help! zwanger van een tweeling

maartje ik wist natuurlijk al via pb als eerste dat je zwanger was :inlove:

maar 2 :shock:



o lieverd ik geef je 1 tip praat want ik weet hoe erg je het vond dat je je 1e kindje bent verloren en 1 weg laten halen niet doen gaat de 2e misschien ook en ik weet zeker dat je dat NIET wil :hug:



je weet me te vinden he meid :hug: :-*

Ik hoop dat je je snel beter voelt!

beterschap en hopelijk voel je je snel weer beter :-*

blabla

maartje, fijn dat je uit het zh bent en fijn dat jullie een keuze gemaakt hebben.



Ik hoop dat je langzaamaan een beetje kunt wennen aan het idee en dat je uiteindelijk voorzichtig kan gaan beginnen met genieten van die twee wonders die in je buik groeien!



Succes met alles!

Goed om van je te horen! Fijn dat je weer thuis bent, of niet?

Mooi dat je er over hebt gesproken met je vriend en je kamergenoot en dat je zo snel tot een keuze hebt kunnen komen. Gelukkig heb je nog flink wat maanden om aan het idee te wennen. En uiteindelijk wen je natuurlijk pas echt als die twee beebjes geboren zijn.

Niet vergeten dat er veel hulp mogelijk is hoor. Als je het nu even niet ziet zitten, geeft dat misschien een beetje geruststelling.

:hug:

Maartje. Sterkte met alles meid!



Kan me wel voorstellen dat je enorm schrikt en allerlei rampscenario’s ziet als je hoort dat het er 2 zijn.

Vooral met jou verleden en je situatie nu.



Fijn dat je er nu toch voor open staat, echt op een gegeven moment groeit de liefde steeds meer.

Maar praat aub indd met mensen hier over, professionals!

In ieder geval niet mee blijven lopen met negatieve gedachtes meid, dat is echt niet goed voor je…,



:hug:

wat goed van je zeg dat je contact maakt in een nogal moeilijke sitautie,

fijn dat je weer thuis bent en een keus hebt gemaakt, wat ene kracht heb je dan…wat kan een gesprek goed doen.

Hopelijk gaat het je verder goed en verloopt de zwangerschap zonder te veel orgen , houd je taai want je red het wel.

Weet dat als het niet lukt hoe dan ook er mensen zijn die hulp kunnen bieden buiten vrienden en familie, ook mensen die professioneel op hun vlak adviezen kunnen geven.



Houd moed , houd je taai,



goede weg hierin gewenst, :hug:

Bianca

Wat fijn om te horen dat je besloten hebt om er voor te gaan. Het zal moeten bezinken, een tweeling dragen is niet niks, ik weet er alles van maar je krijgt er veel moois voor terug reken maar!



Laat alles lekker bezinken en doe het in jou tempo :-*

blabla

:hug:



Wat apart dat fiom je niet kan helpen. Misschien VBOK dan? Is wel christelijk, maar iedereen is welkom daar hoor!



Goed dat je iig naar je huisarts stapt.

Veel sterkte!

wind er geen doekjes om bij je huisarts. Zeg hoe vreselijk down je je voelt en dat je even niet ziet welke weg je moet bewandelen. Hij kan je dan doorverwijzen naar de juiste hulpverlener.



nogmaals sterkte.

ik sluit me aan bij fiep ,



daarnaast even los van wat je vriend wil ?



wat wil JIJ ?



:hug:

Sluit me aan bij Bianca…je vriend kan de situatie blijkbaar (nog) niet aan…het gaat erom wat jij wilt! Probeer daar samen via de ha met een hulpverlener achter te komen.

Als je vriend echt niet wil, sta je er alleen voor en moet je alleen de toekomst in met de 2 ukkies die in je buik groeien.



Sterkte met het maken van je keuzes en het nemen van beslissingen!

@fiep klophout wrote:

wind er geen doekjes om bij je huisarts. Zeg hoe vreselijk down je je voelt en dat je even niet ziet welke weg je moet bewandelen. Hij kan je dan doorverwijzen naar de juiste hulpverlener.



nogmaals sterkte.


Hier sluit ik mij geheel bij aan!



Sterkte meid! :hug:

blabla

Ik hoop dat je goede hulp krijgt en dat zij je ook kunnen helpen met keuzes maken.

Sterkte :hug:

Ik hooop ontzettend van harte dat je goede hulp krijgt, goed dat de ha meedenkt,

succes en sterkte

lieve maartje :hug:

Hey ,



we zijn al een paar dagen verder en ik ben benieuwd hoe het met je is