Help ons kiezen

In april stonden ze in het foldertje gaat tussen oud papier zoeken en misschien de foto scannen

@crien wrote:

In april stonden ze in het foldertje gaat tussen oud papier zoeken en misschien de foto scannen






dat is lieffffffffffffffffffffffffffff



Ik ga morgen meteen alle praxis winkels langs bellen hier in de regio.

Je hebt ook nog de inklapbare versie van de picknicktafel. Is gewoon een plat plastic koffertje. Staat in de winter gewoon ergens achter en ook zelfs ideaal mee te nemen op vakantie. Zitten 4 stoeltjes aan, ik leen hem wel eens van mijn zus met verjaardagen/vakanties.



groetjes, Petri

@petri wrote:

Je hebt ook nog de inklapbare versie van de picknicktafel. Is gewoon een plat plastic koffertje. Staat in de winter gewoon ergens achter en ook zelfs ideaal mee te nemen op vakantie. Zitten 4 stoeltjes aan, ik leen hem wel eens van mijn zus met verjaardagen/vakanties.



groetjes, Petri




enig idee/foto hoe dat eruit ziet??

helaas, die folder is al weg en ook de doos van het setje is met oud papier meegegaan (daar stonden ook foto’s op)



Hier zie je een beetje het bankje. Het is een pakket wat je zelf in elkaar moet zetten en dat zijn ze hier onder deskundig oog van Mayra aan het doen :lol:

tromgeroffel…

Heb geen foto voor je.



Misschien google op inklapbare kinderpicknick tafel?



Petri

Kom ze al voor 25 euro tegen op 2e handssites via google en verwacht dat campeerwinkels of doe het zelvers ze wel nieuw verkopen.



Succes met kiezen, Petri

Sjips, foto niet gepakt… Nog een keer dan:





EN TOEN KNALDE DE PC ERUIT :roll:







Maar de aanhouder wint, dus nóg een keer:

En? Nog iets gevonden?

@schoen wrote:

Hoi hoi



Velen vragen zich af wat ze Thije moeten geven voor zijn verjaardag. Wij ook :lol: :lol:

Maar het leek me ook wel leuk om een tuinset te vragen voor de kids.

Maar wat kies je dan en waarom???

Helpen jullie me even mee?



Alvast bedankt!




bij step 2 dat is een heel leuk merk waar ze super setjes hebben , echt een keertje op kijken is het echt waard , gewoon op g***le step 2 intikken :thumbup:

We hebben diezelfde pichnick tafel gereserveerd,kan ik morgen ophalen,kom dan toch in de buurt.

Wij blij :dance: :dance: :dance:

picknicktafel doen!

@schoen wrote:

We hebben diezelfde pichnick tafel gereserveerd,kan ik morgen ophalen,kom dan toch in de buurt.

Wij blij :dance: :dance: :dance:




Welke is het geworden??? :think:

wij hebben een picknicktafel van step2 (plastic). Zomers gaat hij naar buiten en s winters weer naar buiten. Super ding en al heel veel plezier van gehad.

@crien wrote:

@schoen wrote:
We hebben diezelfde pichnick tafel gereserveerd,kan ik morgen ophalen,kom dan toch in de buurt.

Wij blij :dance: :dance: :dance:




Welke is het geworden??? :think:






diezelfde als wat jullie hebben Crien :thumbup: