Hema ijsbeer knuffel gezocht

:roll: keek nog even goed naar de foto’s, en de beer die Teig laat zien op de eerste foto is dus inderdaad níet de beer die nu nog te koop is, en volgens mij dus ook niet de beer die op MP staat… de neus is daar veel kleiner…



Hoewel… die op de blauwe bank lijkt weer overeen te komen… hmmm…

:shifty: uhm… heb toch onze ijsbeer er nogmaals bij gepakt, en die neus… ik weet het niet.

Zal er dadelijk een foto van maken. Mocht 't nu dezelfde zijn, wil ik uiteraard bij ‘onze’ Hema kijken of ze 'm nog hebben liggen :thumbup:

En foto’s gemaakt:

Jiska bedankt voor de foto’s. Jullie ijsbeer is de nieuwere variant. Ik zoek de oudere, die niet meer te koop is bij de Hema

Heb je hem nog niet gevonden? Volgens mij heb ik hier nog een oude variant liggen… ik ga even zoeken!

Ik heb dezelfde als topper, en mijn neusje is wel afgesleten (deels) en eronder zit wel degelijk plastic. Er zit ook geen stof op, maar van die zachte pluche dat slijt.

Als je evt interesse hebt dan hoor ik het wel. Hij is wel flink geknuffeld, maar ze zullen hem niet missen :wink:

Ik heb de ijsbeer gevonden hoor! Toevallig vandaag is de ijsbeerknuffel die ik van MP heb gekocht binnengekomen en ik moet zeggen dat hij er wel op lijkt, maar voor mijn gevoel het toch een net iets andere knuffel is dan die mijn dochter heeft. Dat hij er dus nieuw anders uitzag. Maar dat kan helemaal niet, want hij lijkt goed en de Hema heeft echt geen 10 versies van deze ijsbeer uitgebracht. Het moet hem dus zijn. Het is alleen zo gek om een ongeknuffelde variant van de lievelingsknuffel te zien (en jeetje wat is ijsjebeer gelig naast die witte knuffel). Ik ben blij, want mijn dochter zei meteen ‘hé, dat is ijsjebeer’ en liep er mee onder de arm weg, haha. Hij gaat wel als reserve voorlopig de kast in. Anders moeten we steeds 2 ijsberen in de gaten houden als we op pad gaan :mrgreen:



We hebben dus 1 reserve knuffel liggen. Zou dat voldoende zijn of is het verstandiger 2 op voorraad te hebben??? :oops: :slight_smile:

Van de week hebben we diverse keren een winkel moeten afzoeken omdat hij weer weg was. Ik was steeds super blij dat we hem weer vonden, want je zult de lievelingsknuffel maar kwijt zijn (alleen de schrik die mijn dochter had toen ze hem even uit het oog was, was al zo sneu… maar ja daarna liet ze hem gewoon weer vallen :? )

ik heb ook zo’n ijsbeer liggn ik zal vandaag foto plaatsen

plak een plijster of sticker met je telefoonnummer op het beest :wink:

Even up. Ben nog steeds op zoek naar een reserveknuffel.





Deze zoek ik dus en is uit de 2009 collectie van de Hema:


Niemand die er 1 ongebruikt heeft liggen die we mogen overnemen?

@Teig wrote:

Ik



We hebben dus 1 reserve knuffel liggen. Zou dat voldoende zijn of is het verstandiger 2 op voorraad te hebben??? :oops: :slight_smile:

Van de week hebben we diverse keren een winkel moeten afzoeken omdat hij weer weg was. )




nena heeft ook een lievelingsknuffel maar nog nooit aan gedacht een reserve te regelen (en al helemaal dus geen twee) ookal zou het wel een drama worden alstie ooit kwijtraakt. Maaruh die van mij mogen ook geen knuffels meenemen daar waar ze kwijt kunnen raken.

@Bella wrote:

@Teig wrote:
Ik



We hebben dus 1 reserve knuffel liggen. Zou dat voldoende zijn of is het verstandiger 2 op voorraad te hebben??? :oops: :slight_smile:

Van de week hebben we diverse keren een winkel moeten afzoeken omdat hij weer weg was. )




nena heeft ook een lievelingsknuffel maar nog nooit aan gedacht een reserve te regelen (en al helemaal dus geen twee) ookal zou het wel een drama worden alstie ooit kwijtraakt. Maaruh die van mij mogen ook geen knuffels meenemen daar waar ze kwijt kunnen raken.


Bij ons blijven de knuffels in bed. Ze mogen enkel mee als er ergens geslapen of gelogeerd wordt.

Hier wel reserveknuffels, voor bijvoorbeeld bedongelukjes of bij overgeven of als ze gewoon een wasbeurt nodig hebben. De kinderen weten ook dat er reserve-exemplaren in de kast liggen en vinden dat prima. Voor 1 van de kindjes heb ik 2 look-a-likes gevonden, dezelfde was nergens te vinden. De eerste keren was het misschien wat raar, maar nu is het prima.



@ ts, Waarom koop je niet gewoon de ijsbeer die nu nog bij de hema verkrijgbaar is? Ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat kinderen er minder moeilijk over doen dan wij verwachten, dat de reserve een beetje anders is.