Help mamadidi haar zwangerschap door, op naar 37 weken!

Mamadidi, rustig aan doen, ik zou het graag doen maar je wilt niet weten hoe het er hier in huis uit ziet/zag. Boven al de slaapkamer van de jongste en van onszelf van stof ontdaan en gezogen. Verder overloop en trap gedaan, bedden verschoont en gedweild. Wasmachine is bijna weer klaar, weer werkte net nog niet zo mee, hoop nu meer want wil beddegoed buiten hangen. Dan nog de badkamer even doen en de kamer van de oudste twee. Morgen dan beneden maar doen. Kan er niet tegen als het zo’n bende is. :oops:

Goedemorgen mamadidi. Hoe is het nu met je? Lekker kunnen slapen? Of heeft je kroost weer liggen spoken?

Mijn man moet vandaag werken, is hondsberoerd vertrokken. Bleek, koud, enorm zere keel en hoofdpijn. Maar hij is “onmisbaar” op zijn werk. Je zou bijna denken dat hij hartchirurg is in plaats van bedrijfsleider. :silenced: Ach, ik laat hem maar, weet dat hij toch niet thuis blijft.

Ja die man van mij waant zich echt onmisbaar. :mrgreen: Ik kan ook niet zonder hem dus wat dat betreft zou het kunnen. :inlove:

Goedemorgen,

zo het weekend weg geweest. Bij sm gelogeerd, volgende ochtend bij mijn sz geweest, vervolgens weer naar sm, toen naar mijn ouders (middag) en na het avondeten naar mijn sv en zijn vriendin. Als moederdagcadeau had ik met de jongens muffins gebakken en die versierd met hartjes van Dr Oetker. :inlove: Mijn moeder wist niet dat we kwamen en was zo blij :smiley: :smiley: :D. Wel even alle kasten doorgespit voor avondeten maar helemaal goed gekomen. Verder hadden de jongens elk een prikbordje versierd en geschilderd en dat gegeven.

Kleine man (nou ja al volgende maand drie jaar, gaat veel te vlug) slaapt sinds donderdag zonder speen (eindelijk) en slaapt gewoon als een vorst. We hebben hem goed voorbereid en blijkbaar niet voor niets. Gisteren werd hij om tien uur pas wakker. :dance:

Drie dagen niet gekeken, veel bij te lezen dus ik ga nog ff KoK’en. Liefs.

Heidi, sterkte meid. :hug:

Mamadidi, hoe was de echo? En hoe is het met jou?

Cell, welkom terug.

Ik zou voor de zekerheid even bellen met het ziekenhuis. Zou toch zonde zijn als je nu nog zoveel weken plat ligt terwijl het misschien niet nodig is.

Nou ja zeg, kan toch wel op zijn minst even overlegd worden met de gynaecoloog lijkt me. Heeft je gyn geen telefonisch spreekuur?

Hoi mamadidi,

wat fijn dat het bloeden is gestopt. En dat je even wat hebt kunnen doen.

Krijg je al een beetje een babybuikje? En ben je al wat aangekomen? Ik vrees dat ik, als ik zo lang plat zou moeten liggen, constant zou liggen snaaien uit verveling en de weegschaal (en mijn broeken) tegen het eind van de zwangerschap op tilt zouden slaan.

Jee meid toch, dat is niet de bedoeling dat je van de rel raakt. Ik hoop gewoon heel hard dat je placenta met het groeien van je buik naar achteren, naar voren of opzij gaat en je geen bloedverlies meer krijgt maar de overige twintig weken lekker net zoals de meeste zwangeren kan rondkeuvelen.

Maar krijg je nou al een beetje een buikje? Dat vroeg ik me af. Staat er al ergens een foto?

:-*

Zo mamadidi, dat klinkt erg hoopvol en positief. Gelukkig maar.

Kan het niet zo zijn dat je placenta eerst voor de opening lag en nu dus opgeschoven is met het groeien van je baarmoeder? Ik hoop het voor je en dat je tenminste niet meer constant plat moet liggen. Maar ik vermoed dat je het daar wel over gaat hebben met je gynaecoloog.

Hoi hoi,

zat ineens aan je te denken en me af te vragen hoe het nu met je is.

Hoi,

groot gelijk dat je een andere gynaecoloog hebt. Je moet je er wel goed bij voelen.

Wat erg van je schoonvader. Heeeeeeeel veel sterkte, ben er gewoon stil van.

liefs van Marloes.