help!

ik heb echt een dilemma waarschijnlijk zal alleen de tijd zeggen wat de toekomst is maar oeeeeehhh ii kan de klok wel vooruit kijken.



afgelopen maand mijn menstruatie gehad. een paar dagen daarna zonder cd gesext. dit was ongeveer 3 weken geleden. Normaliter heb een cyclus van ongeveer 4, 5 week. onregelmatig maarmeestal zoiets. na die ene jeer nog wel paar keer beetje’ on the edge’ gesext.

nu voel ik me al een week ‘zwanger’ vage lichamelijke klachten, misselijk, gevoelige borsten, beetje opgeblazen, af en toe duizelig en steekjes. die klachten ging ik natuurlijk helemaal weg rationaliseren maar het gevoel dat ik zwanger was bleef. ik wist dat ik ver voor mijn nod was maar woensdag test gekocht. negatief. maar ik voelde me nog steeds zo. donderdag en zaterdag nog een x beide negatief. nog steeds zo’n gevoel. ian het hiet verwoorden maar begon me echt af te vragen of ik miss debiel was. zo duidelijk neg testen en toch zwanger voelen. nou had ik de hele tijd van de kruidvat 2 voor 5 gekocht maar had ook 1 voor 7ofzo. ik dacgt de hele tijd die gaat positief zijn. dus vandaag uit pure frustratie over die heen gepiest. na 2 minuten zag ik nagenoeg niks. re test deed het wel maar ik zag iets van een schaduwrandje. manlief niet dus ik mikte dat ding (nw eerst omhulsel uit elkaar te halen om beter tegen licht te zien) weg in hrt doosje terug in de prullenbak. Ik zat net weer op de bank toen ik moest kijken. ik haalde hem eruit en dat schaduw lijntje wat ii dacht te zien was echt blauw, dun maar wel blauw.

snel nog over de andere van de 2 voor 5 gepiest maar die was negatief. …arrrggghhh!



aan de ene kant voel ik me een razend zwanger hormonster. maar die negatieve test dan waarschijno ook test ik gewoon te vroeg .maar heb ook in een idee wanneer ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden. miss heb ik toch last van mijn menstruatie en was het vals positief (als dat bestaat) .



oftewel hellll. …wat moet ik hiermee, morgen testen? of is dat te vroeg?

aan de ene kant heel blijig want ik verlang echt naar een derde kindje maar de onzekerheid, straks haal ik me iets in mijn hoofd.



heeft iemand ooit hetzelfde meegemaakt?



ik chech weo tachtig x per dag of mijn boobs nog pijn doen.

ik hoop echt dat het gewoon goed zit. we waren er hier nig helemaal niet uit if we überhaupt voor een derde wilden gaan, ik wel maar ml niet. ik droom al maanden van een kleintje erbij.



zennnn someone op deze zondagavond?



(sorry voor de tikfouten mijn tablet moet mijn zenuwen verduren)

wel heeeelllll slordig getikt …excuses!

Waaaaaah! Geen tips… Gewoon blijven testen zou ik zeggen. Mss morgen overslaan en dan dinsdag met ochtendurine? Spannennnnnnnd!!



Wat zou het ontzetten VET zijn om weer medemaandmama te zijn!! (Het is dan toch nog juni?)

hahahahaha :wink: def Noor, ik hoop het zo!

ik denk wel juni! niet dat ik enig idee heb hoe mijn cyclus nu is.



zal proberen foto te postenvan de testen

Uhhh, zo voelde ik me meteen na de eisprong en kijk eens hieronder, maar ik heb ook pas na meer dan 14 dagen positief getest met Mare, daarvoor negatief :lol: , dus er is nog hoop :angel: :clap: :pray:



Had klachten zoals, duizelig, opgeblazen, misselijk, gewoon overduidelijk zwanger :inlove:

Idem, week lang negatief getest :shock: ineens daarna licht positief (en nu al weer 20 weken zwanger!)

