HELP!! Wie kent deze zwembroek?

Vanavond haal ik de was uit de wasmachine, waaronder de zwembroek van mijn zoon.

En ik ben helemaal in de war…die strepen waren toch eerst wit?

Nu zijn ze blauw.

Hub vervolgens: nee, hoor…die waren altijd al blauw die strepen.

We hebben er bekant ruzie om gekregen… :oops:



Ben ik nou zo in de war? Mijn hersens matchen het plaatje helemaal niet.



Wie helpt me? Zijn die strepen in het echt nou wit of blauw?

Ik kan er op internet geen plaatje van vinden.



NB: hub had bij de was een blauw shirt gedaan die vorige keer enorm af gaf in de handwas. Vandaar dat ik zo twijfel. Het rare is alleen dat de andere was helemaal niet besmet is met blauwe vlekken.



PS: het licht op de foto is kunstlicht en daardoor zie je niet goed dat de strepen aquablauw zijn. Ik heb de foto toch even toegevoegd zodat jullie weten om welke zwembroek het gaat. Hij is van de H&M

Zover ik me kan herinneren was de print lichtblauw.

Denk dat anders je touwtje ook wel blauw was geweest. :mrgreen:

Die zwembroek heeft mijn zoontje ook en hij is toch echt blauw met een WITTE print :mrgreen:

Waarom is het touwtje niet verkleurd dan?

@Danielle77 wrote:

Die zwembroek heeft mijn zoontje ook en hij is toch echt blauw met een WITTE print :mrgreen:




Je bedoelt bruin met een witte print? Want anders snap ik je niet. :angel:

De zwembroek is blauw met een witte print. Kan er niks anders van maken, hij ligt hier in de kast.



Waarom het touwtje niet is verkleurd weet ik ook niet, ik weet alleen wel hoe de zwembroek van mijn kind eruit ziet :smiley:

@Danielle77 wrote:

De zwembroek is blauw met een witte print. Kan er niks anders van maken, hij ligt hier in de kast.



Waarom het touwtje niet is verkleurd weet ik ook niet, ik weet alleen wel hoe de zwembroek van mijn kind eruit ziet :smiley:




Die op het plaatje is toch bruin?

@D. wrote:

@Danielle77 wrote:
De zwembroek is blauw met een witte print. Kan er niks anders van maken, hij ligt hier in de kast.



Waarom het touwtje niet is verkleurd weet ik ook niet, ik weet alleen wel hoe de zwembroek van mijn kind eruit ziet :smiley:




Die op het plaatje is toch bruin?




dat dacht ik dus ook :lol:

En ik ook, en aangezien ik die destijds wilde kopen voor mijn zoontje, ga ik er toch eigelijk 99% vanuit dat het een bruione broek is met lichtblauwe print…

Ik heb hem uiteindelijk genomen in het zwart/donkerblauw met rode print.

@Danielle77 wrote:

De zwembroek is blauw met een witte print. Kan er niks anders van maken, hij ligt hier in de kast.



Waarom het touwtje niet is verkleurd weet ik ook niet, ik weet alleen wel hoe de zwembroek van mijn kind eruit ziet :smiley:






Foto? :mrgreen:

Beter voorbeeld heb ik nu even niet maar dit is de zwembroek waar ik het over heb. En ik denk dat de foto van TS anders overkomt maar dat het echt dezelfde is. Zo niet dan vraag ik me af hoe een bruine zwembroek blauw af kan geven op de print :mrgreen:

Denk dat het wel dezelfde broek is, maar een andere kleur, dus ook een andere kleur print…



Het is niet het bruin wat af gaf maar een blauw shirt wat bij de was zat…

Dus dan zou het touwtje ook blauwig moeten zijn en dat is het niet…

Dus bruine broek met lichtblauwe print lijkt mij.

Ik denk zomaar dat deze zwembroek in verschillende kleuren bestaat. 8)

@D. wrote:

Ik denk zomaar dat deze zwembroek in verschillende kleuren bestaat. 8)






Dat denk ik dus ook… :thumbup:

En toch denk ik dat de foto van TS niet helemaal helder is en daarom anders lijkt :angel:



En ik ben inmiddels wel heel erg nieuwsgierig naar de werkelijke kleur van de broek :lol:

Misschien dan morgen bij daglicht een foto maken van die broek?

Kunnen we zeker zien of het blauw of bruin is. :mrgreen:

het kan wel dat bepaalde stof wel verkleerud en sommige niet.



Ik ahd perongeluk in mijn witte was een vaak gewassen roze met witte strepen shirtje gedaan. Nu heb ik alleen het randje van me bh roze, maar de rest van de was is alles nog gewoon wit.





btw, ken deze zwembroek niet, dus niet alles hoeft te verkleuren, ligt ook de stofsoort. sytetisch of hoe schrijf ik da took alweer, verkleurd nooit.

Ha, daar ben ik weer!

Het is een legergroene kleur. Dus niet blauw en niet bruin :wink:



Maar die donkerblauwe is dus wel dezelfde variant.



Hij zat in de bonte was, waar ook een blauw shirt bij zat.

Ik denk zelf misschien dat de stof anders is dan het koordje, waardoor de een misschien wel verkleurt en de ander niet?

Maar ik moet eerst weten of die strepen ook echt wit waren.



Ik zal morgen anders nog wel een foto maken.

@Pé wrote:



Ik denk zelf misschien dat de stof anders is dan het koordje, waardoor de een misschien wel verkleurt en de ander niet?




Dat zou kunnen, heb het weleens met een witte BH gehad, per ongeluk in de donkere was beland :oops: …



Stofje was nog kraakwit, al het kant was grijs…

nou… ik heb die dus voor Peter en ook hier zijn printlijnen licht aquablauw… dus ik denk toch echt dat de print al blauw was.

Hier is het koordje trouwens ook gewoon wit/cremig… denk dat ze die uit kostenoverweging in alle broeken hetzelfde doen :wink:



Dus ik stem voor mosgroen/blauw :thumbup: