Ik heb ook die testen gebruikt (zelfs een week VOOR de verwachtte ongi :shock: ) en die was al positief dusse…
GEFELICITEERD !!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Van harte meid :dance: Ik schrok zelf ook toen ik zag dat ik zwanger was…
en nu ben ik 11 wkn :mrgreen:
maandag gewoon even naar verloskundige bellen… dan gaat de rest vanzelf
Heel veel plezier en geniet ervan :inlove:
Volgens de berekening van je laatste menstruatie en cyclus van 28 dagen ben jij op 17 Mei 2010 uitgerekend…
Dus zou dit je banner zijn:
Want als jij op 11 Augustus je laatste menstruatie hebt gehad, dan is het cyclus van deze maand 28…
bedankt allemaal!!
Ik ga maandag idd de dokter bellen om een afspraak te maken…ben heel erg blij. alleen maakt het me bang als ik hier lees hoeveel mensen een mk krijgen… dat moet ik niet teveel lezen want dan word ik er nog meer bang voor.
Kan ik die banner over nemen op een of andere manier?
Groetjes Kim
Gefeliciteerd! Herkenbaar hoor, ik ben ook meteen na het stoppen van de pil zwanger geworden.
De huisarts bellen is niet nodig, je kunt gewoon contact opnemen met een verloskundige, maar voorlopig zul je toch even moeten afwachten want een intake is meestal pas met ongeveer 8 weken, alleen als er medische indicatie is kan dat eerder zijn. Wij zijn toevallig gisteren voor de eerste echo geweest :inlove: . En dan hoor je meteen hoe lang je precies zwanger bent. Ik dacht dat ik 9 weken was, maar ik bleek 7 weken en een paar dagen te zijn
@kim86 wrote:
bedankt allemaal!!
Ik ga maandag idd de dokter bellen om een afspraak te maken…ben heel erg blij. alleen maakt het me bang als ik hier lees hoeveel mensen een mk krijgen… dat moet ik niet teveel lezen want dan word ik er nog meer bang voor.
Kan ik die banner over nemen op een of andere manier?
Groetjes Kim
Graag gedaan…
Alleen, doe het niet! Ik had het ook maar opgegeven moment ging het bij mij weg toen ik de eerste echo zag. Toen had ik er volle vertrouwen in!!
http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/ticker_zwanger.htm en dan je uitgerekende datum invoeren en vervolgens kan je leuke dingen zelf kiezen. En vervolgens krijg je een code te zien en die moet je dan in je profiel plakken…
maar maak je je niet druk. Ik vond het voor mezelf ook vreselijk als ik dacht miskraam te krijgen :?
Geen twijfel over mogelijk!!!
Dat is een hele duidelijke ZWANGER!!!
Gefeliciteerd…
Dank je wel!
De banner is gelukt en ik heb de datum genomen die jij uitgerekend had.
Ik zal proberen me niet meer druk te maken erover, mn moeder en vriend zeggen ook de hele tijd dat het allemaal goed daat komen :inlove:
Super dat ik zoveel reacties heb gekregen, en jullie allemaal zo goed geholpen hebben en jullie meningen hebben gegeven over de test enzo, thx
Groetjes Kim
@kim86 wrote:
Dank je wel!
Ik zal proberen me niet meer druk te maken erover, mn moeder en vriend zeggen ook de hele tijd dat het allemaal goed daat komen :inlove:
Super dat ik zoveel reacties heb gekregen, en jullie allemaal zo goed geholpen hebben en jullie meningen hebben gegeven over de test enzo, thx
Groetjes Kim
Ziet er mooi uit :mrgreen: Je hoeft je ook niet druk te maken Je bent nog jong neem ik aan en ook gezond dus komt ook helemaal goed!!
@Mariiyelle wrote:
@kim86 wrote:Dank je wel!
Groetjes Kim
Ziet er mooi uit :mrgreen: Je hoeft je ook niet druk te maken Je bent nog jong neem ik aan en ook gezond dus komt ook helemaal goed!!
ja ik ben 23 geworden afgelopen mei, ben ook gezond idd, heb geen ziekte en neem geen medicijnen, drink niet en rook niet, mn vriend hetzelfde.
Tis meer omdat ik geen natuurlijke ongi heb gehad, ben ik bang dat dat misschien minder goed is ofzo… :roll:
Gefeliciteerd! Dat is een van de positiefste testen die ik ooit gezien heb, dus geen twijfel mogelijk
Probeer je niet druk te maken over als dit… als dat… maar genÃet! Een zwangerschap is geweldig, en het gaat zo snel. Positief blijven meid!
@kim86 wrote:
ja ik ben 23 geworden afgelopen mei, ben ook gezond idd, heb geen ziekte en neem geen medicijnen, drink niet en rook niet, mn vriend hetzelfde.
Tis meer omdat ik geen natuurlijke ongi heb gehad, ben ik bang dat dat misschien minder goed is ofzo… :roll:
Net als mij dus :mrgreen: Maar dan in Juni!
Grote kans op miskraam is fout met aanleggen van placenta ofzo iets… Ik weet zeker dat het niks met je ongi te maken zal hebben
Hoe voel je je?
@Mariiyelle wrote:
@kim86 wrote:
Net als mij dus :mrgreen: Maar dan in Juni!
Grote kans op miskraam is fout met aanleggen van placenta ofzo iets… Ik weet zeker dat het niks met je ongi te maken zal hebben
Hoe voel je je?
Leuk dat we bijna even oud zijn! :mrgreen:
Opzich voel ik me goed, alleen heb ik soms erge pijn in mn onderbuik, vooral snachts en s’morgens vroeg, aan de zijkanten van mn onderbuik en boven het schaambeen, als ik op google zoek lijkt het op banden pijn…alleen zegt iedereen dat dat niet kan omdat het daar te vroeg voor is…maar hoe ze het beschrijven klopt precies met het gevoel dat ik heb.
S’nachts lig ik er soms echt wakker van.
Ook heb ik soms vlagen van misselijkheid maar dat is tot nu toe 2 keer voorgekomen.
Wat denk jij ervan?
Liefs Kim
@kim86 wrote:
Leuk dat we bijna even oud zijn! :mrgreen:
Opzich voel ik me goed, alleen heb ik soms erge pijn in mn onderbuik, vooral snachts en s’morgens vroeg, aan de zijkanten van mn onderbuik en boven het schaambeen, als ik op google zoek lijkt het op banden pijn…alleen zegt iedereen dat dat niet kan omdat het daar te vroeg voor is…maar hoe ze het beschrijven klopt precies met het gevoel dat ik heb.
S’nachts lig ik er soms echt wakker van.
Ook heb ik soms vlagen van misselijkheid maar dat is tot nu toe 2 keer voorgekomen.
Wat denk jij ervan?
Liefs Kim
Ieder persoon is het verschillend maar als je het op Internet hebt gelezen en het komt overheen met de pijn die jij hebt beschreven, is het een bandenpijn…
Ik heb zelf geen idee wat bandenpijn is… Het meest waar ik last van heb is pijn aan me onderrug en ook dat zou vroeg voor mij zijn maar uiteindelijk is het wel door de zwangerschap… je lichaam veranderd en daardoor kan het wel komen.
Als je naar de verloskundige gaat voor intake gesprek. Vraag het aan hun… Hun kunnen jouw meer over vertellen dan de mensen die het anders hebben ervaren!
Me collega had al bij der 3de (12 wkn) maand al last van haar bekken… Het kan dus allemaal!
Ik voel me uitgerekend vandaag beroerder dan voorheen. Zwak, misselijk af en toe! als ik lig is het minder maar ga ik lopen of wat dingetjes doen, dan wordt het erger :?
Vannacht geen oog dicht gedaan, overdag heb ik amper ergens last van, niet veel pijn, en zodra ik in bed ga liggen krijg ik heel veel pijn in mn buik, aan de zijkanten, bij het schaambeen, in mn onderrug, een beetje ongi/darm buikpijn, ben dan de hele nacht aan het lopen naar de wc en heb 2 paracetamol gehad, gaat de hele nacht door.
Zodra mn wekker gaat, stap uit bed, en een half uur later heb ik nergens meer last van.
Vanmorgen de verloskundige gebelt, ze kan nog geen echo maken is nog te vroeg maar ze adviseerde me naar de huisarts te gaan met urine om gewoon de rest te laten uitsluiten: blinde darmontsteking, baarmoeder ontsteking, blaasontsteking enz.
Mn urine was gelukkig helemaal in orde en de huisarts denkt dat ik gewoon heel gevoelig ben voor alle veranderingen in mn baarmoeder en dus alles voel, en vooral dus s’nachts als je lichaam tot rust komt en je alles nog beter voelt.
Bij sommige vrouwen komt bandenpijn ook al in een vroeg stadium, daar kan ik ook last van hebben zei de verloskundige.
Herkennen jullie de buikpijn? of hebben jullie hier geen last van gehad?
Groetjes Kim
Heb dit ook gehad, direct al, pure bandenpijn, no worries, je hebt de echo al vrij vroeg, iets later is leuker dan zie je echt een kindje al!!!
Maak je niet zo druk :thumbup:
@Huggie wrote:
Heb dit ook gehad, direct al, pure bandenpijn, no worries, je hebt de echo al vrij vroeg, iets later is leuker dan zie je echt een kindje al!!!
ben blij te lezen dat je dit ook gehad hebt, was het bij jou ook soms zo erg? vannacht deed het echt zoon pijn…heb liggen kronkelen in mn bed zoveel krampen.
Heb geen afscheiding en geen bloedverlies gelukkig, ook niet misselijk.
Maar maak me zorgen omdat de pijn zo hevig is! :?
Je hebt een mooi onderschrift Kim Don’t worry about things you can’t control
Is makkelijk gezegd dan gedaan, of niet? :hug: Sterkte meissie
@Jose wrote:
Je hebt een mooi onderschrift Kim Don’t worry about things you can’t control
Is makkelijk gezegd dan gedaan, of niet? :hug: Sterkte meissie
is zeker makkelijker gezegt dan gedaan…maar blijf dat gezegde toch in mn hoofd houden.
Maar tis makkelijker om je minder druk te maken als je leest dat meer mensen er last van hebben of hebben gehad
@kim86 wrote:
@Huggie wrote:Heb dit ook gehad, direct al, pure bandenpijn, no worries, je hebt de echo al vrij vroeg, iets later is leuker dan zie je echt een kindje al!!!
ben blij te lezen dat je dit ook gehad hebt, was het bij jou ook soms zo erg? vannacht deed het echt zoon pijn…heb liggen kronkelen in mn bed zoveel krampen.
Heb geen afscheiding en geen bloedverlies gelukkig, ook niet misselijk.
Maar maak me zorgen omdat de pijn zo hevig is! :?
Had ik ook, alsof ik ongesteld moest worden maar dan erger, bleken mijn darmen te zijn, probeer dus wat meer te drinken omdat je dus best snel last kan krijgen van verstopping.