Help mamadidi haar zwangerschap door, op naar 37 weken!

Gefeliciteerd met jullie zoontje!

Ik wist mijn inlog gegevens niet meer dus ik heb een nieuw profiel aangemaakt.

ik zie dat jullie op de hoogte gehouden zijn door les ( dank je wel meid )

ik ben idd te vroeg bevallen op 15 september is mijn vader overleden in mijn bijzijn en daar door kreeg ik nog meer stress en op 20 september is hij weg gebracht en voelde ik al harde buiken en een dag later ben ik idd bevallen te vroeg,

ons mannetje heeft drie weken in het ziekenhuis gelegen aan die zwangerschap en de tijd er na wil ik niet meer stil staan ik heb echt een rot tijd gehad en heeft me echt doen veranderen.

nu gaat alles redelijk goed.

Jee zeg mamadidi, ik heb dit topic doorgelezen. Wat lijkt me dat rot zeg. En vooral ook saai om zo lang op bed te moeten liggen. Zelfs al is het voor een goede zaak, ik kan me indenken datje er af en toe flink de balen van hebt. Heb je geen wii? Dat kan je ook vanuit bed doen. (misschien dat je man dan alleen ff een platte tv voor je aan het plafond moet schroeven zodat je echt kan blijven liggen). Hou je van tekenen? Kan je vast geboortekaartjes zelf maken.

Heb hier een mannetje van twee die zo heerlijk aan het praten is. Gisteren kwam hij naar me toe en zei: hey lieffie, mag ik assebief wat djinken? :inlove: En toen pappa uit het werk kwam: haajoo vjiendje! :inlove: Dan smelt ik helemaal. Vandaag is hij overigens minder gezellig, Hij is niet fit, slaapt heel veel, vanmorgen van tien tot half twee en om half drie weer op bed gegaan. Zal het wel nodig hebben.

Wat geweldig, dat mag niet want dat ben ik al :inlove: !!!

Mijn man heeft wat inhammen in zijn haar. De oudste vroeg laatst aan mij: mamma, als ik net zo oud als pappa ben krijg ik dan de letter T op mijn hoofd??? Dus ik: waarom?? Hij: pappa heeft toch ook de eerste letter van zijn naam op zijn voorhoofd staan. De naam van mijn man begint met de M en die van mijn zoon met de T. :mrgreen:

Ehhh, heb je geen zilver of koper wat gepoetst moet worden? Sokken die gestopt moeten worden? Of ehhhh heel veel films met mooie mannen die je nog niet gezien hebt? :mrgreen:

Drie weken gen sex, dat is al heel lang, en dan nog 23 weken erbij. Arme jij (en je arme man, zijn edele delen zullen tegen die tijd ook wel op de grond hangen :oops: ).

Eh niet opgewonden raken, dan kan je beter naar Urbanus of zo kijken. Of discovery channel.

Cell, wat goed van Peet. Wat terecht dat je trots bent. Waar gaat de vakantie heen?

Ik ga zo eens aardappelen schillen. Didi, dat zou jij nou wel kunnen doen, piepers jassen voor heel de buurt. Vraag je een euro per pan, kan je mooi een leuke baby-uitzet kopen.

eet smakelijk allemaal en tot laters. :-*

@mamadidi wrote:

ik wil hutspot wilt niemand het voor me maken want de mussen vallen van het dak ja en ??? ik wil hutspot.
Ik heb mijn laatste zwangerschap geleefd op hutspot, maakte twee keer per week een soeppan vol, en daar aten we twee dagen van, ik at het drie maal daags, opgebakken met flink wat currysaus erbij. Tja, ik kon geen brood verdragen, werd misselijk als ik het rook, bij de bakker werd, zodra ik binnen kwam (ongeacht de drukte), een tas met brood in mijn handen gedrukt, betaalde ik en vluchtte nar buiten, brood in de fietstas en naar huis.

Andijviestamp vind ik ook zo lekker, maar dan met kaas. Hier vanavond spinazie metaardappelen en een eitje.

Dames wat een inlevingsvermogen trouwens :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Mamadidi, ben wel benieuwd naar het commentaar van jou lief vanmorgen. :mrgreen: Kan het niet in een spoiler?

Cell, ik hoop dat het weer bijtrekt en je een fijne vakantie hebt met je man en kinders.

Sennapen, fijn dat het goed is met je buikbewoner.

liefs van Marloes.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Pfft, hebben jullie nog ergens een kalmeringspilletje voor negenjarige pre-pubers. Jee zeg wat kan die nukken. Wat vandaag wit is kan morgen zwart zijn en andersom.

Heidi, :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Geweldig.

Hihi, zou dat helpen???

Cell, geweldig, ik had jou stuk nog niet eens gelezen. Welk lid??? :mrgreen:

Heidi, 35 weken? Dat is lang zeg. Maar zo te zien aan je berichtje is dat wel weer over gegaan, anders had je na de oudste geen kroost erbij gekregen.

Heb net een was aangegooid, de hoezen van de bank. Wat worden die dingen ranzig, dus een tip van mij, neem geen lichtgrijze stoffen bank. (staat op het etiket dat ze niet gewassen mogen worden maar heb het al vaker gewassen. Anders is het zo vies.

Mamadidi, we weten nog steeds niet wat je man vanmorgen zei. :wink:

mamamarije, heb ik wat over mijn eigen man geschreven? Nee toch? Gaat toch over de man van mamadidi? En die slagroom, ja ik beken. Had altijd een of meerdere spuitbussen in de koelkast staan en spoot het zo in mijn mond. De middelste dacht zelfs dat baby’s groeien van slagroom. :mrgreen:

Nou ja zeg. Wat zei je??? Boor maar een gat in de muur en steek je *** daar maar in???

Sorry, geloof dat ik iets te flauw word vanavond, had jou stukje gelezen in dat topic over bijen en zo, vlak nadat ik hier las, en toen ik jou reactie las met ik heb een ding met een gat er in en daar doe ik limo in en dan verzuipen ze moest ik toch lachen. :oops: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Menn ik voel me oud bij jullie zeg. Wij zijn samen sinds 1998, getrouwd in 1999, eerste kind in 2000, tweede in 2002 en derde in 2007.

mamadidi :smiley: :smiley: :smiley: ik zou dat maar niet zeggen tegen je man. Dan wil hij straks geen enkel gat meer. :mrgreen:

Ik ben ook 32 jaar, ben van 77, word deze zomer 33. Ik heb een zoon die volgende maand tien wordt. Niet te geloven toch.

Hey, jij bent ook 32 hoor. Heb pas nog me te goed gedaan aan jou zelf gemaakte gebak om te vieren dat jij bijna antiek bent. :wink: Maar ik vind jou ook lief hoor.

Ik ga ervandoor. Wat bankhangen, buizen, misschien nog wiién (mariobros). Tot later, slaap lekker en mooie dromen allemaal. :-*

Goedemorgen. Hier ging om zes uur de wekker weer. Man is naar het werk vertrokken, oudste twee zijn beneden en kleine man slaapt nog. Gisteren was hij niet lekker en heeft overdag zes uur geslapen :shock: met als gevolg dat hij tot elf uur wakker was. Wel gelachen om die boef, mijn man kwam thuis en hij riep maar: hey papje, en lag dan dubbel. :inlove: Ik heb wel vierhonderd kopjes thee van Stijn gehad. Hij heeft een nijntjetheeservies en was daar helemaal mee bezig gisteren.

Zo net al twee paracetamol op. Ik heb toch last van mijn keel, spierpijn, koud en net of mijn hoofd te klein is voor wat er in zit. Bah. Kan ik niet gebruiken nu hoor want morgen krijgen we loge’s.

Nou ga maar eens kijken of ik wat muesli weg krijg. Heb mijn koffie half weggegooid. Toen ik dat tegen mijn man zei vroeg hij al of hij de h.a.p. moest bellen. (ben normaal heel erg van de koffie s’morgens, nooit zonder).

Ik hoop dat jullie je beter voelen, fijne koninginnedag. Ik doe daar eigenlijk nooit wat aan, er is hier niets wat we leuk vinden, en om nou tussen andermans ouwe zooi te graaien, wil spul weg en niet erbij.

Heidi, hoe oud is je kleine knul? Succes met je afgraving en als het wel vol regent gewoon zwemkleding aan deze zomer en in het najaar verder bouwen. :smiley:

mamadidi, hoe is het met je? Vannacht nog veel bloedverlies gehad of is het stil gebleven? Heeft je man al een gat geboord? :wink:

liefs van deze ouwe muts. :-*

Dank je, Cariska, ik hoop het ook, heb er geen tijd voor om min te zijn, wil zoveel doen. Gelukkig wel mijn ontbijt weg gekregen en de koffie net ging ook al beter. Nu alleen de spierpijn nog weg.

Daar twijfelde ik dus aan Heidi, of dat je jongste was omdat je het echt over kleine knul en papfles had dacht ik in veel kleinere afmetingen. :mrgreen: Komt hij elke morgen om half zes? Hier de jongste tot 21 maanden bv gegeven en die kwam tot die tijd dus ook s’nachts. :inlove:

Heidi en Cin, dank voor jullie beterschapswensen. :-* Ik ga zo maar eens boven een was aan zetten in de hoop dat kleine man wakker wordt (haha heb het ook over klein terwijl hij in juni drie wordt :oops:) en vanmiddag nog even wil slapen, kan ik dan ook nog mooi ff hangen, beetje opknappen.

liefs van mij.

Hoi hoi,

nou ben toch een aantal dagen goed beroerd geweest. Kon niet eens fatsoenlijk rechtop zitten, dus forummen zat er niet in. Maar goed, ben er weer.

Mamadidi, die aambeien, dat lijkt me erg vervelend. Kan je daar iets tegen krijgen?

Voor vandaag grote schoonmaak boven op de planning. Middelste is ook goed beroerd geweest dus alles kan wel een opfrisbeurt gebruiken. Maar dan moet eerst de kleine man wakker worden. Die slaapt heel wat af de laatste dagen.