help!

Ben benieuwd of je cyclus idd toch langer is dan je in eerste instantie verwachtte.



Het gevoel van te moeten gaan menstrueren maar niet doorzetten was bij mij juist de reden om te testen.



Maare…Gaat er nu wel een 3e komen :wink:?

Gister toch stiekem getest hahahahaha. Kon het niet laten. Was negatief. Dat dacht ik dus ook al. Maaar Kan ermee leven. Heb het r natuurlijk met manlief over gehad en er komt wel een derde als de tijd rijp is. (En mijn ei so yo speak :D)



Heb nu wel mijn precieze mensdatum van de vorige x achterhaald want ik postte toen iets op kok. Ode aan het forum!



Dus maandag is mijn feestdag!

Nou ongesteld geworden hoor. Het einde van een paar weekjes weirdoness

Jammer dat ik dit nu allemaal pas lees, was al benieuwd of er nog iemand uit de mei mama’s 2012 bezig was met of juist niet bezig was met maar toch wel stiekem hoopte dat …

Overigens, zelfs de vroege test van de clearblue (die je 4 dagen voor je ongidag, zou moeten kunnen gebruiken) is ook niet helemaal superduper. Deze getest op 6 december en neg en toen die 2 van 5 euro van de kruidvat :P, die was op 8 december meer dan positief. Kortom, we hebben 6 november de mirena eruit laten halen, 7 november ongi en 8 december zwanger… soms loopt het raar

(voel me overigens daarover ook best wel schuldig soms, als ik andere verhalen lees :frowning: )

Haaaiiiii biadali gefeliciteerd! Wat heeerljk voor jullie. Fijn ook dat het zo vlotjes ging.

P.ip’s zwangerschap begon ook op de dag dat het spiraal er uit ging (eisprong dan hè)



Geniet er maar lekker van.hier zie ik weer scheel van de menstruatiepijn dus geen verrassingen :wink: deze maand denk ik



Xo

Ik had je graag gezelschap gehouden biadali maar helaas is het hier al in een heel vroeg stadium fout gegaan… was ook totaal onverwacht want ik heb een jaar geleden een spiraaltje laten zetten .

Ik had je graag gezelschap gehouden biadali maar helaas is het hier al in een heel vroeg stadium fout gegaan… was ook totaal onverwacht want ik heb een jaar geleden een spiraaltje laten zetten .

Oooh Janneke. Wat shizzle. Wat een verrassing ook. Jullie waren niet met een tweede bezig he. Gaan jullie dat nu wel doen?

Xo

Nee in principe niet. Helaas… zou het graag willen maar het kan niet.

:frowning: Vervelend om te lezen, ondanks dat het onverwachts is, is het toch altijd een wonder (en hoop je nooit dat het verkeerd gaat)

Ik hoop dat het niet iets medisch is waardoor het niet meer zou kunnen, andere oorzaken kunnen altijd nog veranderen en je keuzes omgooien