help marlous de winter door....

lieve kokkinnen





mag ik jullie hulp vragen?



De komende drie weken (ingaand op zaterdag) zullen voor marlous extra zwaar zijn, zo zonder haar lievelingskokker…

Willen jullie haar svp een beetje oppeppen als ze het niet ziet zitten? Stuur haar af en toe een pbtje met een kusje en toon interesse!





Mijn dank is groot.





Met vriendelijke groet,



Fiep K.

ik pep haar alleen op als ze mij ook oppept 8)

lekker ego antwoord natuurlijk :wink:





Nee hoor Fiep, we passen wel op haar hoor :angel:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Maf mens…



Ja dames, mijn kok-vriendin gaat 3 weken met haar blanke billen in Afrika zitten…Wat moet ik nu?

Doe ik ook een :-* voor jou :wink:

Meegaan natuurlijk!!!





8)

gelukkig blijven er nog genoeg vriendinnetjes over toch om je erdoor heen te slepen ??? :thumbup:



ik vond een week zonder jildau :wink: al moeilijk dus ik snap het wel hahaha

Fiep? Wie is Fiep? :think:



Maar Marlous, komt goed hoor! :mrgreen:

Ohhh Fiep wat lekker 8) zeg

Nano gaat zijn 2e verjaardag heerlijk daar vieren :-* :-*

Heel veel plezier jullie daar 8)



En Marlous houdt het wel vol denk ik :think:

en anders zit jou mailbox vol als je terug komt 8) :mrgreen:

Pffff Fiep… kapsones… :snooty: :snooty: :snooty: :snooty:



Lous heb je nog interesse in a new best friend :mrgreen:

Fiep,



Mag Nano dan bij ons komen logeren :think: :think: :mrgreen:

@faizaa wrote:

Pffff Fiep… kapsones… :snooty: :snooty: :snooty: :snooty:

:hand: de re-a-li-teit, fai, niks meer, niks minder: lous is verslaafd aan me... :mrgreen:


je hebt toch geen spijt van de namen van je kinders he????


biebels: :cry:


maar fijn allemaal: ik ga al met een iets geruster hart mijn koffers verder inpakken! :-*

@fiep klophout wrote:

@faizaa wrote:
Pffff Fiep… kapsones… :snooty: :snooty: :snooty: :snooty:

:hand: de re-a-li-teit, fai, niks meer, niks minder: lous is verslaafd aan me... :mrgreen:


je hebt toch geen spijt van de namen van je kinders he????


biebels: :cry:


maar fijn allemaal: ik ga al met een iets geruster hart mijn koffers verder inpakken! :-*



ik gelooooof er niks van.. :liar:
realiteit in jouw wereld misschien.. :snooty:

nee hoor schat, ik weet dat ze jouw lieve kok vriendinnetje is, en zal goed op haar letten als jij zit te chillen 8)

en nee, geen spijt.. maar werd me een beetje te prive allemaal, en aangezien ik een hoop mensen ken die daarvan zouden smikkelen, doe ik maar zo.. :mrgreen:

@Azzy wrote:

Fiep,



Mag Nano dan bij ons komen logeren :think: :think: :mrgreen:
das goed, als marlous ook mee mag :mrgreen:



(en dan neem ik grote zus mee!!! :inlove: )

@Azzy wrote:

Fiep,



Mag Nano dan bij ons komen logeren :think: :think: :mrgreen:






Of je gaat mee Azzy, ze hebben nog een pakezel nodig…





WHOEHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAA…





Goddddd, wat heb ik toch humorrrrr

@faizaa wrote:





en nee, geen spijt… maar werd me een beetje te prive allemaal, en aangezien ik een hoop mensen ken die daarvan zouden smikkelen, doe ik maar zo… :mrgreen:




klootzakken :hand: hey dat betekent toch niet dat ik je mooie kids ook nooit meer bewonderen kan he???



(en chillen, hmmmm ik ben toch bang dat dat er niet echt van komt :? )



vic: dank je :-* er is een pb naar je onderweg.

@faizaa wrote:

@Azzy wrote:
Fiep,



Mag Nano dan bij ons komen logeren :think: :think: :mrgreen:






Of je gaat mee Azzy, ze hebben nog een pakezel nodig…





WHOEHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAA…




ow is die vent van je te huur fai? dan wil ik um wel!

en ja sorry, maar dan wil ik ook meteen een zusje voor nano van um :mrgreen: naar zus' model :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

@faizaa wrote:




en nee, geen spijt… maar werd me een beetje te prive allemaal, en aangezien ik een hoop mensen ken die daarvan zouden smikkelen, doe ik maar zo… :mrgreen:




klootzakken :hand: hey dat betekent toch niet dat ik je mooie kids ook nooit meer bewonderen kan he???



(en chillen, hmmmm ik ben toch bang dat dat er niet echt van komt :? )



vic: dank je :-* er is een pb naar je onderweg.






nee dat zou ik erg jammer vinden, geen foto’s meer kunnen plaatsen… ik laat ook gewoon te veel los hier… en das niet altijd verstandig… :oops: eigenlijk wel jammer, dat het zo tegen je gebruikt kan worden… :hand:

stupid in-laws… :roll:



hoezo niet chillen, je gaat toch zeker wel ontspannen?

@fiep klophout wrote:

@faizaa wrote:
@Azzy wrote:
Fiep,



Mag Nano dan bij ons komen logeren :think: :think: :mrgreen:






Of je gaat mee Azzy, ze hebben nog een pakezel nodig…





WHOEHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAA…




ow is die vent van je te huur fai? dan wil ik um wel!

en ja sorry, maar dan wil ik ook meteen een zusje voor nano van um :mrgreen: naar zus' model :mrgreen:



Te huur, niet.. je kunt wel eenmalig een bedrag overmaken en dan ontvang je een prachtig kwekkie... kun je zelf insemineren en geloof me, je krijgt de mooiste kinders..
hoezo niet chillen, je gaat toch zeker wel ontspannen?


geen idee, ik zie nu vooral een ziek kind aan de diaree en met malaria, niet willen slapen omdat ie niet bij mij op de kamer wil slapen, vanaf 8 uur 's avonds elke avond gekluisterd aan die ene kamer, grote meningsverschillen met papanano, familie die me niet meer tof vindt nu ik papanano heb verlaten, nano die niet tegen de warmte kan, een vreselijke vliegreis, bedbugs die nano uit zijn slaap houden, mensen die me bestelen....


niks nieuws onder de zon hoor: de eerste reis die níét vooraf gaat aan dit soort gedoemdenk bij mij, moet er nog aankomen :eh: :mrgreen:

en mooi dat ik er niet helemaal voor naar roemunj hoef af te reizen! hoeveel moet je hebben voor dat kwakkie?

ooohhh Fiep… neej, niet zo doemdenken… :naughty:

maak je daar aub niet druk om… verpest je hele ‘genieten’ van de vakantie… en hij is duur genoeg… :snooty: Nano gaat het te gek hebben… geen diaree, je hebt spul daarvoor bij je… malaria ehmmm nee word je voor ingeent… toch? en inbrekers, foto van mijn schoonmoeder met snor boven je bed… papanano: ja en amen, je ziet em daarna toch weer even niet… :oops:



zo…





als er iemand is die een doemdenker is dan ben ik het wel… maar een buitenstaander ziet het altijd anders he, en is makkelijk praten… :angel:



mer maedje dich geis het herstikke leuk hubbe… :thumbup: