Help ons kiezen

Hoi hoi



Velen vragen zich af wat ze Thije moeten geven voor zijn verjaardag. Wij ook :lol: :lol:

Maar het leek me ook wel leuk om een tuinset te vragen voor de kids.

Maar wat kies je dan en waarom???

Helpen jullie me even mee?



Alvast bedankt!

als ik de ruimte zou hebben zou ik gekozen hebben voor een (kinder) picknicktafel. Vind dat zo’n handig iets!!

En de echte kinder picknicktafel ziet er zo schattig uit haha.



[/spoiler]

Ik heb een picknicktafeltje van little tikes…



Plastic…hoef ik niets aan te doen…

En het bovenblad is glad…ze kunnen er ook op tekenen en dat vind ik ideaal…

Wij hebben een houten kinderpicknicktafel. Gekregen toen Sebastiaan een jaar werd.

Hij is echt ideaal. Sebastiaan zit er ook graag aan. En hij kan gewoon altijd buiten blijven staan. (Wij hebben namelijk erg weinig bergruimte, dus voor ons is dit erg practisch.)



Groetjes,

Heleen

Ik heb gestemd voor de kinderpicknick tafel. Heb er zelf al zooo flieft naar staan kijken, maar ja dat zal echt nog even moeten wachten. Maar vind ze zoooo leuk! :inlove: Doen!

Ik heb ook gestemd voor de kinderpicknicktafel!

Die ga ik ook nog kopen van het verjaardagsgeld van Sarah Louise haar 1e verjaardag! Vind het zo leuk staan! :inlove:

Wij hebben een houten picknick tafel met 2 stoeltjes en 1 bankje

Houten picknicktafel!



Mayra en Ian hebben er één van praxis meen ik. Op de ene manier uitgeklapt is het een tafel met aan ieder kant een bankje. OP de andere manier uitgeklapt is een een bankje met rugleuning.

hier ook een picknicktafel van hout, maar ook rotan stoelen + een tafel.

Ik zou voor losse stoeltjes en tafels gaan. Dan kun je alles ook nog op een andere manier gebruiken. Soms spelen kinderen staand aan een tafeltje en dat gaat iets lastiger als alles aan elkaar zit. En soms gebruik je de stoeltjes los om de kindje ergens bij te laten zitten.

@crien wrote:

Houten picknicktafel!



Mayra en Ian hebben er één van praxis meen ik. Op de ene manier uitgeklapt is het een tafel met aan ieder kant een bankje. OP de andere manier uitgeklapt is een een bankje met rugleuning.


Interessant!! Jij hebt hem binnen staan, maar ik neem aan dat hij ook naar buiten kan? En dat uitklappen, hoe werkt dat? Ik bedoel: heb je ook een foto van de ‘andere kant’? Hoe duur wassie? :oops: :mrgreen: Lijkt me leuuuukkkk, voor in de tuin!

@Biebels wrote:

@crien wrote:
Houten picknicktafel!



Mayra en Ian hebben er één van praxis meen ik. Op de ene manier uitgeklapt is het een tafel met aan ieder kant een bankje. OP de andere manier uitgeklapt is een een bankje met rugleuning.


Interessant!! Jij hebt hem binnen staan, maar ik neem aan dat hij ook naar buiten kan? En dat uitklappen, hoe werkt dat? Ik bedoel: heb je ook een foto van de ‘andere kant’? Hoe duur wassie? :oops: :mrgreen: Lijkt me leuuuukkkk, voor in de tuin!




dacht ook al,zou die in de tuin kunnen :think: :think: :think:

En hoelang geleden gekocht???

Hij lijkt me ook wel erg leuk :think:

Houten picknicktafel. Vriendlief heeft er zelf 1 gemaakt en de kinderen zitten er (buiten) erg graag aan!

@schoen wrote:

@Biebels wrote:
@crien wrote:
Houten picknicktafel!



Mayra en Ian hebben er één van praxis meen ik. Op de ene manier uitgeklapt is het een tafel met aan ieder kant een bankje. OP de andere manier uitgeklapt is een een bankje met rugleuning.


Interessant!! Jij hebt hem binnen staan, maar ik neem aan dat hij ook naar buiten kan? En dat uitklappen, hoe werkt dat? Ik bedoel: heb je ook een foto van de ‘andere kant’? Hoe duur wassie? :oops: :mrgreen: Lijkt me leuuuukkkk, voor in de tuin!




dacht ook al,zou die in de tuin kunnen :think: :think: :think:

En hoelang geleden gekocht???

Hij lijkt me ook wel erg leuk :think:




Deze picknickset is pas in April gekocht toen Ian een jaar werd. Hij stond binnen omdat het toen niet echt lekker weer was. Het moet nog even gebeitst worden -ik heb een pot beits en ik heb kwasten maar het komt er maar niet van :evil: :lol: ) maar hij is voor buiten!



We zitten ons suf te piekeren hoe duur dat ding was… Ik dacht €35,= :think: Ik zal even zoeken naar een pic van de andere kant… BRB!

Zoiets?

Ik kan hem nergens vinden op de site van praxis :? :? :?

O wacht, een foto van het bankje, bedoelen jullie! :doh: Sorry, ben blonT :mrgreen:

@crien wrote:

O wacht, een foto van het bankje, bedoelen jullie! :doh: Sorry, ben blonT :mrgreen:








whahahaha ja met een hele grote TTTTTTT :mrgreen: :lol:

@schoen wrote:

Ik kan hem nergens vinden op de site van praxis :? :? :?






Ze zijn zoooooooooooo leuk volgens mij,dus zijn ze vast al uitverkocht :?

@schoen wrote:

@crien wrote:
O wacht, een foto van het bankje, bedoelen jullie! :doh: Sorry, ben blonT :mrgreen:








whahahaha ja met een hele grote TTTTTTT :mrgreen: :lol:




:mrgreen: khai nie goe geleejzu :doh: :mrgreen: