help :P

Ik heb me echt een tijdje suf gegeten aan roggebrood, pruimen en van die vezelstaafjes voor door je yoghurt. Weet even niet meer hoe ze heten. Niet echt lekker allemaal, maar het heeft mij wel geholpen. Ik zou ook maar even geen koffie drinken als je dat deed. Da’s ook niet al te best voor je darmen. Drop heb ik ook even laten staan.

@Naatje wrote:

Ik heb me echt een tijdje suf gegeten aan roggebrood, pruimen en van die vezelstaafjes voor door je yoghurt. Weet even niet meer hoe ze heten. Niet echt lekker allemaal, maar het heeft mij wel geholpen. Ik zou ook maar even geen koffie drinken als je dat deed. Da’s ook niet al te best voor je darmen. Drop heb ik ook even laten staan.

ja dat ga ik ook maar eens proberen, koffie dronk ik maar heel weinig, dus helemaal laten staan vind ik ook geen ramp :stuck_out_tongue: en drop lust ik niet dus dat komt ook goed uit :slight_smile:

toch denk ik dat ik vanmiddag nog een test ga halen van de CB met indicator…ik geloof het nogsteeds niet :stuck_out_tongue: maar ben aan de andere kant bang dat daar misschien niet zwanger gaat staan terwijl de kruidvat test duidelijk is…

Nou :shock: Veel duidelijker kan ie niet worden, wel? :lol:

Maargoed, als jij graag de ‘zekerheid’* van een digitale test wil… :roll: :wink:

Gefeliciteeeeeeerd!!!

*de huismerk testen zijn echt net zo goed hoor, ik testte op NOD met een huismerk van de etos knálblauw :slight_smile:

Dussuh, vooruit met die banner!!!

Even om je te laten zien dat je je écht nergens zorgen over hoeft te maken… zo zag mijn eerste testje eruit:

Super onduidelijk en niet van een bekend merk, maar wel hartstikke zwanger dus! :mrgreen: Ik had wel een dag of 3 te vroeg getest. De volgende dag een digi CB gehaald en kijk:

Gefeliciteerd!

Deze test is wel heel erg duidelijk hoor, geen twijfel over mogelijk :wink: .

Ik had bij deze derde zwangerschap in het begin ook erg last van krampen en buikpijn enz. Ik was ook serieus aan het wachten op mijn menstruatie, en had echt niet in mijn hoofd dat ik zwanger zou zijn: ik had immers zulke duidelijke voortekenen van die naderende menstruatie.

Ik werd er zelfs gewoon vreselijk chagerijnig van omdat het maar niet doorbrak. Ik had echt zoiets van: hup, kom nou maar, dan kunnen we verder met de volgende ronde, haha.

wow dat is een duidelijke voto en streep zeg ,

gefeliciteerd hoor en alle goeds :thumbup: :dance:

Kruidenthee mag overigens wel he! Bijvoorbeeld Rooibosthee, daar zit geen theïne en caffeïne in. Dus dat zou je wel mogen. Zwarte thee mag ook hoor, maar dan met mate :wink:

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

@RainbowR1 wrote:

Kruidenthee mag overigens wel he! Bijvoorbeeld Rooibosthee, daar zit geen theïne en caffeïne in. Dus dat zou je wel mogen. Zwarte thee mag ook hoor, maar dan met mate :wink:

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

ah oke! kan ik dat nakijken op de zakjes of die stof erin zit? vanmorgen had ik een kopje aardbeien thee. hielp wel voor de buikpijn, maar dies ook niet goed dan neem ik aan?

Gefeliciteerd hoor! Harstikke zwanger met die 2 testen hoor! Mijn streepje was een stuk minder duidelijk! En die klopte ook :lol:

Ik heb in het begin ook gewone thee gedronken, kan volgens mij echt niet zoveel kwaad. Ik heb inmiddels wel overgeschakeld op kruidenthee omdat dat beter was volgens de verloskundige.

Ik heb trouwens ook de eerste 2 weken veel krampen gehad, aan de hand daarvan ook gaan testen. Ik dacht ook dat ik ongesteld moest worden, maar dat kwam maar niet, dus na 4 dagen krampen test gedaan, die dus positief was :wink:

gefeliciteerd meid je kan nu wel een mooie banner aanmaken want positiever word ie echt niet :inlove:

Gefeliciteerd!

ik had die ook gedaan, en ik ben ook echt hartstikke zwanger!

heb de dag erna nog 1 van clearblue gedaan omdat ik het zo leuk vond om het woord ‘zwanger’ te zien staan!

gefeliciteerd… ik heb laatst die test ook gedaan omdat ik in mijn stopweek niet ongi werd en peentjes zweette… ik heb hem dus gedaan om mezelf gerust te stellen dat ik NIET zwanger was.

Hij was gewoon lekker negatief, dus deze, die overduidelijk positief is, lijkt me prima en betrouwbaar… hij reageert alleen op HCG… dus

Feli!!! :inlove:

GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Ik heb deze ook gebruikt, en bij mij waren ze zelfs Lichter…

en check me onderschrift :mrgreen:

Dus…

GEFELICITEERD!!

gefeliciteerd meid…

uit ervaring weet ik ook dat deze testen heel betrouwbaar zijn.

ik heb er 1 met een hele dikke streep maar ik had de maand ervoor er 1 die geen streep gaf dussssss

hou maar op te twijfelen en ga genieten meid!!!

heb geen ervaring met deze testen…had altijd DA-testen

maar deze spatten van het schrem af hoor

GEFELICITEERD :mrgreen:

Nou vetter dan vet kan idd niet :wink:

Van harte gefeliciteerd! :dance:

@Affie wrote:

Snap niet dat je twijfelt :think:

Gefeliciteerd!!!

Ik ook niet. Als DIT geen duidelijke test is weet ik het ook niet meer.

Bedankt voor de felicitaties allemaal!! :mrgreen: :oops: :mrgreen:

Het woord zwanger heeft me al mn twijfels weg gehaald, net getest :stuck_out_tongue:

nou twijfelen ga je dus niet meer doen he lekker genieten meid enne word tijd voor mooie banner :dance: