Hemelvaart

Heeft iemand al enig idee wat jullie gaan doen met Hemelvaart? Wij zijn met zijn tweeen, maar ik heb geen idee wat we kunnen gaan doen…

eh… behang afstomen en behangen denk ik, hoop ik… :shifty:

Mijn vader moet naar een aanleunwoning en krijgt 1 juni de sleutels.

Er moet in 4 dagen tijd een huis bewoonbaar worden gemaakt en behang afstomen en opnieuw behangen staat dus gepland op hemelvaart…



Ik zoek nog wel oppas voor de jongsten, iemand beschikbaar :stuck_out_tongue: :angel:

Uhm huis schoonmaken en donderdagavond gaan rijden voor een weekendje bij mijn moeder. Voor ons een normale dag alleen het feit blijft dat we beiden een heerlijk lang weekend vrij hebben :inlove:

Meeste mensen om mij heen moeten gewoon werken.



Ligt aan het weer wat ik met de kids ga doen. Donderdagen zijn niet mijn werkdagen dus ik ben vrij 8)

Hier de jaarlijkse grensmarkt en kermis.



Is een groots gebeuren: de hoofdstraat hier die overloopt naar Duitsland, staan dan helemaal vol met kraampjes. Superdruk, maar ook zeer gezellig…

aan het klussen die dag gaat de keuken en vloer eruit



misschien dat ik en lynn nog wel ergens heen gaan

Wij staan dan weer op de camping.

Dit jaar voor het eerst met een caravan :dance: ,

het inpakken gaat nu al relaxter :smiley: !

Yes mijn mannetje is jarig dus we gaan naar het wokparadijs emt de familie. :inlove: :dance: :drool:

wij gaan niets doen…



@cell: breng maar hier :wink: :mrgreen:

wij hebben eigenlijk geen plannen… mijn man is verplicht vrij op vrijdag dus wel lekker lang weekend met z’n allen.

Met mooiweer moet er even een borderrol in de tuin gemept worden, met slecht weer zou het zomaar kunnen dat ik nu de hal maar eens ga verven (had eigenlijk tot 42 weken door moeten lopen, dan was het voor de geboorte van de jongste klaargeweest :lol: ).

haha ja die 42 weken kan ik ook op zich wel gebruiken, en dan vooral om anderen aan het werk te zetten :wink:



Wij gaan die dagen ook klussen. Donderdag en zaterdag krijgen we hulp, vrijdag doen we het dan denk ik lekker rustig aan.

@Cell wrote:

eh… behang afstomen en behangen denk ik, hoop ik… :shifty:

Mijn vader moet naar een aanleunwoning en krijgt 1 juni de sleutels.

Er moet in 4 dagen tijd een huis bewoonbaar worden gemaakt en behang afstomen en opnieuw behangen staat dus gepland op hemelvaart…



Ik zoek nog wel oppas voor de jongsten, iemand beschikbaar :stuck_out_tongue: :angel:




haha leuke plannen Cell! :thumbup:

Moest ik in de buurt wonen had je ze altijd mogen brengen :-*

werken, ik was met koninginnedag vrij :mrgreen:

hier eigenlijk ook nog geen plannen.



iig lekker met het gezin wat doen (manlief werkt onregelmatig en heeel erg veel, dus even bijkomen)



en voor de rest hoop ik dat het mooi weer is… :angel:

werken.

Moet je dan wat doen met Hemelvaart? :wink:

Mijn zoon gaat naar het zwembad met oma donderdag.

Misschien gaan zus en ik mee, anders blijven we lekker thuis.

vriendlief gaat thuis de trappen verfen en ik ga met de jongens naar zeeland, kamperen met mijn ouders. En ze willen heul mooi weer hebben :dance: :dance: :dance:

@Cell wrote:

eh… behang afstomen en behangen denk ik, hoop ik… :shifty:

Mijn vader moet naar een aanleunwoning en krijgt 1 juni de sleutels.

Er moet in 4 dagen tijd een huis bewoonbaar worden gemaakt en behang afstomen en opnieuw behangen staat dus gepland op hemelvaart…



Ik zoek nog wel oppas voor de jongsten, iemand beschikbaar :stuck_out_tongue: :angel:




ja hoor!! won beetje ver weg maar lijkt me enig :inlove: :inlove:

Wij gaan waarschijnlijk bbq’en bij mn moeder en mn 2 zussen ook en aanhang. En verder misschien nog even badkamers kijken als dat ergens kan en verder weinig plannen.