Hemelvaart

hemelvaartdag valt dit jaar precies op mijn verjaardag (en die van mijn zus) :dance: ik ga lekker uit eten met m’n vriend, m’n zus en haar vriend en m’n ouders en het feestje voor vrijdagavond voorbereiden :slight_smile: gaat een heel gezellige dag worden :smiley:

Ben naar aanleiding van dit topic maar eens gaan spieken wanneer het eigenlijk Hemelvaartsdag is :shifty:. Oke, aanstaande donderdag al dus… Nou, manlief heeft nachtdienst en ik heb nog genoeg werk liggen waar ik me overdag op ga storten. Ga het alleen waarschijnlijk erg lastig vinden dat niemand bereikbaar is 8). Peuter zal wel balen dat er geen peuterzwemmen is. Verder gewoon een dag als alle andere dus…

naar de sleepbootdagen in Vianen. + braderie

Wij gaan naar de lambertusmarkt in oldemarkt :slight_smile:

Wij vertrekken dinsdagavond naar de kust voor 3 dagen.



Groeten

Isle

@Cell wrote:

eh… behang afstomen en behangen denk ik, hoop ik… :shifty:

Mijn vader moet naar een aanleunwoning en krijgt 1 juni de sleutels.

Er moet in 4 dagen tijd een huis bewoonbaar worden gemaakt en behang afstomen en opnieuw behangen staat dus gepland op hemelvaart…



Ik zoek nog wel oppas voor de jongsten, iemand beschikbaar :stuck_out_tongue: :angel:




Tis dat ik dan met een ziek jongetje in huis zit (woensdag amandelen+buisjes) en manlief bij zijn broer in huis gaat ‘slopen’ anders had je ze wel hier kwijt gekund hoor :stuck_out_tongue:

wij zitten zowiezo op de camping (vl woont er)… de kids zijn met opa en oma een lang weekend weg, jaarlijks terugkerend uitje. Denk dat het in eerste instantie beetje thuis aanrommelen is en dan misschien donderdagmiddag ff naar autocross en als vl moet werken gaat ik lekker mee tot vrijdagavond…



maar goed bij ons is nooit wat te plannen en der komt van alles en nog wat altijd tussendoor…



:vlinder:

vriendlief heeft een autocross…

2 dagen…

wordt weer stofhappen…



als het goed blijft gaan met mijn pa,

dan nemen we de sleurhut mee…



oudste is bij zijn papa

Naar de bloemetjesmarkt :smiley:

Ik zou het echt niet weten. Volgens mij moet manlief ook nog eens werken gewoon :think:

We zijn allebei donderdag én vrijdag vrij, en de kinderen natuurlijk ook… dus we gaan met zijn allen genieten van een weekend van vier dagen. Donderdag hebben we in ieder geval een verjaardag van het dochtertje van een goede vriendin. Verder zien we wel. Zeker met mooi weer, vermaken we ons altijd wel :smiley:

Ik heb Wendy Do en Vrij lekker bij me. Ze word donderdag al om 07.30 uur opgebracht, heeeerlijk. We gaan naar vrienden van me toe en hun dochter ( mamy van hiero hihi) Lekker daar heen met de trein samen eten en dan savonds naar huis. Wendy blijft logeren bij mij , en dan vrijdags starten we met een ontbijtje, lekker met croissants enzo en smiddags heb ik gewoon fysiothepraie, wat wendy en ik gaan doen verder, weinig byzonders aangezien ik in de ziektewet zit en ws de donderdag belastend genoeg is.



Maar lekker aanmodderen in huis, kleien, knutselen, tv kijken ( nick en simon american dream o.a) Ach we zien altijd wel. :smiley:

Wij gaan als het weer het toelaat lekker wandelen in het bos.

Even naar het hemelriekje samen met vrienden en hun twee kids.



Dus kom maar op met de zon!

Onze auto gaat richting dierenpark in Emmen, als dat open is.

@Reat wrote:

Onze auto gaat richting dierenpark in Emmen, als dat open is.




dat is hier waarschijnlijk ook het plan :smiley:

Wij krijgen morgen een goede vriendin op bezoek met haar nichtje :mrgreen:

Vandaag (de kinderen zijn hier vrij van school) heb ik de hele dag een vriendinnetje van Amy hier vanaf 7 uur al dus we hebben al bulten leuke dingen gedaan. (ontbijt op bed, fruitsalade maken, samen lekker uitgebreid in bad enzo)

Vrijdag boodschappen doen en zaterdag naar mijn ouders (die aan de andere kant van nederland wonen.

Morgen gaan we een dagje naar de camping en vrijdag naar Giethoorn bootje varen :mrgreen:

hmm mijn lief gaat Ella’s nieuwe kamer inrichten :inlove: en schoonmoeder komt verven. en ik ga met Ella naar de manege want daar zijn clubkampioenschappen van de rijvereniging waar ik lid van ben 8)

pfff niet specifieke plannen hier denk dat ik even wat in huis ga schilderen en dan er even lekker op uit ga met djessy

Geen plannen voor morgen, dus lekker een beetje in huis rommelen, met de kinderen naar de speeltuin, mijn dochter leren fietsen en als het lekker weer is bbq-en. Vrijdag, verplichte vrije dag, maar omdat ik het erg druk heb op mijn werk ga ik toch wat thuiswerken om de druk wat te verlichten. Opvang van de kinderen is toch open. Als ik eerder klaar ben dan ga ik nog wat oud speelgoed opruimen en naar de kringloop brengen.