Oké, ik heb sowieso een mening over dit programma hoor, maar hoe deze moeder haar kind (NIET) steunt, vreselijk!
Ik snap dat het heel moeilijk is om je kind bepaalde lekkernijen te ontnemen en je je kind niet verdrietig wilt maken maar haar opmerkingen…
Bitterballen bestellen waar je kind bij zit en nog “mmm jammie” zeggen als ze een hap neemt terwijl haar dochter het al moeilijk genoeg vindt… Grrrrr…
Zeggen dat ze gewoon een hap moet nemen als de camera uit is… Ik heb er geen woorden voor.
Zit me kapot te ergeren. Waarom kijk ik eigenlijk? :?
Ik zit me gewoon op te vreten… :wall:
Een kind van 13 alleen thuis laten slapen en zelf ergens anders, je kind bitterballen aanpraten terwijl ze het eigenlijk niet wil…
Dat kind is meer volwassen als die moeder!
Vorige keer waren een aantal van die moeders ook nogal dramatisch in een aantal opzichten.
misschien is de titel ook niet helemaal juist.
meer iets van help ik kan niet opvoeden nu is mijn kind te dik.
jeetje snap niet dat ze dit uitzenden,
maar miss is het wel een goed voorbeeld voor andere ouders om ze wakker te schudden…
Hier in de straat ook een fam. kinderen lusten alleen maar snoep,
friet en frikandellen…
Groente hebben ze nog nooit van gehoord…
maar volgens mij,
kennende het programma draaien ze strakjes wel bij,
en staan ze straks enorm trots te wegen.
Ik heb me ook lopen irriteren aan moeders. Zo erg dat ik het laatste kwartier niet gezien heb, wat een onbenul.
Ze steunt haar dochter echt absoluut niet.
Moeders begint er zelf ook over. ‘Pak maar stukjes kaas’ of ’ pak maar nootjes’ zijn we wel aan toe.
En met die bitterballen :wall:
Je geeft je kind op, sta er dan ook achter. Dat meissie is 13, die kan dat nog niet alleen.
En alleen thuis zomaar een nacht. Ik was bij mijn oma gaan slapen als ik Nora was.
@Isabel Sofie wrote:
Ik zit me gewoon op te vreten… :wall:
Een kind van 13 alleen thuis laten slapen en zelf ergens anders, je kind bitterballen aanpraten terwijl ze het eigenlijk niet wil…
Dat kind is meer volwassen als die moeder!
Helemaal mee eens. Volgens mij moeten ze eerst die moeder helpen en dan pas kan dat meisje geholpen worden.
Al vind ik het wel heel knap van haar hoe ze haar verantwoordelijkheid neemt. En dat met 13. Erg eigenlijk dat dat zo moet.
ik zit met open mond uitzending gemist te kijken.
Oh die moeder van Nora! :shock:
en dan zeggen dat het Nora’s probleem is “jij eet al die lekkere dingen” :wall:
Jammer dat het altijd zo is, is geen probleem van de kinderen maar van de ouders.
Je vraagt je bij het kijken van dit programma ook echt af wat die vrouwen in gedachte hadden toen ze een kind wilde nemen. Wat wilde ze hun zoon of dochter leren/ meegeven in het leven. Als ik hiernaar kijk lijkt het of ze alleen maar een kind hebben genomen als een soort leuke accesoire en nu blijkt dat dat toch net iets anders in elkaar steekt weten ze niet wat ze moeten doen. Behalve ‘zoethouden’ dus…
k Heb er geen woorden voor… over die moeder dan he.
Heb echt zitten janken zo zielig die Nora.
Oh, die moeder, ik ben nu een stuk verder in de uitzending.
Nora aan het sporten, zumbales, en dan op vakantie
“nou, we doen ff een nootje” en dan er om lachen.
Wat een vervelend mens, kan er ook weinig begrip voor opbrengen.
nemen ze donuts mee, patat, frikandel, chips.
En ze wil het gewoon niet zelf.
En dan gewoon liegen. Ze wil niet neergezet worden als domme muts.
Nou, dan moet ze de uitzending nog even terugkijken.
alles is zo opgeblazen, echt sensatie tv…
tv he…
let maar op, die nora komt er wel,
en die mama trekt helemaal bij…
zo gaat het altijd toch…
was de laatste afleveringen ook, kind heel de dag voor de tv…
ouders een hoop commentaar,
en uit eindelijk alles goed gekomen… :thumbup:
Wellicht is de naam van het progamma niet goed gekozen. Het had beter Help mijn ouders kunnen geen grenzen stellen kunnen heten.
Dat je het zover laat komen met je eigen kinderen :sick:
@rijstkorrel wrote:
Wellicht is de naam van het progamma niet goed gekozen. Het had beter Help mijn ouders kunnen geen grenzen stellen kunnen heten.
Dat je het zover laat komen met je eigen kinderen :sick:
Juist ja…
Ik zit toevallig de herhaling te kijken en ben stom verbaast. Wat een waardeloze moeder! Verdikkeme zit je zelf met 3 operaties dat je zelf te dik bent, moedig je je kind aan om ongezond te eten.
Mijn moeder was ook dik, zo dik dat ze altijd zei “als ik eet wat jullie eten, dan kun je mij rondrollen”. Maar wij kregen zes avonden gezond eten op tafel. Bij het brood was het altijd eerst vlees/kaas. En snoepen mocht met mate.
Amai, die moeder mocht geen moeder heten.
Die moeder lijkt ook zo kil :shifty:
Ze is wel 4kg afgevallen, dat vind ik wel goed! :thumbup:
(zit op de helft van de aflevering.)
‘‘Ik vind het wel jammer dat ze dit niet meer mag…’’ aldus moeder.
Vervolgens propt moeder een bitterbal in haar mond… :roll:
Dat vind ik gewoon belachelijk, bestel dan niets of een salade ofzo.
ik heb ook met verbazing zitten kijken. Ik had echt oprecht medelijden met Nora. Wat moet dat meiske zich eenzaam voelen. Niet gek dat ze dan haar troost zoekt bij eten. Mama propt de kasten vol uit schuldgevoel (en durft te beweren dat Nora stiekem eet, brrr).
Gatver wat een vreselijke moeder, van je moeder moet je het hebben zeg! Snap best dat ze moet werken voor haar geld, maar je kind van 13 alleen thuis laten :shock: bitterballen bestellen :shock: lekker maken met nootjes en donuts :thumbdown: sjongejongejonge…echt kansloos
Ik heb ook met verbazing zitten kijken, wat een ontzettend naar mens.
Wat ontzettend sneu voor dat meissie dat haar moeder haar absoluut niet steunt
Ongelooflijk, hoe komt je erbij om je kind aan te leren dat het oke is dat ze gaat doen alsof, “dan neem je toch gewoon een bitterbal als de camera uit is”
:shock: en vervolgens zeggen dat het haar eigen schuld is…
Hoop voor Nora dat ze zo wijs, verstandig en zelfstandig blijft, dat ze dr doel haalt en een stuk gelukkig en gezonder door het leven gaat straks :thumbup: