HERFST 2004 KAMPIOENTJES!

Van kindje 1 wordt natuurlijk altijd het meeste gehouden hahahaha :mrgreen: :wink: (ik ben de oudste thuis, dat snap je wel)

Er is nu leuk genieuws gemeld en gelijk word er weer meer gebabbeld,…leuk hoor.

Komt natuurlijk ook bij dat het niet echt weer is om buiten te zitten.

Hier in ieder geval niet met al die regen.

Ben ook druk bezig om een nieuw zakje te ontwikkelen.

Ik mag voor een dagverblijf leidster die binnenkort gaat trouwen een proefzakje maken.

Haar kaart was met sepia rozen erop en ze wil in die stijl ook een bedankje.

Ze vertelde dat ze nog geen leuk bedankje kon vinden voor een redelijke prijs dus heb ik mezelf gelijk opgeworpen…:wink: :lol:

ALs ik de opdracht krijg moet ik minstens 100 zakjes maken :shock: :dance:

Ach ja ik ben er weer mee van de straat zal ik maar zeggen.

Enne…tuurlijk kan je van je 2de ook houden (Ben ook de tweede van 5)

Hey meiden,

Zo ben lekker opgemaakt. Wel leuk hoor. Dan kun je eens iets heel anders proberen. Heb nu een vel groen randje om mijn ogen. Ze zei dat ik veel meer kan hebben, maar omdat ik zo naar mijn oma toe ga hebben we het maar bescheiden gehouden.

Tja wat kan ik zeggen van dat houden van de tweede. Voor mij is dat denk ik iets anders aangezien er nogal wat aan vooraf is gegaan. Daar schaam ik me ook wel een beetje voor. Niet dat ik niet van Zoey hou dat helemaal niet, maar het is wel anders. Bij de eerste is alles nieuw en ben je op slag verliefd. Nu moest ik echt wennen en had ik daar ook niet echt veel tijd voor. Echt genieten kon ik niet tijdens de zwangerschap en in de eerste maanden ook niet. Nu wel wat meer, maar nu heb ik nog steeds veel aan mijn hoofd en heb ik het ook nog eens mega druk. Daar baal ik behoorlijk van en geeft me ook een schuldgevoel. Ik wil me dan ook nu op de positieve dingen richten en bewust genieten.

Weet je mensen zeggen wel tegen je geniet er van, maar zo simpel ligt het dus niet. Die vakantie die jullie gepland hebben kan daar wel aan bijdragen vind ik. Als ik misschien wat meer voor mezelf had gedaan had dat al een stuk beter geweest. Door dat soort dingen te doen voor jezelf en je relatie is het meteen ook goed voor je kids. Immers een happy mama wrijft af op haar kinderen. Dus geen gelul over zou je dat nou wel doen. Gewoon lekker gaan meid! Dat is toch wel een van de dingen die ik het afgelopen jaar heb geleerd. Zorg dat jezelf gelukkig bent en lekker in je vel zit daar heeft iedereen baat bij.

Zo lekker diep weer…

Ga er vandoor meiden.

Nou we gaan ook zeker op vakantie hoor, dat komt wel goed. Ja, ik ben zelf eigenlijk nooit moeilijk geweest in het uit logeren doen van Midas ofzo. Midas slaapt bijna iedere week een nacht bij mijn moeder. Niet omdat ik dan lekker kan uitslapen :mrgreen: maar meer omdat ik hem dan zondag om een uur of 5 breng, we daar lekker eten samen. Ik doe hem in bad en leg hem vaak zelf op bed. Dan gaan wij naar huis, de volgende dag werken en om 5 uur haalt Erik hem weer op , of mijn moeder brengt hem thuis. Veel minder gezeul als dat ik hem die ochtend nog moet brengen en het kind vroeg zijn bedje uit moet trekken voordat ik naar mijn werk moet. Sommige mensen vinden dat al “not done” dat je kind iedere week uit logeren gaat, nou lekker belangrijk. Hij merkt er echt niets van en vind het heerlijk bij oma!! Afgelopen weken is hij bijna iedere maandag in de Efterling geweest, nou dat is vast geen straf voor hem :mrgreen:

Ilona, fijn dat je bent opgeknapt! Enne groen kan je goed hebben, dat denk ik ook. Ik heb ook een heel mooie donkergroene eyeliner, staat idd heel mooi bij donker haar.

En betreffende dat houden van een 2e, in jullie situatie kan ik me elemaal zo voorstellen dat je je zo voelt…en inderdaad, ik ben van mening dat het erg belangrijk is om nog lekker dingen voor jezelf te doen. Ook ZONDER vent :mrgreen:

Vanavond ga ik bij een vriendin mijn haar verven, glaasje rose erbij, sigaretje, frans kaasje…OH NEEEEEEEEEEEE :shock: :shock: :doh:

hahahahaha :lol: :lol:

@niek1 wrote:

ALs ik de opdracht krijg moet ik minstens 100 zakjes maken :shock: :dance:

Ach ja ik ben er weer mee van de straat zal ik maar zeggen.[/size]

:shock: :shock: hahaha dus als we iets lezen over een zwerver die de straten van Hulst onveilig maakt ben JIJ het niet :stuck_out_tongue:

Leuk voor je :thumbup: Ach, maar 100… :mrgreen:

Hhahahah nee denk het dan ook niet nee :lol:

Heb trouwens op een plaatselijk prikbord op internet een adevertentie voor een poetsvrouw geplaats en heb gelijk 2 reacties gekregen.

1 is een vrouw van 36 met 3 kinderen die graag op woensdag middag wil komen en 1 wil s’avonds graag komen maar dat valt al af ivm de slaaptijd van Luca.

Wel leuk dat mensen gelijk reageren ,…even afwachten wat ik nog meer te horen krijg.

Ilona, je hebt helemaal gelijk hoor.

Als mama happy is zijn de kinderen dat ook.

Nu dat het met mij een stuk beter gaat en het daardoor ook heel goed gaat met Chris en mij is Luca ook veel makkelijker.

EN als hij eens een moeilijke dag heeft kan ik het veel beter hebben.

Wij proberen nu ook elke maand iets met ons 2en te plannen en dat lukt aardig.

Dan eens naar het theater, etentje, film of gewoon s’middags ff alleen thuis met zijn tweeen… en ons bed :inlove:

Jaaaaaaaaaaaa maar we weten allemaal wat daarvan komt :mrgreen:

Bedankt voor je kaart Niek, heel lief van je :-*

Graag gedaan meid

Pien…dat had ik niet verwacht. Maar wat een geweldig leuk nieuws zeg!!!

Van harte gefeliciteerd.

Ilona, gecondoleerd met je oma, heel veel sterkte.

Ik heb weinig te melden. Ben druk met het regelen van oppas…ik zit een beetje met een dilemma; elke donderdag morgen past mijn tante op Julie. Daarna wordt ze opgehaald rond 12.00 door mijn moeder, daar eet ze een broodje en tegen 13.00 gaat ze naar het kdv. Maar het is teveel voor haar.

Nu wil ik haar donderdagmorgen bij mijn tante weg hebben, niet omdat ze het niet “goed” doet, maar omdat het te druk wordt. weet alleen niet zo goed hoe ik het moet brengen en Julie kan pas vanaf feb 2008 's morgens bij het kdv terecht.

Verder gaat ze de maandagmorgen ook naar het kdv, maar 's middags is ze dan bij mijn moeder. Nu haalt Bob haar vandaag rond vier uur op en ze valt in de auto in slaap, omdat ze geen middagdutje bij mijn moeder heeft gedaan. Zit dus nu te twijfeln of ik haar dan de ma-mi ook naar het kdv zal brengen.

NOu snappen jullie het een beetje…

Niek, je hebt het de laatste tijd wel vaker over jullie bed gehad…dat loopt dus allemaal prima

:mrgreen: :mrgreen:

In ieder geval succes met de zoektocht naar de poetsvrouw…

en de honderd zakjes.

Ik ga eens met Julie spelen, doordat ze zo laat heeft geslapen krijg ik die nog niet naar bed

:frowning:

@Mau wrote:

Niek, je hebt het de laatste tijd wel vaker over jullie bed gehad…dat loopt dus allemaal prima

:mrgreen: :mrgreen:
Oeps :oops: is dat zo??
Heb inderdaad niks te klagen op dat gebied de laatste tijd.

Kan je tante niet samen met Julie eten en haar dan naar het kdv brengen dan hoef ze niet ook nog eens naar je moeder

Snap je dillema goed Mau. Daarom ben ik ook blij dat Zoey mee gaat naar mijn werk. Daar weet ik van hoe en wat en dat geeft mij rust. Je moet doen wat jij denkt dat goed is. Luke gaat bijvoorbeeld op woensdag ochtend naar zijn oma en de middag en de vrijdag is hij bij zijn vader. Als dat niet lekker werkt gaat hij alsnog mee naar mijn werk. Hij heeft alleen wel een moeilijke leeftijd om nog naar het kdv te gaan.

Luke is weer aan de beterende hand en dat is te merken ook. Mooi ik kan hem af en toe wel achter het behang plakken zeg. Hij is erg bijdehand en zegt als je hem bijv vraagt of hij even iets wil opruimen of even bij je komt om aan te kleden:“echt niet!” :roll:

Morgen met Zoey naar het cb. Weer een prikje dus dat is wat minder.

Zo 100! zakjes. Dat zou wel erg leuk zijn. Ben je lid van hyves?? Anders kun je even je site op mijn site achterlaten. Wie weet haal je daar ook weer iets mee uit. :mrgreen:

Ik ga zo lekker mijn bedje op zoeken. Tot morgen.

zo tiep net een verhaal… weg… :twisted: :twisted: :twisted:

kom later wel terug :mrgreen:

Goedemorgen meiden,

Zoey lijkt het door slapen te snappen. Gister om half 10 erin en vanmorgen om 7 uur wakker. Na de ochtend voeding nog even in bed zodat wij ons kunnen douchen en aankleden. Prima zo!

Luke zat vanmorgen in bad zegt hij dat hij op de wc moet. Dus hij op het potje en ja hoor een mooie plas. Dat gaat de goede kant op.

Jammer he van het weer. Heb meteen geen zin meer om te fietsen. Vandaag krijg ik dat babyschaaltje voor in de fietskar. Ben benieuwd.

Ga maar even wat doen hier.

Lekker hoor Iloon, dat je je nachtrust kan pakken. Je voelt je dan altijd tien keer fitter vind ik. Nu heb ik weinig klagen hoor, Marnick is praktisch nooit snachts wakker tenzij hij last heeft van zijn oortje of als hij van die perioden heeft dat ie wat heftiger droomt, maar dan is het vaak een aai over zijn bol, speentje zoeken en het is weer helemaal goed.

Over speentje gesproken…Marnick heeft alleen een speentje in bed om in slaap te vallen. s Avonds als ik naar bed ga kijk ik altijd even of hij hem nog in heeft of niet. Zoja, dan haal ik hem eruit en leg hem in het hoekje van zijn bed. Op den duur moet hij natuurlijk zonder kunnen maar ik weet niet goed hoe ik het moet aanpakken. Dacht eraan om te beginnen als hij met een half jaar ofzo een groter bed krijgt. Onder het mom van…je bent nu grote jongen, je mag in een groot bed en speentje blijft in andere bedje (…voor je latere broertje of zusje :wink: :mrgreen: )…

Wat vinden jullie? Hoe hebben jullie dat aangepakt of hebben jullie kids ook nog speentje… Tja, Luca kan moeilijk zijn duimpje afhakken …

Vanmorgen even met mijn vader op pad geweest voor een verduisteringsrolgordijn. Ik had nog steeds de oude luxaflex op Marnicks kamertje hangen maar die zijn lichtgeel dus er kwam smorgens vroeg altijd gelijk zo’n bak zonlicht naar binnen. Nu op de dag is het dus ook lekker donker en hopelijk is hij dan iets minder vroeg wakker…We zullen zien…

Mau, ik denk dat je gewoon eerlijk moet zijn naar je tante toe. Zoals je het ons ook verteld. Dat je aan Julie merkt dat het allemaal een beetje teveel is. Moet ze zich toch niet gepasseerd door voelen?

Iloon, wanneer moet je eigenlijk weer beginnen met werken? Inderdaad lekker dat je Zoey lekker kan meenemen. Kijk, voordeel van bepaalde beroepskeuze… :thumbup:

Zo, krijg zo meteen nog even een vriendin/collega langs. Zij waar ik mee was naar d’r echo. Het gaat heel goed. Is inmiddels 11 weken zwanger dus de kritieke weken zijn bijna voorbij…

Fijne dag nog allemaal (gelukkig iets minder troosteloos weer als gisteren)

@femke wrote:

Over speentje gesproken…Marnick heeft alleen een speentje in bed om in slaap te vallen. s Avonds als ik naar bed ga kijk ik altijd even of hij hem nog in heeft of niet. Zoja, dan haal ik hem eruit en leg hem in het hoekje van zijn bed. Op den duur moet hij natuurlijk zonder kunnen maar ik weet niet goed hoe ik het moet aanpakken. Dacht eraan om te beginnen als hij met een half jaar ofzo een groter bed krijgt. Onder het mom van…je bent nu grote jongen, je mag in een groot bed en speentje blijft in andere bedje (…voor je latere broertje of zusje :wink: :mrgreen: )…

Wat vinden jullie? Hoe hebben jullie dat aangepakt of hebben jullie kids ook nog speentje… Tja, Luca kan moeilijk zijn duimpje afhakken …

Bij ons was de enige speen die we hadden echt kwijt. Tja Rogier en ik waren al met allerlei oplossingen in de weer, maar Xavier zei zelf dat hij dan maar zonder moest slapen.
Maar dit is in ieder geval een truc die vaak gebruikt wordt. Net doen alsof de speen kwijt is.
Mijn broertje die is inderdaad gestopt met de speen, omdat zijn zusje de speen nodig had :mrgreen:.

Mijn zusje heeft bij allebei haar jongens (die ook alleen 's nachts een speen hadden maar die dan ook wel errug lekker vonden en niet zonder konden) 2 weken voor hun vierde verjaardag een kalender gemaakt waarop dan het aantal nachtjes stond tot het weggooien van de speen (een tekening van een speentje dat met een boog de vuilnisbak ingegooid wordt :mrgreen: ). Op hun verjaardag moesten dan de speen weggooien. Heeft bij allebei goed gewerkt.

Ik weet niet goed of ik hem nu al weg wil doen, zolang het alleen bij 's nachts blijft en hij er beter door slaapt…

Hahaha…toen ik het laatste speentje (=fuppie) voor Bart kocht…eentje die niet binnen 2 dagen doorgebeten kon worden…zei ik tegen Bart: “Dit is het laatste fuppie!”

Jullie kunnen wel invullen hoe vaak Bart geroepen heeft: “Dit is het laaaaaaaaaaaaaatste fuppie!” :mrgreen: :mrgreen:

In ieder geval is de fup hier mee verhuist naar de camping, vanwege de vreemde omgeving en geluiden. En inmiddels is hij thuis van de fup af want: “Fuppie woont op de camping”. Ik denk dat hij ook niet mee terug verhuist als het campingseizoen over is.

Sinds afgelopen weekend begonnen met luierbroekjes en zindelijkheidstraing. Op het potje zitten gaat prima en babbelen doen we honderduit…maar nog geen resultaat. We zien wel…ik probeer het gewoon, is het te vroeg, dan is het te vroeg…we maken er in ieder geval geen halszaak van.

Ilona, heb je inmiddels al wat nieuwe foto’s van je kleine meid?

Niek, poetsvrouw? Heerlijk! Ik zou het eerst via het witte circuit proberen…ws komt je in aanmerking voor belastingteruggave? Plus dat je een bedrijf er achter hebt staan voor als er problemen zijn. Zoals beschadiging of diefstal. En anders zou ik het via een advertentie op MP of de plaatselijke supermarkt doen.

Nou kom…ik ga eerst weer wat doen. Meld me vanavond wel weer.

Hey meiden,

Volgende week woensdag is mijn eerste werkdag. Dan moet ik om kwart over zeven Luke weg brengen en dan meteen door met Zoey naar mijn werk. Ben benieuwd hoe dat zal gaan.

Wij doen het speentje straks weg met Sint. Dan geeft Luke hem aan Sint ofzo. Doen we ook op mijn werk en dat lijkt goed te gaan. Hier ook alleen voor in bed, maar nu we gelijkvloers wonen is dat wel een drama. Hij kan steeds zijn kamer in en komt dan met “Hiek” terug. Zijn speen kwijt raken kan niet, want die zit dus vast aan “Hiek”. Leek een ideale oplossing voor het steeds zoek raken van de speen, maar nu ik dat zo lees van de speen van Xavier was het niet z’n goed plan. Als Luke een “Hiek” heeft zonder speen zegt ie"stuk, mama maken". :roll:

Zal van de week ff foto’s showen van mijn vrouwtje. Ze is zo enorm gegroeid. En ook ff van Villa Ilona. :mrgreen:

Jaaaaaaa foto’s

Mogguh ladies,

Hier geen speen problemen, maar duimen :mrgreen: Dat wordt lastig afleren, ach dat zien wel wel. Kan hem toch moeilijk op zijn rug binden :roll:

Zo een afspraak bij de HA hoe we deze zwangerschap “lichamelijk” gaan aanpakken. Uiteraard wil ik geen 2 hernia’s meer, dus zal er het e.e.a. preventief moeten worden aangepakt. Ach we zien wel, komt vast allemaal goed :thumbup:

Ilona, spannend man!! Alweer werken… Heb je er wel een beetje zin in of zie je er erg tegenop?

Ach Esther, Midas ging heel braaf al maanden op het potje, plassen deed hij vaak goed, af en toe een grote boodschap. Sinds een week wil hij er opeens NIETS meer van weten. NIET op het potje roept hij opeens, en huilen :cry: Hij gaat vrijwillig op de bank liggen en vraagt om een schone broek :shock: Dus ach, het zegt niets zie je wel hahaha. Wij dachten ook dat we al een eindje op weg waren :mrgreen:

Femke, werkt het gordijn? Hier al heel snel rolluiken aangeschaft, om precies dezelfde reden. Het scheelt hier echt wel, lekker hoor :lol: Ik heb toevallig gisteren een prijs opgevraagd voor een nieuw rolluik op de andere kamer boven. Zekerheid voor alles he hahaha, vanaf het begin al wennen aan totale duisternis :stuck_out_tongue:

Ben weg ladies, ga Midas even naar een vriendin van me brengen, kan hij daar even een uurtje met haar zoon van 3 spelen. Zit ik even rustiger bij de HA en kan ik daarna nog ff een bakkie drinken :wink:

HOUDOE!!