Hier ook 14 dagen na nod pas positief, maar dat zegt geen ene fluit over of jij zwanger bent he, sorry :wink:



Weet je wanneer je nod zou moeten zijn? Daarna pas testen geeft de meeste zekerheid, als je het volhoudt…

nou oké. …ik had dus even geen geduld dus digitale gedaan van cb. negatief. maar nou zie ik gewoon half uur later een schaduw. …hoe frustie. ik zeg neg tot tegendeel is bewezen. test pas eind deze week weer. miss ben ik wel gewoon een be etje grieperig en heb ik pokon voor de boobs gehad. …gniffel :slight_smile: keep yall posted xo



ps ik zag net datik pas rond eind deze week ongesteld moet worden. … iets te vlug.



wel misselijk vandaag

Jee taliet…dat wordt dus een week vol spanning dus!

ja echt heeeellll.



ik baal zo dat mijn telefoon stuk is. ik hield namelijk mijn cyclus bij voor zover mogelijk is bij mij. ik had namelijk een hele andere cyclus dan eerst. plus io vraag me af hoe en wanneer precies de’ keer’ is geweest. wij deden niet heel veilig zeg maar.1x compleet onveilig en voor de rest altijd veilig bij het vuurwerk pas. nou is mijn nichtje van 17 ook een product zonder vuurwerk (if you know what i mean) en onze twee meiden zijn beide niet geheel gepland. echt cadeautjes. hoop dat ons nog een cadeautje is gegunt.

Oh Taliet, wat een zenuwslopend weekje wordt dat voor jou!



Niet dat je er iets aan hebt, maar ik herken dit wel heel erg van toen ik zwanger wilde worden van nr 2. Hoop echt dat jullie een 3e gegund is, maar bij mij was het toen toch echt een aantal x een soort van ‘de wens is de vader van de gedachte’ idee, vooral toen we idd nog niet helemaal uit waren, maar ik het diep vanbinnen toch wel heul graag wilde… :mrgreen:



Sterkte! En idd, keep us posted.

En hoest nu taliet? :angel:

Nou! Ik word volgens mij ongesteld. Ik had berekend dat het eigenlijk pas volgende week moest maar het lijkt erop dat het eerder komt. An zich best fijn maar tegelijkertijd vind ik het héél erg jammer. Ruck cyclus van mij! Toch wel heel apart van de pos test. Voel me iig niet zwanger meer.



Totdat het echte ‘feest’ losbarst heb ik nog een sprankje ienieminie hoop.



Xo

Aaahh :frowning:

Jammer! Maar wie weet! :-*

OKkeee the story gets weirder!!!



Ik zei dat mijn menstruatie er aan kwam he. Had namelijk krampen en lets say zonder te veel details dat je dan aan sommige andere dingen kunt merken. Gniffel.



Maar nu geen bloed geen krampen. de nada



Echt die hele cyclus van mij van de leg :wink:



Even ter indicatie.

Na Pip had ik vrij snel een regelmatige cyclus van ongeveer 28 dagen. Helemaal prima dus. wel mega veel menstruatiepijn maar goed daar had in toendertijd feminax voor (nu niet meer ivm grappige allergie :slight_smile: )



Na een tijdje werden die 28 dagen opeens vanuit het niets 35 dagen. Ik schrok me werkelijk te pletter want had toen echt niet stil gestaan of we een derde wilden. Ik bedoel Pip was mini.



Mooi test niks aan het handje. Prima ik hield daarna rekening met 35 dagen. Best fijn zelfs want ik haaattttt ongesteld zijn…en wie niet trouwens maar goed,



Toen merkte ik vage shizzle. Af en toe had ik namelijk zo na een week of 3 bruinverlies (ooohh dat woord ook ) Misschien eisprong wist ik veel.

Dus toen hield ik het goed bij middels een periodchecker op mijn telefoon.

NIet echt een lijn in te ontdekken dus had never nooit een idee wanneer ik mijn eisprong had. OOk niet belangrijk want we waren niet bezig met onszelf voort te planten. Maar goed toen ging mijn telefoon dus stuk.

Dus helemaaaal geen idee meer wanneer ik sexylexy had gehad (ja ik was zon wokkel die dat bij hield maar jullie weten dat onze minies ook cadeautjes waren he )en of dat dat misschien in de periode kon zijn van de eijump! Kortom…niet handig en zooo niet fijn voor iemand die houdt van overzicht.



