help :P

Jullie zijn allemaal zwanger in dit topic dus jullie moeten dit als de beste weten :wink:

Ik zou afgelopen dinsdag ongi moeten worden maar het kwam maar niet, nu zou het de eerste natuurlijke ongi worden na de pil dus kon het langer duren, ik kon toch niet wachten en ben net bij de kruitvat een test gaan halen…en volgens mij is het positief, heb het 2x gedaan…loop helemaal te shaken hier… wat denken jullie?..

is zijn de eigen merk kruitvat testen betrouwbaar of zal ik nog een clearblue test halen morgen? :pray:

Nou…DAT lijkt me toch wel duidelijk! :mrgreen: :thumbup: :dance:

ik zie echt wel twee streepjes,

dus mijn mening:

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

:dance: :dance: :dance:

(ik was ook bij mijn meisjes direct na het laten van de pil zwanger, dus kan echt wel hé)

liefs en een mooie zwangerschap gewenst !

Gerda

bedankt :))) ik durf eigenlijk nog niet blij te zijn…omdat ik bang ben dat eigen merk testen misschien minder betrouwbaar zijn en dat als ik morgen een clearblue digitale test haal dat het dan misschien negatief is…weet echt niet wat ik moet denken :wall: :roll:

(maar ben stiekem toch wel heeel erg blij :dance: )

:mrgreen: nou, zou daar maar niet al te lang over twijfelen hoor… meis, je bent hartstikke zwanger joh :inlove: duidelijker kán die 2e streep haast niet :wink:

Gefeliciteerd!

(ennum: ik heb bijna een jaar geleden nu ook die test van de Kruidvat gedaan; zie het ‘resultaat’ bij m’n banner :wink: dus betrouwbaar zijn ze wel :wink: )

edit vergeet te vertellen dat de 2e streep bij mij echt wel een stuk minder duidelijk was trouwens! Ik was toen een dag of 5 overtijd…

Ik heb die tests ook gedaan (want wilde na ruim 2 jaar niet wéér geld verspillen aan een dure test die toch nega zou zijn :mrgreen: ) en 2x twee dikke strepen hoor en op de test van MvM gisteren wéér. Dus ik ben ECHT wel zwanger :mrgreen:

Die van mij was ook zo en toch echt nu 10 weken zwanger!

Gefeliciteerd!!! Fijne zwangerschap toegewenst!

Ik zou idd je geld niet verspillen aan zo’n digitale. Je bent gewoon hartstikke

zwanger :smiley: Gefeliciteerd!!! :dance:

Snap niet dat je twijfelt :think:

Gefeliciteerd!!!

@Affie wrote:

Gefeliciteerd!!!

nee idd…moet ik eigenlijk ook niet doen…maar het is zo super onverwacht…we hebben wel geklust om de dag…maar omdat ik nog geen natuurlijke ongi had gehad was ik er vanuit gegaan dat het gewoon wat langer duurde tot het kwam, omdat je dat wel vaker hoort, vanavond waren we in de stad, en heb ik meer voor de gein eigenlijk zoon test gekocht bij de kruitvat…en dan zie je dit :shock: :mrgreen:

Vandaar dat het nogsteeds onwerkelijk is, en dan ga je ook meteen denken…wat als deze test nou minder betrouwbaar is dan de digitale…wat als dit…wat als dat…je kent het wel.

Ik het slecht voor het vruchtje dat mn natuurlijke ongi niet geweest is?

@kim86 wrote:

@Affie wrote:

Gefeliciteerd!!!

nee idd…moet ik eigenlijk ook niet doen…maar het is zo super onverwacht…we hebben wel geklust om de dag…maar omdat ik nog geen natuurlijke ongi had gehad was ik er vanuit gegaan dat het gewoon wat langer duurde tot het kwam, omdat je dat wel vaker hoort, vanavond waren we in de stad, en heb ik meer voor de gein eigenlijk zoon test gekocht bij de kruitvat…en dan zie je dit :shock: :mrgreen:

Vandaar dat het nogsteeds onwerkelijk is, en dan ga je ook meteen denken…wat als deze test nou minder betrouwbaar is dan de digitale…wat als dit…wat als dat…je kent het wel.

Ik het slecht voor het vruchtje dat mn natuurlijke ongi niet geweest is?

Nee hoor, is niet erg!

En ik snap dat het nogal snel gegaan is dus :inlove: scheelt maar weer een hoop gewacht toch?

Geniet ervan! :-*

:shock: Hartstikke duidelijk joh!!! Niet twijfelen!

:dance: :dance: :dance:

Van harte gefeliciteerd, ik wens je een goede zwangerschap toe en een heel mooi kindje :inlove: !

joh, zo’n vette streep, daar is geen twijfel over mogelijk hoor! Ik heb precies dezelfde test gedaan, 3 dagen voor NOD en ik had een lichte streep, inmiddels een heel mooie echo gehad met dansend kindje :inlove: Je bent echt zwanger!!

(niet meer testen, is jammer van je geld :wink: )

Dat worden er vast twee met zo’n dikke streep!grapje hoor :wink:, maar zwanger ben je zeker!

Gefeliciteerd!

ik heb deze ook gebruikt bij floris hoor…ze zijn kei betrouwbaar :wink:

Bedankt allemaal! Jullie hebben een stuk onzekerheid weggehaald :slight_smile:

Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan met het vruchtje.

Ik heb al een week ofzo erge buikpijn, zoon gevoel alsof je ongesteld moest worden…daarom was ik daar eigenlijk op aant wachten :stuck_out_tongue:

Ik heb het opgezocht op google en dat schijnt banden pijn te kunnen zijn?

Hebben jullie hier ook allemaal last van gehad? en wanneer gaat dat over…als het over gaat.

Groetjes x Kim

wat je aan het voelen bent zijn je ingewanden die een andere plek aan het zoeken zijn…dat is alles…maak je niet bang meid :wink:

Die is wel heel duidelijk!!

Ik heb in het begin ook erge buikpijn gehad. Dat waren uiteindelijk ‘gewoon’ m’n darmen… deed echt heel erg pijn. Heb een tijdje veel vezels en pruimen gegeten en toen werd het gelukkig minder. Als de pijn lager zit, in je liezen, dan kan het bandenpijn zijn.

Geniet van je zwangerschap!!

gefeliciteerd!!! :dance:

@Naatje wrote:

Die is wel heel duidelijk!!

Ik heb in het begin ook erge buikpijn gehad. Dat waren uiteindelijk ‘gewoon’ m’n darmen… deed echt heel erg pijn. Heb een tijdje veel vezels en pruimen gegeten en toen werd het gelukkig minder. Als de pijn lager zit, in je liezen, dan kan het bandenpijn zijn.

Geniet van je zwangerschap!!

Ja doet idd heel veel pijn… :frowning: t zit overal eigenlijk, in mn onderbuik en ook onderaan links en rechts van mn onderbuik, ook is het allemaal aant borrelen.

Thee helpt wel, maar heb ook gelezen dat je dat niet teveel mag drinken omdat er ook caffeine in zit.

Misschien ook eens pruimen enzo proberen :stuck_out_tongue:

En een warme kruik mischien.