herkent iemand dit

woensdag moet ik ongie worden, maar gister verloor ik bij afvegen wat rosig bloed nu alleen met afvegen oud bruin bloed elke x denk ik ongie te worden maar komt niks . :think: :think:



heb veel afscheiding en pijnlijke boobs

Euhm…misschien een innesteling??? Enne ongipijn kan ook bij zwanger zijn.

Ik duim voor je :pray: :pray: :pray:



:-*

Ik heb 2 keer een paar dagen voordat ik ongesteld moest worden al wat bloed verloren en ik was beide keren zwanger.

Ik hoop het voor je meid :pray:

zou wel weer een mooi wondertje zijn :pray:

KArin maar vast een tesje doen??? :angel: :angel:























:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

wacht zoiezo tot een paar dagen na mijn nod :mrgreen:

Oew, wat spannend meid! :pray: :-*

@Karin1981 wrote:

wacht zoiezo tot een paar dagen na mijn nod :mrgreen:


Oh das flauw :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wink: :wink: :wink: :wink:

testen testen testen :wink:

Kan twee kanten op hoor! Vers is meestal iets van een bloeding aan je baarmoedermond door irritatie voorafgaand aan euhm een positieve test of een menstruatie die toch doorzet. Bruin is oud en meestal van je vorige cyclus en ook dat kan als je zwanger bent.

Heeeeel spannend Karin en ik duim heel hard dat het ditmaal een heel mooi (voor)teken is! :pray:

spannend!

nog steeds helemaal niks, ook geen bruin bloed meer vandaag of morgen mijn nod :pray:

:pray: wat vreselijk spannend zeg!! Ik hoop zoooo dat het gelukt is deze ronde!!

wow, spannend karin!! toen ik zwanger was van Jayden had ik ook heel erg last van afscheiding… ik duim voor je!!

verlies nu weer oud bloed (wel na grote boodschap :oops: :oops: :oops: )had ik ook die zondag



ga morgen denk ik maar testen

Spannend Karin!! :pray: :pray:

Zal voor je duimen :pray: Dat het raak is! :mrgreen:

heb je getest? :pray:

He Karin. En en en en??? :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

ow spannend! en al getest??