:shock:
wie o wie herkent het ???
ik ben vandaag als ik van mijn normale cyclus uitga 8 dagen overtijd twee testen lichter en negatief resultaat.
maar toen ik de vorige keer 15 oktober ongesteld werd ben ik sinds lange tijd weer met de pil begonnen op 16 oktober met het idee erachter dat als er weer problemen van zouden komen omdat ik niet goed over de pil kan dat ik dan gelijk zou stoppen.
Na 7 dagen pil begon ik dus zomaar weer te bloeden ja daar was het probleem dus weer dus gelijk gestopt, die week heb ik weer zo goede 5 dagen gevloeid.
nu als ik dus van mijn normale cyclus uitga had ik dus 8 dagen terug ongi moeten worden Niet dus!!!
nu ben ik er maar vanuit gegaan dat ik dan misschien de datum in de gaten moest gaan houden van het bloeden van de pil dat is dan vandaag 4 weken geleden vandaag weer test gedaan vorige week woensdag ook al en nog geen resultaat.
wie o wie weet raad
ik heb last van:
pijnlijke tepels
al 9 dagen misselijk als er zo misselijke bui aan komt moet ik daarna boeren
soms een borrelende buik.
een verhoogde temp
veel slijm gelig soms cremig soms rekbaar.
ik hoop reacties van jullie te lezen
alvast bedankt
liefs anneke
geen idee meis wel een :hug: en :-* :-* voor jou en sterkte succes.
dank je wel :hug: terug
liefs anneke
zou je niet gewoon naar de huisarts kunnen? kan me voorstellen dat die stap groter is dan even een testje thuis, maar als je er zo’n last van hebt…wie weet kunnen ze daar met iets meer zekerheid zeggen of je zwanger bent…
Met pilgebruik is het altijd lastig,je hormonen kunnen er best een beetje van in de war raken, ook als het maar een paar dagen is geweest…
sterkte :-*
hoi hoi ninja
bedankt voor je antwoord
kon ik idd maar bij mijn huisarts terecht inmiddels nu 3 keer contact met hem gehad het enigste woordje wat hij kent is AFWACHTEN! ik word inmiddels wel schijt ziek van het afwachten
gisten ook met hem gebeld en gevraagd of ik geen bloedtest mocht nou daar begon hij voorlopig nog niet aan moesten we de volgende maar maar weer eens zien eerst moet ik afwachten
even een update hier
nog steeds hetzelfde er is alleen 1 ding bij gekomen gisten ff wat onenigheid gehad met hubbie die vond mij de laatste dagen zo wispelturig in mijn gedrag ik kon volgens hem zo omslaan, in hoe ik me ergens over voel.
verder temp nog hoog vanmorgen 37,0
pijnlijke tepels , veel afscheiding gelig soms rekbaar,
misselijk(vooral als in de avond)
dit was het weer voor even
Nou, vaag zeg! Zou alweer een test gedaan hebben denk ik. Wat beteft de pil, ik moest deze maand ook weer aan de pil, in afwachting van een eierstokoperatie, en ik was meteen 12 dagen ongesteld! Toen een dag niet en gisteren alweer bruinverlies!! Blijf de pil gewoon doorslikken omdat ik denk dat het mijn lichaam goed leegmaakt ofzo.
kan me voorstellend dat wanneer je gestopt bent de kans natuurlijk aanwezig is dat je zwanger bent, die hoge temp is ook een teken! Hoop je dat he zo is?
Gr.
Ineke
annekep ik had alles wat jij beschijft toen ik net zwanger was alleen die afscheiding weet ik niet meer :think:
en weet je al wat anneke???
hee hoi
sorry dames ik weet nog niks alles nog het zelfde nog geen :twisted: :twisted: gelukkig
oow pegje zou wel super zijn als het bij ook zo bleek te zijn :thumbup: we wachten het maar af
dikke kus anneke
hallo hier nog een keer ikke hahah
heb wel sinds vandaag dat ik soms erg licht in mijn hoofd word niet ergg prettig hoort dat er ook bij als symptoom ik heb een bloeddruk apparaat hier thuis( zit zelf in de zorg) en mijn bloeddruk was wel erg laag net 88/51 daarvan die duizeleingen dus .
nou het blijft dus spannend
liefs anneke
hhoi hoi
hier nog even op een rijtje waar ik nu momenteel echt last van heb:
*pijnlijke tepels/ borsten
*obstipatie veel moeite moeten doen als het komt is het niet extreem hard
*afscheiding gelig cremig maar ook soms rekbaarslijm
*bij te snelle bewegingen (opstaan, bukken, draaien) ergg duizelig.
*soms misselijk vooral s’avonds na zo misselijke bui erg boeren.
*hubbie vind mij wisselend in gedrag over bepaalde dingen ben ik erg kortaf, of kan ik erg overtrokken zijn, of onverschillig zo ben ik normaal niet.
*hoge temp nog steeds.
tja zeg het maar liefs anneke
nou anneke dat lijk heel veel op dat je zwanger bent, ik hoop het voor jou en je man. ik :thumbup: voor jou.
hee hoi naamgenootje
dat is leuk nog een anneke we wachten af ik krijge ook wel veel de indruk hoor , maar durf het na zoveel jaar niet meer te hopen. het wachten is zwaar maar goed moeten we er maar voor over over hebbben :think: :think: :think: :think: :think:
liefs anneke
hey Anneke,
ik weet dat het wachten echt niet fijn is en ik weet ook niet hoelang jullie al bezig zijn, maar een onregelmatige cyclus maakt het daar niet gemakkellijker op. Persoonlijk mag ik niet klagen van mijn cyclus 24 a 25 dagen, ik ben nu bezig met tempen, we hebben al 3 kindjes maar willen eind volgend jaar, begin het jaar daarop nog 1tje bij, ik heb nog maar 1 eileider en daarom ben ik nu al aant tempen, om te kijken in welke maand ik mijn eisprong heb, denk niet dat ik deze keer er eentje krijg.
Hoop echt dat je zwanger mag zijn, ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor jou.
hoi hoi
we zijn inmiddels al meer dan 3 jaar bezig ik heb een mooie cyclus hoor precies 28 dagen als ik geen pil slik. daar ben ikerg blij mee maar zoals je wel uit mijn verhaal gelezen hebt weet je dat ik weer 7 dagen pil heb geslikt, sinds gisteren al wel langer maar sinds gisteren extreem duizelig erbij :shock: HA gebeld net kan morgen komen om tien over 9 moet ik maar ochtend urine meenenemen aaaaaaaaaaa die testen zijn hetzlefde als die wij doen dus ja gaat niet opschieten ik wil gewoon een bloedtest.
ene we zijn naam genootjes ook nog lichaamelijk hetzelfde ik heb ook 1 eildeider minder mijn linker is eruit.
ik heb al twee kinderen voordat mijn eileider eruit ging maar ben openieuw getrouwd in dit huwelijk nog geen eigen kids.
ik duim voor jou :thumbup: verder alles nog het zelfde hier
liefs anneke
dat is wel heel toevalig mijn linker eierstok is er ook uit, ik heb ook 2 kindjes uit mijn vorige relatie en tussen nr 2 en nr 3 (zal ik maar zeggen) heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, en ja die test is het zelfde als die dat je thuis doet, woon jij in nederland, dan is dat daar heel normaal, daar klagen veel dames over, ik woon in belgie en vorige maand twijfelde ik ook en de dokter heeft onmiddellijk een bloedtest gedaan.
hoi hoi
Ja ik woon in nederland dat is idd een probleem hier ik ga ook geen urine meenenen hoor dat doet ie maar de bloedtest.
ene ik las net mijn verhaal nog ff ik wil jet niet ontmoedigen hoor over dat ik ben 1 eileider zolang bezig ben bij mij was het nietdoor een buitenbaarmoedelijke zwangerschap maar door een ontsteking dus is het lichaam er wel weer heel anders aan toe.
ik ben ook te licht geweest missschien daar wel door maar aan mijn cyclus kan het normaal niet liggen die is/ was perfect.
ik sta er bekend om dat de testen bij mij laat aan slaan had ik 9 jaar terug ook pas bijna 6 weken erna.
we moeten maar afwachten 1 nadeel ik moet vanmiddag en vannavond werken hoop dat het wat gaat lukken met die duizeligheid pffff
liefs anneke
ik hoop dat de dokter echt een bloedtest afneemd, voorzichtig op het werk he,
tussen 2 en 3 (die dat ik op de wereld heb gezet) heb ik het vrezelijk moeilijk gehad, maar was na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap zo terug zwanger, mij ma zegt altijd, ze moeten nog maar naar je kijken en het is zover. hoop echt dat het bij jou zo mag zijn.
ik ga de kleinste uit haar bed halen, die moet eten, is zojuist wakker geworden.
spreek je nog wel.
en suc6 he meid :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
goede morgen allemaal
de onzekerheid is hier voor bij de duivels zijn gearriveerd naar 13 dagen over tijd :evil: het is nu wel erg duidelijk dat spontaan zwanger raken nu na bijna 4 jaar er niet voor ons in zit dus het word maar tijd om me er bij neer te gaan leggen al gaat dat niet makkelijk worden
hubbie hier wil geen onderzoeken vraag me niet waarom maar ja je zit er maar weer mee :?
ik wens iedereen heel veel succes verder en hoop dat jullie snel een mooi kleintje in je armen mogen hebben
liefs annek
hey Anneke,
spijtig meid, ik hoop toch dat je snel zwanger mag zijn, ik kan me voorstellen dat het niet gemakkellijk is voor jou en leef helemaal met je mee en ja 4 jaar is erg lang, spijtig dat je man geen onderzoeken wilt laten doen, misschien krijg je hem nog wel zover.
Sterkte meid en een dikke :hug: aan deze kant