help marlous de winter door....

Dat kwekkie is free of charge… Marokkaantjes vinden kindjes krijgen errruggg leuk… 1 meer of minder maakt ook niet uit…

Maar waarschuwing van tevoren, successen behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nou heel veel plezier Fiep. :dance:



En we beuren Marlous wel even op. :hug:

Eh Marlous…je mag mij wel helpen witten in m’n nieuwe huissie hoor… :mrgreen:



Jee Fiep, heerlijk hoor. Maak je niet te druk, het gaat vast helemaal goedkomen.

Veel plezier daar in dat prachtige land, maak je veel foto’s? 8)

mrlous alvast een dikke knuffel voor de tijd die je zonder fiep moet doorbrengen :hug:



fiep ben jaloers hoor zou ook wel eens naar het prachtige afrika willen, veel foto’s maken hoor :smiley:

Owwwww, DIE Fiep! Die van die heerlijk relaxte foto´s met knuffel/kind in heerlijk land. Die van die foto´s waar de zon bijna vanaf spat. DIE FIEP! Zeg dat dan :mrgreen: :-*

Hey Fiep, wat gaaf zeg. Mag ik niet met je mee? :pray:

Mijn billen kunnen ook wel een kleurtje gebruiken :mrgreen:





Heeeeeeeeel veel plezier meid! :-*

@fiep klophout wrote:

lieve kokkinnen





mag ik jullie hulp vragen?



De komende drie weken (ingaand op zaterdag) zullen voor marlous extra zwaar zijn, zo zonder haar lievelingskokker…

Willen jullie haar svp een beetje oppeppen als ze het niet ziet zitten? Stuur haar af en toe een pbtje met een kusje en toon interesse!





Mijn dank is groot.





Met vriendelijke groet,



Fiep K.




Nou dames…Fiep is al 1,5 week weg en ik heb nog geen een keer een kusje of knuffel van jullie gehad :snooty: :cry:

nouuuuww ga je schamen

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:-* :-* :-* :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-* :hug: :hug: :hug:

Hier hoor marlous komt ie:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :mrgreen:

@faizaa wrote:

@Azzy wrote:
Fiep,



Mag Nano dan bij ons komen logeren :think: :think: :mrgreen:






Of je gaat mee Azzy, ze hebben nog een pakezel nodig…





WHOEHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAA…





Goddddd, wat heb ik toch humorrrrr




WHAHAHAHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :lol:

Marlous :hug:

@Marlous wrote:

@fiep klophout wrote:
lieve kokkinnen





mag ik jullie hulp vragen?



De komende drie weken (ingaand op zaterdag) zullen voor marlous extra zwaar zijn, zo zonder haar lievelingskokker…

Willen jullie haar svp een beetje oppeppen als ze het niet ziet zitten? Stuur haar af en toe een pbtje met een kusje en toon interesse!





Mijn dank is groot.





Met vriendelijke groet,



Fiep K.




Nou dames…Fiep is al 1,5 week weg en ik heb nog geen een keer een kusje of knuffel van jullie gehad :snooty: :cry:


:-* Ik heb vanaf nu 2 weken vakantie, dus hiero: :hug: :-*