En hoewel ik nu mezelf heb overtuigd ben van het feit dat ik echt niet zwanger ben…roept die test mij. Gewoon nieuwsgierigheid en dan is dat ding ook maar weg. Anders blijft dat ding mij roepen.



heb inmiddels een nieuw appje op mijn telefoon gezet…want hij is inmiddels gemaakt!! Yay hooray!



Heb het ingevuld hoe het ongeveer zou moeten zijn…en als alles zou kloppen (wat waarschijnlijk niet zo is maar goed we moeten ergens beginnen)



Had ik vorige week mijn eisprong en dus mijn vruchtbare periode…ongeveer van 12 tot 18 okt. Was mijn vorig mens van 26 tm 28 sep (jip zo kort dat weet ik dan weer wel zeker) en zou ik in principe dus over 6 dagen weer een feestweek hebben.



dus ik hoop dan maar op een hevige ongesteldheid en wel nu! dan kan ik mijn apje fijn instellen is mijn hart ook weer gerust :stuck_out_tongue:



en misschien kom ik een beetje luchtig over dat ben ik namelijk ook gewoon en dan niet in de winderige staat van doen. Ik ben gewoon vrij snel van het doorgaan maar heb stiekem wel even een traantje moeten laten om deze shizzlelino vage situatie en die uberrot positieve test. Vanaf nu haat ik kruitvat 7 euro testen. Mijn moederhart zo overhoop te halen.



En dan nu even een fotoshoot editten :smiley: met caramel koffie en gtst aan en dan af en toe bij de achterdeur een sigaretje!! Zennnnn



Bedankt voor al jullie berichtjes erg fijn om hier mijn vage “ei” kwijt te kunnen!



xo

Tsssssk, Kruidvat 7 euro testen zijn vanaf nu testa non grada (= grammarwise ws finaal incorrect, but you get the point) :naughty: Hoe durven ze.



Fijn dat je foon weer gemaakt is en je dus weer alles kunt bijhouden. Vind het eigenlijk wel een goed idee. Welke app gebruik je daarvoor?



Heb trouwens echt met herkenning je menstruatieperikelen gelezen, het is echt zo irri als je niet van je cyclus op aan kunt. Om over die @#%$Â¥pijn nog maar te zwijgen. Ik ben sinds een paar weken aan de Teunisbloemoliecapsules, ben echt benieuwd of dat verbetering oplevert.



Naja, gewoon even een :-* voor jou, voor de emo rollercoaster. En eigenlijk wou ik even zeggen ‘yesss, Taliet is back!’ :smiley: Vind je posts altijd zo heerlijk lezen :thumbup:

Testa non grada!!! Helemaal goed! De fik derin!

Maar thanks Tinkerbell word helemaal blij van je berichtje.



Ik heb nu de app…mijn kalender. Heel unieke titel besef ik me nu hahhaa.

Het heeft het icoontje van een roze boekjemet bloemetje erop. Wat ik het enige nadeel van het appje vind is het nogal infantiele poesje die mijn menstruatie aankondigt. :mrgreen:

Whahaha, geniale app. :mrgreen: Je vraagt je echt af hoe de ontwikkelaars hebben gedacht. Hmmm… Menstruatie… Poes… Ja, dat is 'em! :lol:



Anyway, ik ga er ook aan beginnen. Kan alleen nog geen keuze maken uit alle eufemistisch vormgegeven apps. Werkelijk, een roze bloem of een rode onderbroek als icoon, of een roze zaadcel. Hmm, tough choice. :think:

Ik zou ook enormmm gaan twijfelen …onderbroek zaadcel onderbroek zaadcel…of toch de bloem???



onderbroek ter uitbreiding van de sexy icoontjes op je scherm



de zaadcel een brok testosteron…jihaaaa staat altijd goed om dagelijks tegen het mannelijk logo aan te kijken om vervolgens in te vullen dat je pijnlijke boobs hebt tijdens de eisprong



bloempje what can I say…