herkent iemand dit

had vannacht al krampen en werd idd ongesteld. Dus helaas. Moet ik nu zondag als 1e dag rekenen of vandaag?

:frowning: sjips zeg. Je mag als eerste dag rekenen de dag van helderrood bloedverlies. In het ziekenhuis bv als je op zondag na 18.00 ongesteld werd dan telde pas de maandag als dag 1. In de nacht ongesteld betekend dus de volgende ochtend tellen als dag 1. :hug:

Oh Karin das balen!!! DIkke knuff, enne roodbloedverlies is dag 1

dank jullie wel, ach nog maar ronde 1 geen haast.



Dag 34 ongie worden valt gelukkig mee, dan heb ik mijn ei gelukkig goed gevoeld :dance: voor dat ik 2 maand de pil heb gebruikt ws het 40 dagen of meer

jammer dat 't niet meteen raak is, maar wel 'n fijn idee dat je je cyclus weer 'n beetje kent!!!

Nu niet wachten tot maart he :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :wink:

dat zou wat zijn ,14 dec ik 18 ivan 23 hub tussendoor sint en kerst maar als het dan zou zijn dan is het zo toch

Heb je wel alles in 1x gehad…



Nee, ik sla die maand echt pertinent over (als ik hub dan ook van me af kan slaan :silenced: :lol: ), vind de 11de meer dan voldoende :mrgreen: :mrgreen:





ghihi

:mrgreen: :mrgreen: wanneer was jij gestopt met ac

nog niet. de ha kon mijn spiraaltje niet verwijderen en heb nu 'n afspraak van de gyn gekregen, net op 'n dag dat ik niet kan. Moet effe met de ha overleggen of ik ergens anders terecht kan, want ze hebben geen andere dag… :roll:

Had gehoopt dat 't deze ronde al zover was, maar helaas. Komt goed, hoor!

kom je gezellig mee kletsen met okt/nov stoppers :mrgreen:

Dat ga ik niet halen! vrijdag gaat m’n spiraaltje eruit (vandaag afspraak gemaakt!) en 't is al december :wink:



Nee, denk niet dat ik dit keer nog bij 'n stoppers-topic aansluit. Heb één leuk topicje waar ik altijd kom, daar hou ik 't voorlopig bij!

ok jammer :mrgreen: hopelijk snel een brusje voor Kai :-*

en voor D.aan en I.van!! :-* terug!!