Help, mijn man is klusser, welke Kokker komt morgen op tv ?

Dames ! Hebben jullie toevallig de voorstukjes gezien van het RTL4 programma ’ Help mijn man is klusser’ ? Het gaat morgen over een 25-jarige vrouw die ms heeft en in verwachting is en de rommel thuis helemaal zat is en ik herkende deze dame volgens mij van KOK… :think:



(Of ik ken haar persoonlijk van vroeger ofzo, maar ik ken haar. )Wie o wie komt er morgen op tv ?





Hebben jullie vorige week trouwens gezien ? Arme vrouw en kinderen :frowning: Ze woonden in een gigantisch grachtenpand met 4 verdiepingen (manlief is makelaar) en 3 verdiepingen waren gewoon onbewoonbaar, ze leefden op 30 m2 ! Al 9 jaar !!! :wall:

Geen idee, maar ik ben wel benieuwd.



Liefs Moirah

:shock: Ow echt?! Wat erg! Al 9 jaar zo?



Ik heb het voorstukje niet gezien maar ik zal eens opletten. Of de KoKker in kwestie moet zich even melden om onze nieuwsgierigheid te stillen :mrgreen: Ik leef al helemaal met haar mee :?

ben benieuwd!

die uitzendig is toch al geweest? je kan em in elk geval op de site terug kijken!

@konijn wrote:

die uitzendig is toch al geweest? je kan em in elk geval op de site terug kijken!




Ehm, welke uitzending bedoel je ?

Ik ken haar niet Karin iig.

En vorige week :roll: ik snap dat niet hé…

Ik ben dan ws. een b*tch want van mij had ik al een schop onder zijn hol gehad met zijn grachtenpand :hand:

En dan zwanger worden van nr.3 terwijl je er zo bij zit :eh: dat snap ik ook niet zo :think: Dan krijg ik het idee van;zo dan krijgen wij nog een kindje dan heb je ook wat te doen ofzoiets :shifty: :oops: 8)

Nee van mij had hij een schop onder zijn r((t gekregen :silenced:

Of ik had van zijn geld wat lekkere bouwvakkers ingehuurd :lol:

Nou Sas inderdaad, ik had 'm ook een trap onder zijn kont gegeven, helemaal niet bitchie hoor. Ik heb ook met verbijstering zitten kijken, wat doe je je gezin aan! ik vind het nog schandalig ook, er zijn mensen die kunnen niet anders dan bijvoorbeeld in een klein appartement wonen met een groot gezin en dan héb je zo’n lel van een pand onder je reet en kun je je gezin de ruimte bieden, en DOE JE HET NIET !!! :wall:

heb dat voorstukje van dat meisje zwanger met ms ook gezien…

en dan die reactie van die jongen :shock: ze wist waar ze aan begon toen ze met me ging… negen jaar geleden…

hallohoooo tijden veranderen wel wat in negen jaar en er is nou een kind op komst zou je denken dat je misschien eens wat moet doen om de boel op orde te krijgen…



kijk dat niet alle klusjes meteen gebeuren oke… ik moet ook al drie weken twee schilderijen ophangen en het tapijt moet nog steeds op de trap maar toen ik het huis kreeg vond ik het heel belangrijk dat het voor de kids klaar was en ze niet in een halve bouwput terecht kwamen…

heb gisteren ook een voorstukje gezien stond er ook van te kijken :shock:



moet helaas tot 21:00 werken dus ik neem het wel even op

@Karin2 wrote:

@konijn wrote:
die uitzendig is toch al geweest? je kan em in elk geval op de site terug kijken!




Ehm, welke uitzending bedoel je ?




die van dat grachtenpand… of is dit weer een ander grachtenpand?

Die van dat grachtenpand was idd van vorige week.



Never nooit niet dat ik dat zou pikken zeg. Drie kinderen in zo’n bouwval krijgen. Ik zou al gek worden als ik met zijn 2en in zo’n zooi moest leven, laat staan met kinderen. Wat een eikel zeg. Die moet toch makkelijk wat klusjesmannen in kunnen huren.



Nee, max had dan allang haar koffers en kids gepakt en was elders gaan wonen ipv daar op stand te blijven bivakkeren. :snooty: :snooty:

Ik moest er ook niet aan denken 9 jaar :shock: . Mn ex heeft in de 4 jaar dat we samen in 1 huis woonde bijna niks uitgevreten, gelukkig was wel alles geverft en bewoonbaar, maar veel achterstallig onderhoudt waar hij niks aan deed (lekkend dak, dus had contant bakken op de zolder staan onder de lekkage, en het dak van de keuken is lek, de keukenkastjes zijn helemaal al verrot het lekte gewoon met stralen erachter langs en tussen de kastjes door) gelukkig ben ik niet meer bij hem en ben ik binnen een korte tijd ook uit dit huis dan ben ik er mooi vanaf :lol: .



Mijn nieuwe vriend is heel anders die is gelijk van aanpakken die handel, die is juist het tegenovergestelde.



maar ik zal vanavond ook eens gaan kijken, ben benieuwd

Zou leuk zijn als het iemand van KOK is. Nog een “bekende Nederlander van KOK” :wink:



Maar inderdaad, de reactie van die vent van d’r. Meteen een schop onder zijn gat! :evil:

Ben benieuwd, kijk dat programma altijd als we thuis zijn, kijken of ik er een kokker in herken.

ik zit nu te kijken, maar haar tante neeltje ken ik wel.

dat is zowat mijn buurvrouw geweest en de vriendin van mijn tante.

grappig hoor wou het ff kwijt.

nou ga weer kijken :wink:

Lekkere veilige omgeving ook straks voor de beeb :roll:

Enuhhhhhhhhhhh uitslapen is sowieso voorbij voor die kerel over 3 maanden :lol: 8)

jeetje zeg dan krijg je toch meteen medelijden met haar.



zoiets zou ik absoluut niet pikken

wat erug zij zegt sorry :shock:

wel een vaag stel ook hoor…

dat zij sorrie zegt ne hem schijnt het niet te interesseren! :shock: