Hema ijsbeer knuffel gezocht

Onze oudste dochter is dol op haar oude ijsbeer knuffel (IJsjebeer genaamd).

Helaas begint hij al wat slijtplekken te krijgen en daarom ben ik op zoek naar een reserve IJsjebeer. Het gaat om onderstaande H e m a ijsbeer knuffel.

We hebben al een aantal ijsbeer knuffels van de H e m a die nog op hun website staat, maar die is natuurlijk lang niet zo lief en fijn om te knuffelen. Kan iemand mij aan een nieuwe IJsjebeer helpen?












[/img]

Niemand die deze ijsbeer nog heeft liggen?

Hallo,



ik zit net te kijken. Wij hebben hier ook een ijsbeer (op het etiket staat h.e.m.a.). Ziet er wel wat anders uit.



Kan het zijn dat oude ijsjebeer een beetje verwassen is?



Wil je mij anders je e-mailadres mailen, dan stuur ik je een foto van de ijsbeer die ik heb liggen. Die van ons is ongeveer 15 cm lang (van staart tot kop).



Ik hoor het wel.



Groetjes Henrike

Oude ijsjebeer is zeker verwassen en wat smoezelig geworden. Hij is volgens mij alleen geen 15 cm maar iets van 23 cm.

Ik zal hem straks even opmeten als hij klaar is met zijn middagdutje :mrgreen:

De ijsbeer die ik zoek is inderdaad 23 cm lang van kop tot staart)

Nog even een keertje up voor ijsjebeer. Heeft iemand deze knuffel misschien nog liggen?



Volgens mij heb ik deze vandaag nog zien liggen.



Hij is echt super zacht, klopt dat?

Ik vond (denk ik? is bijna 3 jaar geleden dat ze hem kreeg) en vind deze ijsbeer niet super zacht, alhoewel iemand deze wel als zodanig heeft omschreven op MP (helaas is deze al verkocht)

Zo zag hij er dus uit toen onze dochter hem kreeg.

Hij heeft een plastic, zwart neusje en kleine zwarte oogjes en is dus ca 23 cm lang van neus tot platte staart :mrgreen:



Van familie hebben we al onderstaande ijsbeer gehad (deze is nu te koop bij de Hema) en die is wel leuk, maar niet zoals Ijsjebeer.

Mocht je echt de juiste ijsbeer gezien hebben, dan ben ik uiteraard zeer geïnteresseerd. Wie weet heeft een enkele Hema nog deze oude variant :pray: :pray:




Ik heb je linkje even weggehaald (is niet toegestaan), en ik stuur je even een PB.



Degene die ik gisteren heb gezien staat ook op de site.

Ik zal je de link even sturen.

Sorry! Ik dacht dat een plaatje niet mocht, maar een linkje wel :oops:

Hallo,



ik heb onze ijsbeer nog even opgemeten en is inderdaad 23 cm lang.



Heeft een hard, plastic neusje. Ik zet de foto’s er even bij. Als het de goede is, hoor ik het wel.



Lars heeft de ijsbeer destijds gekregen (bijna 3 jaar geleden) en er is nog nooit meegespeeld. Al die tijd in de doos op zolder gelegen.



Groetjes Henrike

Wat lief dat je op zolder bent gaan zoeken H enrike!

Helaas is het hem niet :frowning:

Dat is jammer.



Ik hoop dat je er snel eentje vindt.

Grappig,



Deze ijsbeer is ook de favo van onze zoon. Heb zelf 3 maanden MP in de gaten gehouden en eindelijk wel de goede gevonden. Die van de HEMA is vervangen door een beertje met andere verhoudingen en daar trapte hij niet in :slight_smile:



Volgens mij is die van Teigg wel degene die je zoekt hoor. Na een paar keer wassen ziet hij er weer minder fluffy uit. Het neusje is wel van plastic, maar met stof beplakt dus niet glad hard als je me nog volgt.



Succes met zoeken.

Bedoelde van Topper, sorry!

@elena wrote:

Grappig,



Deze ijsbeer is ook de favo van onze zoon. Heb zelf 3 maanden MP in de gaten gehouden en eindelijk wel de goede gevonden. Die van de HEMA is vervangen door een beertje met andere verhoudingen en daar trapte hij niet in :slight_smile:



Volgens mij is die van Teigg wel degene die je zoekt hoor. Na een paar keer wassen ziet hij er weer minder fluffy uit. Het neusje is wel van plastic, maar met stof beplakt dus niet glad hard als je me nog volgt.



Succes met zoeken.








Elena bedankt voor je reactie. Zou dit hem dan toch zijn?

Op MP ben ik er nu ook 1 op het spoor denk ik. Ik heb eindelijk extra foto’s gekregen van de ijsbeer op MP en ik denk wel dat het hem is. Aan zijn snoetje te zien althans. En als ik de foto van voren genomen naast die van Topper houdt, lijkt die van Topper ook dus wel erg op die van MP en die van MP is het. Beetje vaag verhaal weer. Conclusie is dat die van Topper hem misschien toch kan zijn (alleen ziet die er wel erg vol en fluffy nog uit). De ijsbeer op MP aangeboden door De Knuffelcentrale, die is het zeker weten (met zo’n aandoenlijk snuitje en slank postuur), maar helaas die is dus al verkocht.



Over dat neusje: hier is het echt een glimmend, zwart, glad neusje en echt niet met stof beplakt. Zouden er van deze beer 2 varianten dan in omloop zijn?



Mijn dochter zou er ook niet in trappen als ik met een nieuwere ijsbeer aankom. Erger nog, die nieuwere ijsbeer van de Hema heeft ze ook als favoriete knuffel (hoort ook bij ‘de beesten’ die mee naar bed mogen elke middag en avond), maar ijsjebeer is de enige die overal meegesleept wordt en waar ze om roept als ze verdrietig is.

Wat ook nog zou kunnen, is dat het neusje ooit beplakt was met een stofje en dat dat er vanaf is. Dat zou ik dan mijn zus moeten navragen want die heeft hem destijds voor mijn dochter gekocht,

Zouden dit dezelfde beren zijn?







ze lijken mij hetzelfde… de ene is alleen al wat meer mishandeld :lol:



Als ik even een platgeknuffelde muis van mijn 3e naast een nieuwe knuffelzachte hou is het verschil nog wel groter denk ik eigenlijk.

:think: maar deze ijsbeer is toch nog gewoon bij de Hema te koop? Arb heeft 'm begin dit jaar van mij gekregen. Beertje (of Mauw, zoals alle knuffels hier heten :wink: ) is ook zo’n 23cm lang en heeft een zacht neusje.



De beer van Teig heeft een groter neusje dan de beer die wij hebben trouwens…