Help, mijn man is klusser, welke Kokker komt morgen op tv ?

Ik irriteer me ziek aan die vent :x

Wát een eikel zeg…ga je schamen echt!! :hand:

En zijn moederrrrrrrrrrrrrr :shock: dat is die ongelooflijke irritante vrouw uit expeditie robinson :o

Ik weet dus al op wie hij lijkt :lol: 8)

wegwezen meid zou ik zeggen, dumpen die vent heb je niks aan hij houdt na nadenken “toch wel behoorlijk wat” van je :shock: :hand: :snooty: Dat is echt niet genoeg beter zonder die #%^&%^

wat een balletje zeg… :twisted:

:sick: Ik zwéér je…die gozer zou bij geen deel van leven hebben…ik l*l hem zó onder tafel…hij dénkt dat hij communicatief sterk is…wát een onwijze eikel zeg :hand:

Ik kon er niet langer naar kijken - wat een vermoeiende gozer.



Maar wat ik elke keer weer niet snap is hoe mensen het bedenken dat ze weleens even zo’n bouwval gaan opknappen.



Ik heb het regelmatig met mijn vriend over een evt toekomstig koophuis maar wij zijn ons wel bewust van wat kunnen en willen en ik ga gewoon niet zo’n bouwval kopen. Tenzij ik geld kan verdienen om het te laten doen in een bepaalde tijd.





En ligt het nu aan mij of is het elke week wel zo dat alles van die mannen verwacht wordt en die vrouwen lijdzaam toekijken - mijn ouders hebben het echt samen gedaan en mijn moeder heeft hard meegewerkt. Roels ouders hebben ook samen een huis opgeknapt. Vind het soms wel wat zwak van die vrouwen ook.

He Sas, wie is zijn moeder dan?

@Stephie wrote:

He Sas, wie is zijn moeder dan?


Dat is dus die vreselijk irritante vrouw uit expeditie robinson :shifty:

Ook zo een betweter :silenced:

Die haar b*k niet kon houden :sick: zij irriteerde mij ook zo in die serie toen :lol:

Jaaaaaaaaa maar hoe heet ze?

Hahaha dan kan ik haar even voor me halen…

Wat een lul zeg! :shock: Sorry voor m’n taalgebruik hoor…

Krijg er gewoon de rillingen van… :sick:

Ik kan echt niet kijken naar dit programma. écht niet, word er zo agressief van als ik dan zo’n kneus voorbij zie komen, bah! En die vrouwen, eerlijk gezegd heb ik daar ook geen medelijden of respect meer voor… Geef je vent een schop onder zn kont zeg… bleh

@Stephie wrote:

Jaaaaaaaaa maar hoe heet ze?

Hahaha dan kan ik haar even voor me halen…


Weet ik niet meer,heb ik uit mijn hoofd gebannen :lol:

Hmmmmmmmmm lang geleden?

zielig zeg.

maar ik denk dat ie naar de uitzending echt wel genoeg te horen gaat krijgen.

hij is pas sinds 2 weken aan het werk.

Nou zij weten in ieder geval ook wat ze voor figuur in huis hebben gehaald.

:sick:

@Stephie wrote:

Hmmmmmmmmm lang geleden?


:think: ja wel…2 seizoenen of vorige… :think:

Ze was erggggggggggggg slank en werd gewoon dun daarzo natuurlijk…lang gebogen,had een vrij ‘‘grote’’ rol omdat iedereen zich irriteerde aan haar op dat eiland :lol:

Grote bos rode krullen…veel blablabla net als haar zoon :sick:

Hmmm ik denk en denk en denk…

Misschien kan ik het terug kijken, ik ga het eens proberen!

Weet je wat ik nooit zo van het programma begrijp…



Als je 9 jaar in de rotzooi zit dan doe je er toch zelf wat aan als vrouw…



Ik zou echt niet zo lang op een stukje van 30m2 gaan zitten of niet kunnen douchen omdat mijn man het steeds maar uitsteld.



Vrouwen hebben toch ook hersens en handen???

er zijn vrouwen dingen en mannendingen he.

Ik zou het ook echt vertikken om het huis te gaan verbouwen als mijn man nix deed.

@stillewater wrote:

er zijn vrouwen dingen en mannendingen he.

Ik zou het ook echt vertikken om het huis te gaan verbouwen als mijn man nix deed.




En dus 9 jaar in de rotzooi zitten???

zij heeft ms dus dat is wel moeilijker…



maar die irrie vrouw heet nolleke!

echt een stom wijf zeg, laat hem gewoon zegt ze dan!! :shock:



ik had hem er al uit getrapt of waarschijnlijk was ik zelf vertrokken uit dat bouwval!

@Madre wrote:

@stillewater wrote:
er zijn vrouwen dingen en mannendingen he.

Ik zou het ook echt vertikken om het huis te gaan verbouwen als mijn man nix deed.




En dus 9 jaar in de rotzooi zitten???




Ik zou mijn man buiten zetten en dan een stel bouwvakkers inhuren denk ik.



9 jaar in de rotzooi!



Ik heb hoogzwanger 2 maanden in een verbouwing gezeten, met heel veel tegenslag, hormonen en puinhoop. Dat was voor mij echt plenty!



Heb pas nog mijn posts hier uit die tijd v.d. verbouwing geprobeerd te lezen, mennn wat een hormonenbom, haha