help! zwanger van een tweeling

Maartje, Chantal!! weet idd ook hoe het zit. Ken Chantal!! uit de tijd dat wij samen zwanger waren van onze eerste kindjes :inlove: Dus gewoon pb-en hoor!

Chantal!! :-*

Maartje sterkte…

mijn schoonzusje heeft het gehad,en heb het van dicht bij meegemaakt,hoe ze zich gedroeg…

maar toen eenmaal dr kleintje dr was,was ze een vreselijke lieve en goede moeder:-)en kwam alles op zijn pootjes terecht,ik hoop dat bij jou ook…

sterkte meid

Ik heb Maartje een pb gestuurd met daarin mijn excuses.

Ik zat fout en ik ben groot genoeg om dat toe te geven.

Maartje, hopelijk laat je je niet gekmaken door zo’n stomme hormomenbom als ik ben en kom je gewoon weer meeposten :slight_smile:

heey meis

er zijn hier genoeg meiden die je een warm hart toedragen hoor

en eerlijk gezegd ik zou t denk ik ook zwaar hebben als ik jou situatie zat!

maar je moet wel gewoon hier blijven schrijven hoor

want er zijn er genoeg die je er doorheen kunnen trekken hierzo op kok!

dikke :hug:

Beste allemaal,

Omdat de topicstartster haar berichten in dit topic heeft verwijderd en aan heeft gegeven niet meer hier te willen posten gaat dit topic op slot. We willen jullie vragen om er ook elders op het forum geen berichten of discussies meer over te voeren of msn gesprekken/pb wisseling met haar te plaatsen.

Jammer dat het zo uit de hand loopt in dit topic.

Het is helaas een hele pijnlijke situatie die je vanuit meedere oogpunten kunt bekijken. Ik snap heel goed dat je in een depressie dingen doet en zegt waar je geen controle over hebt. Dat dit bij Maartje gebeurd en zij ook echt geen gat meer ziet in haar zwangerschap kan ik best begrijpen en ik hoop dat ze daar hele goede hulp bij gaat krijgen.

Aan de andere kant heeft het ook iets pijnlijks toe naar mensen die heeeeeel erg graag een kindje willen en waar dit niet lukt. Als je dan zegt dat je de baby’s er wel uit wil snijden dan kwets je deze groep vreselijk.

Maartje, als je het nog leest… ik wens je het allerbeste! Ik hoop dat er een dag komt dat je weer beter bent en kan genieten van de wondertjes in je buik. Probeer dat altijd te onthouden: het is het grootste geschenk wat een mens mag krijgen! Mag krijgen he? Want het is niet iedereen gegeven.