mag ik er ook een toevoegen?

buurmeisje(15) :papa,wat is reincarnatie(was voor school bezig oid)

vader; jaa dat weet ik niet hoor,ik heb nooit geen aardrijkskunde gehad :eh:

werkelijk…hub en ik lagen onder de tafel van de lach… :mrgreen: :mrgreen:

maar met die maan is wel heeeeulll erg dom ja…ghighi :mrgreen:

ik dacht ook altijd dat er meerdere manen waren :mrgreen: :roll: :lol: :lol: :lol: :liar:

:smiley: :lol: :smiley: :lol:

Ze kunnen er natuurlijk niks aan doen, maar grappig is het wel!

waaaaaaaaaaaaaaaaat maar een maan?

weer een ilusie naar de knoppen

:mrgreen:

Whahaha… wat een opmerkingen…

Hier nog zo een…

(gaat wel over een oud collega. wij hadden het over die ballen die om de hoogspannings draden zitten (vlakbij een vliegveld). zij vertelde mij dat dat toch maar een uitvinding was, voor de vogels… Want daar waren ze dus blijkbaar voor gemaakt, zodat vogels ook veilig konden zitten…

ahahahhahahahahhaa

:lol: :lol:

:lol: OOO heerlijk als je achterthuis zit en dit soort gesprekken hoort…heb je geen tv oid voor nodig

Even iets anders, zo verbaas ik me bij Jensen ook wel eens over de domheid van sommige gasten.

Echt wel :laatst die meiden van een of ander programma dames in de dop ofzoiets :shock: :shock: :shock: :silenced: :silenced:

:lol: :lol: :lol:

Heerlijk om zulke uitspraken op te vangen, zeker als ze zich zo ‘super’ voordoen tav de buurt

:lol: geweldig!

@Claudje wrote:

:mrgreen: :roll:

Even iets anders, zo verbaas ik me bij Jensen ook wel eens over de domheid van sommige gasten. :silenced:

Heb je die meid laatst gezien van dames uit de dop?

Ik ben ook niet de slimste hoor maar zei was echt dom :lol:

haha wat een stel zeg :lol:

Issie ik had nog niet gezien dat jij het ook zei van die meid uit dames uit de dop :lol:

Zo ik heb even heerlijk kunnen lachen op de vroege morgen :mrgreen:

Uuuh tja… :shock: :lol: :doh:

Net als die man die niet geloofde dat er mensen op de maan waren geweest, maar ja die man was oud (en eigelijk best een goede eigenschap om niet direct alles te “geleuven” wat ze op tv laten zien).

Mijn buuv doet ook wel eens domme uitspraken, ik zal ze ook eens opschrijven :wink:.

En ik geloof dat ik niks mis aangezien ik Jensen niet kan zien.

hahahaha… :wall: dom zeg…

:lol: WHAAAAHAHAHAHAAAA, lig helemaal op een knap hier! :lol:

@wwb wrote:

Bewijs dat de quote van mijn werk echt echt waar is:

Nadenken is lastig, daarom oordelen de meeste mensen.

De buurtjes hebben iets minder vermogen om na te denken, en daarom mogen ze blijkbaar oordelen hahahahaha

dat zullen alle buurtjes wel over elkaar zeggen

@Marite wrote:

Net als die man die niet geloofde dat er mensen op de maan waren geweest, maar ja die man was oud (en eigelijk best een goede eigenschap om niet direct alles te “geleuven” wat ze op tv laten zien).

Ehmmmm :eh:

Ik heb een keer een docu gezien. Dat ging over het feit dat er ook daadwerkelijk niemand op de maan is geweest. Reuze interessant en daardoor twijfel IK nog steeds hoor..

En ik ben nou niet echt dom of achterlijk te noemen... :wink:

@Madre wrote:

@Marite wrote:

Ik heb een keer een docu gezien. Dat ging over het feit dat er ook daadwerkelijk niemand op de maan is geweest. Reuze interessant en daardoor twijfel IK nog steeds hoor..

Ja, daarover heb ik ook een keer gelezen. Tijdens Koude Oorlog -wedloop tussen de VS & USSR was de druk hoog om te laten zien wat men kon/de ander te passeren. Dé maanlanding zou zorgvuldig geregisseerd & opgenomen zijn in een studio. A/d hand van schaduwen/licht zou dit te bewijzen zijn...

Een v/d zoveel complottheorieen, wel interessant idd... Ben benieuwd of de waarheid ooit eens boven tafel komt...

@Elise wrote:

@Madre wrote:
@Marite wrote:

Ja, daarover heb ik ook een keer gelezen. Tijdens Koude Oorlog -wedloop tussen de VS & USSR was de druk hoog om te laten zien wat men kon/de ander te passeren. Dé maanlanding zou zorgvuldig geregisseerd & opgenomen zijn in een studio. A/d hand van schaduwen/licht zou dit te bewijzen zijn...

Een v/d zoveel complottheorieen, wel interessant idd... Ben benieuwd of de waarheid ooit eens boven tafel komt...

Daar ging het inderdaad om. Voorbeeld dat de (verzwaarde) vlag die hij in de grond had gedaan toch iets wapperde terwijl er niet echt wind is op de maan. En inderdaad waren er schaduwen te zien.

Toevallig had ik ook een docu gezien over het feit dat ze WEL op de maan zijn geweest, daarom twijfel ik erg... 8)