helpppppppp!! word beetje gek volgens mij

hoi hoi

dankje wel dolgelukkig lief je reactie

ik heb de hoop wel een beetje opgegeven uhh wel een beetje logisch denk ik na 4 jaar en ik weet nu momenteel eigenlijk ook niet of ik zo wel door wil.

dit vergt 4 jaar lang elke maand toch wel weer spanning al hou je er altijd rekenening mee de teleurstelling is er toch steeds weer keer op keer.

ik denk dat ik wel een keer duidelijkheid moet maken voor mezelf en ik denk dat het helaas los laten word helaas anticonceptie is voor mijn geen optie dus denk dat ik maar weer es moet gaatn praten met gynacoloog.

aangezien wedehelft geen rubber wil gebruiken, en ik geen onzekerheid maandelijks meer wil. is moeilijk maar denk dat er maar knopen door gehakt moeten worden

al is het alleen al voor een stuk rust

mm nou ja weet het allemaal ook ff niet maar is denk ik wel ff het verstangiste om te doen

liefs anneke

hey anneke, het is een hele beslissing als je dat wil doen, misschien, je hebt de hoop opgegeven, zou het nog even zo laten maar geen banners of zo meer zetten, gewoon van het leven en vrijen met je hubbie genieten, gewoon genieten meid. al die spanningen zijn niet goed voor als je zwanger wilt worden.

ik wil je gewoon een hart onder de riem steken, een een dikke :hug:

hoi hoi

heel lief van je dolgelukkig ik ben niet echt gespannen verder maar het steeds wachten op je ongi word ik inmiddels een beetje gek van. dan zit je we in spanning.

en het op zijn beloop laten ja hebben we inmiddels ook al een jaar gedaan ik ben hier al heel vaak geweest maar bewust een jaar niet geweest. mede omdat een stuk rust te geven.

we klussn ook niet meer op bepaalde dagen maar gewoon wanneer we willen ik temp normaal ook niet meer ja nu omdat ik natuurlijk zo lang over tijd was maar normaal temp ik niet.

ik snap goed wat je bedoelt hoor en het is ook defenitief de beslissing is ook niet zomaar gemaakt, hier in huis word dan vaak gezegd ja moet je het niet hopen dat is het geen terleurstelling wedehelft kan er dus een stuk makkelijker mee omgaan :cry:

dit is frusterend en ik wil gewoon nu na 4 jaar duidelijheid ook voor mezelf ik wil niet meer dagen overtijd zou ik wel zou ik niet.

en ja voor onderzoeken moet je toch samen en dat is hier helaas uitgesloten

liefs anneke

als dat je beslissing is respecteer ik die ook, wij hebben al 3 kindjes en willen nog voor een 4de gaan, als die er is zou ik er nog wel willen, maar dan ga ik me ook laten snijden.

Suc6 meid. als je er over wil praten, ik sta altijd voor je klaar.

hele dikke :-* :-* :-*