Goedemorgen allemaal.
Jeetje ik vind het wel weer wennen hoor dat donkere en grauwe weer.
Luca wil alleen nog maar tv kijken terwijl hij met dat mooie weer daar totaal geen oog voor had en alleen maar op zijn tractor wilde rijden.
Hij komt ook alsmaar vragen wanneer die regen weer ophoudt :?
Grappig is wel dat Luca nu ineens over Bleu’s clues zit.
Zelfs in de druppeltjes van gemorste yoghurt ziet hij ze en meestal heeft hij nog gelijk ook :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Pien, komt vast wel goed meid met je rug.
Zeker niet onverstandig om er wat extra op te letten maar nu ken je de signalen al dus kan je sneller een stapje terug doen.
Gelukkig kan Midas al veel zelf en hoef je hem niet meer zoveel te tillen.
Plassen op de wc was hier ook weer ff gestopt.
Hij wilde ineens niet meer en net als MIdas huilen als hij erop zat,…dat is ook de bedoeling niet natuurlijk.
Nu wilde hij 2 dagen geleden ineens zelf weer op de wc en ja hoor 2x een plasje.
Ach mij maakt het niet uit,…ik houd het nog steeds op de zomer om echt eens aan de slag te gaan met zindelijksheids training.
Ilona, fijn zeg dat je Zoey mee kan nemen naar je werk.
Zit ze dan wel op een andere groep als jij?
Even een andere vraag maar hebben jullie na je bevalling ook meer last gekregen van je eisprong.
Het lijkt hier steeds erger te worden.
Zo’n 1 dag in de maand klap ik echt dubbel van een stekende pijn in mijn onderbuik en aangezien het een beetje aan de zijkant zit en het altijd rond dezelfde tijd is ga ik er vanuit dat het mijn eisprong is.
Heb het altijd aan de rechterkant en ik voel me dan echt waardeloos die dag (vandaag dus :roll: )
Zou het liefste terug in mijn bed kruipen maar dat zal helaas niet gaan.
Luca moet zo naar het kdv want Chris ligt te slapen na een nachtdienst en ik moet zo gaan werken en gelijk aansluitend naar bloemschikken tot 22 uur.
Waarna CHris dan gelijk vertrekt voor weer een nachtdienst.
Heb ik Chris dus alleen gezien toen hij naast me in bed kwam liggen…lang leven de ploegendienst NOT :evil:
Ben blij dat ik geen fiep kind heb want die duim kan je niet kwijt raken maar om het af te leren is het wel wat moeilijker.
Ik heb altijd begrepen dat kinderen een soort van geborgenheid en rust zoeken als ze duimen.
Luca doet het ook alleen maar als hij heel ontspannen tv zit te kijken of moe is en dus niet constant.
Ik ga er vanuit dat hij er zelf mee stopt als hij die extra steun niet meer nodig heeft om te gaan slapen en anders zien we wel weer tegen die tijd.
Roep dat maar niet te hard Niek, ik was dus ook een duimkind en ik zal jullie hier eens een geheimpje verklappen…sttttt Ik duim dus nog steeds!!! Natuurlijk niet overdag maar blijkbaar af en toe in mijn slaap :oops: :oops: Tja, wat kan ik er aan doen? Onno heeft het ontdekt toen hij jaaaaaren geleden eens wat gesmak naast me hoorde. Hij wist ook niet wat hij zag en vroeg de volgende ochtend of ik het wist. Neee dus!!! :o Af en toe denk ik wel eens smorgens…hee heb vast weer geduimd, dan voelt mijn duim toch een beetje week :shifty:
Ik ben dus eigenlijk heel blij dat ik geen duim kind maar een speenkind heb. Speen raakt niet weg want hij ligt standaard in bed en nu kan IK (ok samen met Marnick) een beetje bepalen wanneer we het tijd vinden dat die maar eens de deur uit moet.
Maargoed, genoeg over de speen…
Ben benieuwd wat de ha je allemaal verteld heeft Pien!
Niek, ik heb hetzelfde…Weet niet of dit nu te maken heeft met na de bevalling of met de spiraal maar ik heb inderdaad ook het idee dat ik mijn eisprong voel. Wat stekende pijn, veelal linkerkant. Voel me er ook niet al te lekker van. Gek he? Vervelend dat je nu juist zo’n lange dag hebt. Sterkte maar!
Nou dames, wilde uitgebreid gaan reageren, maar ik pas ff.
Het eten valt me onwijs zwaar, vond het al niet zo lekker…maar ben nu een beetje misselijk…wou eens wat anders proberen…maar nu :sick:
De “piep” :think: tja, Connor vraagt er veel om. Maar we worden idd steeds strenger. Alleen boven, en ook NIET meer in de auto, wat ik nog steeds wel deed. Ik word er constant door de logopediste op gewezen dat ie anders een slappe mondmotoriek krijgt en mss gaat slissen. Dus daarom zijn we (eigenlijk tegen ons gevoel) er heel streng op :naughty:
Boven gaat ie uit en blijft ie uit, tot we 's avonds weer naar boven gaan. Kwijt raken, daar trapt Connor echt nog niet in, dat snapt ie niet.
Maureen, ik zou idd of Julie bij je tante “weghalen” of bij je moeder. Want zo is het idd teveel voor het meisje. Dat snappen ze vast wel :thumbup:
Ja Pien die rug die rug Dat is nu precies waarom ik nog 11 kilo af moet vallen, voor we event over een volgende zwangerschap gaan denken (sinds carnaval 9 kilo kwijt :thumbup: ) want mijn lichaam kan het nu echt niet. Heb nu al 24 uur per dag pijn. En met de vorige zwangerschap kon ik met 5 maanden niks meer. Dus meid, idd, als je preventief mss wat oefeningen of een steunband of zo kan krijgen, of weet ik veel wat, dan hoop ik voor je echt dat dat werkt. Succes ermee :thumbup:
Marieke, FOTO’S :inlove:
Ilona, FOTO’S :inlove:
:-* Jeanine
9 kilo,…knap hoor Jeanine.
Allemaal door Sonja Bakker??
Mogguh dames!
Allereerst Jeanine, jij ook bedankt voor je kaart meid :thumbup: Enne 9 kilo, knap hoor Ik ga deze keer voor “maar” 9 kilo erbij :lol:
Gisteren een verwijskaart voor de Dietiste gehad en voor een zwangerschaps/sport/fysio- achtige begeleiding i.c.m. de dietiste waarmee ze samenwerken. Kan woensdag al terecht, ben benieuwd! Oh Ja, Jeanine, die steunband was vorige keer geen S6, kreeg er enkel meer last van Ach ja, we zien wel, wie weet valt het allemaal mee deze keer, ik doe er in ieder geval alles aan!
Maureen , perikelen rond Julie opgelost? Ik hoop dta je een oplossing hebt kunnen vinden.
Niek, geen ervaringen gelukkig met erge buikpijnen… Niet fijn overigens :shifty: Hoe is het met de zoektocht naar de poetsvrouw?
Hier geen speen, maar een duim gelukkig :mrgreen: Wat maakt het nu uit Femke dat je 's nachts duimt hahaha , ik kon er wel om lachen :lol: Ik denk dat Niek bedoeld dat ze blij is met de duim dat sommige kinderen blijven roepen s’nachts als hun speen opeens weg is / eruit valt. Ik ken mensen die er 10 maal per nacht uit moeten om die stomme tut er weer opnieuw in te doen :roll: Hier dus ook blij met de duim in dat opzicht :lol: Ach en verder leert hij het vast wel een keertje af, daar maak ik me echt niet druk om.
Gisteren kreeg Midas post, dat hij morgen voor het eerst naar de PSZ mag :shock: Hij vind het geweldig, allemaal kindjes om mee te spelen riep hij! Arm kind, nu al zo zielig enigskind. Gelukkig ben ik zwanger anders ging het vast de verkeerde kant op met hem. Anti-sociaal , sociaal-emotioneel achter en bedenk nog maar meer vreselijke zaken als je enigskind blijft in deze drukke tijden :sick: :sick: HAHAHAHAHA. Kortom, morgen gaat hij er voor het eerst hee, spannend!
Vannacht trouwens een nacht from hell geweest :evil: Midas begon rond 22.00 uur opeeens te huilen en stopte er pas om 3.00 uur mee :shock: :shock: Hij was verdrietig zei hij, maar ik kon er niet achter komen wat er nu was. Pijn uitgesloten, koorts of andere lichamelijke zaken. Hij zat ergens mee denk ik, want vanmorgen was hij nog helemaal onder de indruk dat papa heeeeeeel erg boos geweest was op hem vertelde hij arm kind. Ja, Erik was om 3 uur inderdaad niet meer zo vrolijk :lol: Het was enkel goed als we hem optilden en vasthielden. Als we hem neerlegden was het direct brullen… klinkt bekend he dames
Die periode heeft hij al eens gehad al had ik gehoopt dat het over was :roll:
Nou, ik ben even werken :mrgreen:
@niek1 wrote:9 kilo,…knap hoor Jeanine.
Allemaal door Sonja Bakker??
Nee, door mijzelf :mrgreen: maar met het boek van Sonja B
Gisteren kreeg Midas post, dat hij morgen voor het eerst naar de PSZ mag Hij vind het geweldig, allemaal kindjes om mee te spelen riep hij! Arm kind, nu al zo zielig enigskind. Gelukkig ben ik zwanger anders ging het vast de verkeerde kant op met hem. Anti-sociaal , sociaal-emotioneel achter en bedenk nog maar meer vreselijke zaken als je enigskind blijft in deze drukke tijden HAHAHAHAHA. Kortom, morgen gaat hij er voor het eerst hee, spannend!
Ja, jij ook bedankt. Dus mijn kind is al verpest :wink: :mrgreen:
Gelukkig zit hij sinds 26 april op de psz :thumbup: :mrgreen:
Piep piep piep, ik moet er idd soms 10 x per nacht uit om die stomme piep terug te duwen :x
Och och, ik zit weer op het werk, bazin is de deur uit, dus jullie zullen mij hier nog vaker zien :oops: :mrgreen:
O ja, net nog iets grappigs. Ik kreeg sms van ons mam dat Connor maar naar de DVD speler bleef wijzen en KAKI zei. Wat bedoelde hij toch vroeg ze mij :think:
K3 NATUURLIJK :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hey meiden,
Nog bedankt voor jullie kaartjes he. Wel raar hoor hier staan geboorte- verhuis en rouwkaarten naast elkaar. :?
Volgens mij word je je bewuster van je lichaam als je kinderen hebt gehad dus niet zo gek dat je je eisprong voelt. Heb wel vaker gehoord dat vrouwen daar echt erge pijn van kunnen hebben. Zit zelf te denken aan dat ene spiraaltje waardoor je mis ook niet meer ongi word. :think:
Zoey maakte vanacht een vergissing en werd om 4 uur wakker. Hopenelijk vannacht niet meer. Vanavond gaan we naar Tarzan. Lijt me erg leuk.
De uitvaart was erg mooi. Ik ben blij dat ik wel de kist heb gedragen, viel idd mee. Met de naaste fam zijn we gebleven tot de kist zakte, ook wel erg mooi. En dan is er nu niks meer. Geen opa, geen oma geen fam meer. Er is nog wel fam hoor, maar daar hebben wij geen contact mee, laten we zeggen dat het niet de moeite waard is. :roll:
Zo alweer 9 kilo Jeanine, knap hoor.
Nou kom later nog wel ff langs. Ga ff beetje opruimen hier.
OOooo Ilona ik wil ook zo graag naar Tarzan.
Hoop er een beetje op dat ik kaarten krijg voor Moederdag of mijn verjaardag in juni.
Laat je ff weten hoe is geweest,…met wie ga je eigenlijk…Ben niet nieuwsgierig hoor
Jaaaaaaaaaaaaaa ik heb de opdracht gekregen voor die 100 zakjes.
Vind het zo gaaf.
Tis helemaal anders dan ik normaal doe want het is voor een bruiloft dus met een glazend stofje, tule, opdruk van een roos en chocolade dragees erin.
Maar zij en haar man vonden ze erg mooi dus mag ik ze maken.
Phoe heb ik wat te doen de komende weken :shock: :mrgreen:
Kreeg ook zomaar via mijn site een bestelling van 2 pyjama zakken dus ik ben happy :dance:
Pien dat slapen is hier ook weer een onderneming.
Bij Chris gaat hij gewoon slapen maar bij mij probeert hij vreselijk te rekken.
Beetje drinken, 30 knuffels die ook ineens in bed en onder een dekentje moeten, 2 muziek dozen aan, 2 verschillende lichtjes, drinken, deur open blijven, auto in bed…noem het maar op en meneer verzint er wel weer iets bij :roll:
En doe je niet mee aan heel dit spel nou… doe dan maar oordoppen in want dan krijst hij heel de boel bij elkaar.
Kijk mama is wel goed maar niet gek natuurlijk dus dat word weer ff heel consequent zijn de komende tijd.
Nou meiden ik ga gauw aan mijn zakken beginnen en vanmiddag naar een bespreking op het werk en dan lekker 3 dagen vrij.
Denk dat we morgen naar het Arsenaal in Vlissingen gaan.
Piraten en vissen kijken voor Luca, wilde eigenlijk naar de Beekse Bergen omdat ik daar nog een kortingsbon voor heb maar met die regen gaan we maar iets binnen opzoeken.
Tot later…
Hoihoi,
Wat een weertje.
Bij ons zijn 3 groepen op kamp gegaan,mag vannacht weerwolf in het bos spelen… Niet fijn zo’n weertje.
Kids zitten nu einde Ciske de Rat te kijken,leuk !
Ilona,fijn dat het afscheid van je oma,mooi is geweest.
Het zit inderdaad allemaal dicht bij elkaar.
Niek,wauw,leuke intensieve opdracht !
En ja,ik wil ook graag naar Tarzan,als je niks met moederdag krijgt,boeken wij toch,misschien willen er nog méér dames mee !
Wij vertrekken vrijdagmiddag naar Roompot-park De Banjaard,had me ook mooier weer erbij gewenst,helaas.
Ach ja,met z’n 9 enen amuseren we ons vast wel !
Gisteren van 21-23 uur een super relaxte massage met hot stones gehad.
Kijk ff op innersmile met bekende ervoor en eu erachter.
De man van een collega/vriendin doet dit nu als hobby naast zijn werk,heerlijk gewoon.
Ik mocht gratis,erg leuk,maar laat !
Kinderkamer gisteren verkocht …snif afscheid nemen van periodes…
Nu wordt mijn mannetje alweer 4 !
En de dames die twijfelen over houden van 2 kids… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: ,elk uur,iedere minuut.
Mijn kanjers !
Kom later terug,
Doeg Josien
Klinkt goed Josien, zo’n massage :lol:
Zeker als het gratis is, maar die kennismakingsprijs is ook niet duur :thumbup:
Dames, hoe plaats je hier zo’n excel dingetje, wat Pien ooit met de namen en maten van de kids deed? Dan kan ik een lijstje maken wie welke dagen kan voor een meeting, wie wanneer op zomervakantie is, en waar we naar toe willen bijv dierentuin, binnen speeltuin, zwemmen.
Ik zeg maar iets. Wie heeft tips ??
ik zal een nieuw draadje openen. Dan kan ik hem toevoegen
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1569620#1569620
NIEUW DEELTJE!!