HELP!! Wie kent deze zwembroek?

@Cell wrote:





Dus ik stem voor mosgroen/blauw :thumbup:






Me too!!!

Die broek heb ik al eerder gezien zei ik al, toen ik voor mn zoontje een broek moesthebben.

ik heb deze zwembroek ook, bruinsige kleur met witte print hoor :think:

Toch meerdere uitvoeringen waarschijnlijk dan… :think:

nou ik heb er twee (heb efkes gekeken), beide van H&M.

Eentje bruin met witte print en wit vetertje bovenin, de ander legergroen van kleur met blauwsige print met groensig vetertje boven er in.

Haha het wordt steeds raadselachtiger :lol: :lol:

haha ja inderdaad!



Toch H&M raadplegen haha :lol:

Nou ja!!

Het moet niet gekker worden. Twee uitvoeringen?!

Het is echt legergroen, dus dan was 'tie toch waarschijnlijk gewoon met blauwe print.

Raar dat mijn hersens het gewoon niet matchen.



Ik ga het vanmiddag toch ook nog even aan mijn zoontje vragen. Hij heeft een heel waarnemende blik!

@Cin. wrote:

de ander legergroen van kleur met blauwsige print met groensig vetertje boven er in.




Maar ik heb een witte veter!

@Pé wrote:

@Cin. wrote:
de ander legergroen van kleur met blauwsige print met groensig vetertje boven er in.




Maar ik heb een witte veter!


:lol: moet allemaal niet gekker worden hihi

wij hebben die zwembroek ook



bruin met blauwe print

hahahaha :lol:



Er is dus een blauwe met witte print, een bruine met witte print en een legergroene met blauwe print. En dan allemaal verschillende touwtjes.



@TS: zou de echtscheiding nog niet aanvragen hoor, het lijkt mij ook dat het printje gewoon blauw hoorde te zijn :lol:

@Danielle77 wrote:

Die zwembroek heeft mijn zoontje ook en hij is toch echt blauw met een WITTE print :mrgreen:
klopt…is normaal een witte print (althans hier dan he :mrgreen: ) met een wit koortje.



Heb hiervoor ook een keer een zwembroek die verkleurt was maar het touwtje gewoon wit is gebleven. Kan het niet aan de stof liggen :think:

Ik heb het aan mijn zoon gevraagd. Hij zei meteen: wit.

En vervolgens zegt hij: wit of blauw.



:shock:



Ik word gek!



Volgens mij ga ik er gewoon niet meer achter komen wat het nou was



:mrgreen:

Heb je hem nergens op de foto staan met die broek aan misschien?

@Pé wrote:

Ik heb het aan mijn zoon gevraagd. Hij zei meteen: wit.

En vervolgens zegt hij: wit of blauw.



:shock:



Ik word gek!



Volgens mij ga ik er gewoon niet meer achter komen wat het nou was



:mrgreen:






:mrgreen: heb je stiekem niet 2 van die zwembroeken liggen dan?? 1 met witte en 1 met blauwe strepen?

:angel: zou kunnen toch; alle mogelijke kleurcombinaties zijn al langsgekomen hier :wink: