HELP, kado 5 jaar. Spoed, stress, HELLUP!!!

dus…

Micah wordt MORGEN 5 jaar.



Wij hadden een mooie skelter gezien voor een mooie prijs. Blijkbaar hebben we ons allebei vergist want toen we hem wilde gaan ophalen zou hij nooit hebben bestaan volgens de winkelmevrouw.



Toen op MP gekeken en een nog knappe gezien, maar die verkoper is denk ik op vakantie ofzo :cry: Geen reactie…



Dus moeten we toch iets anders voor ons kind he…



We dachten een fiets, maar ons kind is een beetje lui en kan nog niet zonder zijwieltjes. Niet leuk om een kado te krijgen waar je niets mee kan (we hebben gisteren een supertip gekregen om hem wel te laten fietsen dus ik spreek jullie volgende week nog een keer 8) maar ik wijk uit…



Er komen toevallig veel meer mensen dan normaal en hij krijgt ook echt veel te veel…



Opblaasbare boot met pedels

Voetbal

dvdbox Geronimo stilton

Fantasia 2 (Geronimo)

Beyblade

Beyblade zaklamp

Rugtas met lunchbakje en beker voor school

Baby autobaan

En nog zeker 2 onbekende kadootjes





Leuk voor hem hoor, maar :shifty:



Anyway. Wij willen natuurlijk ook wat geven. Vader is van de groot en duur, en ik ben van de hij krijgt al heeeeel erg veel, hoeft niet zo gek.



Ik zit te denken aan Playmobil maar hij is daar niet helemaal kapot van en daarvoor vind ik het te duur. Daarbij vind hij uit het playmobilboekje een ding heeeeeel mooi en dat is nog niet verkrijgbaar :wall:



wat wat wat?



Hij heeft zo ongeveer alles al…

Vindt hij het niet leuk om een set kleren helemaal zelf uit te zoeken ( oke, met een beetje sturing van jullie :lol: )

Onze oudste vindt dat dus héél leuk! Ze is dan wel een meisje, dat scheelt misschien haha.

Ik heb het idee van mijn gastouder. Als een van de kleinkids jarig is, gaat pap en mam met de jarige job een nieuwe outfit shoppen, incl ondergoed en sokken :mrgreen: Hebben ook een jochie die begin t jaar 5is geworden.

Oh, of een dekbedovertrek van iets wat erg leuk vindt.

Jee, das moeilijk dan… :think:



Hier spelen de jongens veel met lego atlantis, lego city, wader autobaan met garages (hebben echt veel, ze leggen hun hele kamer vol) houten treinbaan is nog steeds een hit en we kopen nu voornamelijk luxe items als bruggen en oversteekplaatsen, stations ed. Verder alles van hotwheels, gezelsschapsspellen als monopoly junior (vind Peet echt te gek) wie is het, en andere (toch ook wat duurdere) spellen.

Verder heeft hij met zijn 5e verjaardag een step gekregen, een vrij grote, wel het model van die alu ministepjes, maar dan 1 met grotere wielen, hij kan er ontzettend hard op en vind het dus gaaf.



Oh en een skatekart! Dat zou gaaf zijn. Is hier echt een dikke hit, we willen er zelfs nog 1 bij want ze maken er ruzie om en zelfs Mies past daar al op. :thumbup:

@Cell wrote:



Verder heeft hij met zijn 5e verjaardag een step gekregen, een vrij grote, wel het model van die alu ministepjes, maar dan 1 met grotere wielen, hij kan er ontzettend hard op en vind het dus gaaf.



Oh en een skatekart! Dat zou gaaf zijn. Is hier echt een dikke hit, we willen er zelfs nog 1 bij want ze maken er ruzie om en zelfs Mies past daar al op. :thumbup:


Die step heeft I. ook. Ze vindt em ook superleuk, en vooral waar hoer om de hoek een klein berg-af is :lol:



Skatekart ziet er leukuit, ff gaan zoeken.

ooeeeh die skatekart…waar kan je dat kopen?



We hebben natuurlijk geen tijd meer. Step is ook een leuk idee. Heeft hij ooit gehad maar is kapot gegaan.



Kleding vind mijn kind niet zo heel interessant. Een dekbedovertrek is een idee maar ik weet niet of papa dat zo leuk vind… :roll:



Dankkkkkkk…



Meer meer…

Skatekart, op marktplaats kwam ik bij online-shopping uit. Daar is ie 49,95 en verzk. 7,95 ofzoiets. Maarja, dat is te laat :lol:

Cell, daar staat dat ie vanaf 3jr is.ndenk jij dat een 3jarige daarop voort kan? F.enna wordt in september 3, ik zie dat wel als kadootje zitten!



Ff kijken wat I.mke allemaal gekregen had wat voor een jochie zou kunnen.

Wie is het, strijkkralen (lijkt girly, maar daar is ook een cars set van te krijgen, I’s vriendje heeft die), een doos miks voor cupcakes met versiersles erbij :lol:



En ik bedenk me net, vroeger kregen we een tentje. Echt een simpel opzetding. Dat was the bomb!! :lol:

Wij hebben de skatekart toen gekocht via een pluim die we kregen als kerstbonus.

Hij stond toen in zo’n boekje.



Maar ik heb even gegoogled en ik heb hem gevonden bij een aantal online aanbieders, niet echt in een winkel :frowning:

En hoewel Vriezenveen voor mij 50 minuutjes rijden is, is het voor jou een pokkeeind weg voor een cadeautje…



Overigens geven wij ook rustig ons cadeau later. Ze pakken al zoveel uit op 1 dag en vorig jaar hadden wij ook iets online besteld wat er nog niet was en toen hebben we Niek een tegoedbon gegeven zodat ze wel zou weten wat ze kreeg.

Eigelijk was het dubbel cadeau tot het item 3 dagen later ook arriveerde.



Maar dat moet natuurlijk niet tegenstaan

Mies gaat er al een maand of 8 op, nu is hij vrij groot. Maar ze hebben echt snel door hoe het werkt.

Voor een 3 jarige is het mijns inziens ook leuk.



die pummels van 7 en 8 hier in de straat gaan er ook nog op, dus ze kunnen er lang plezier aan hebben. :thumbup:

Keyboard

Bestuurbare auto

Step (of zo een grote step :



VxShark (ook soort step… bij intertoys)

Waveboard

Tekenbord

aaaaaaaaaaaaaah…



De vrouw heeft teruggemaild. Ze waren op vakantie… :dance: :dance: :dance:

Onze zoon kreeg voor zijn 5e verjaardag een stoere radio/cd speler (kinderuitvoering) en een discolamp.

Ik dacht eerst: wat moet een knul dáár nou mee maar tot op heden is het echt een doorslaand succes.

Iedere avond voor het slapen gaan is het disco (kleine van 2 doet zo mogelijk nog harder mee)

Je hebt voor jongens ook echt leuke cd-tjes, van Lego world ofzo maar ook op kabouter plop staan ze te swingen.

gezelschapsspelletjes

Lego

wat bij mijn buurjongetje een grote hit was een tractor/skelter met aanhangwagen

Vorige week werd mijn zoon 5 jaar.

Hij heeft gekregen:



Vtech Mobigo (van ons)

Sprookjesboomspel

Cars Wheelies + stuntbaantje

Discolamp

Piratenplaymobiel

Beyblade

Spel om klok te leren kijken

Vriendenboekje

Stickers ed



Alvast gefeliciteerd!



Een step is misschien ook leuk? Als hij niet wil fietsen? :mrgreen:

Hier ook nog niet helemaal zonder zijwieltjes, maar dat is even off-topic :wink:

Vtech Mobigo is echt heel leuk, en leerzaam !



maar las dat de mevrouw al terug gemaild heeft,

dus hopelijk komt alles toch nog goed :thumbup:

@Madre wrote:

.

Vader is van de groot en duur,…




Dan denk ik, waarom niet ergens anders een skelter kopen?

Die gaan echt jaren mee en mochten je kids er te oud voor worden heb je hem zo weer verkocht. :slight_smile:

En je kan het zo duur maken als je zelf wil, zoveel soorten zijn er tegenwoordig.



Mijn broertje heeft vroeger een mammoet gekregen, jaren meegespeeld en ik ook, dus dat was dat geld echt wel waard.

@Sennapen wrote:

@Madre wrote:
.

Vader is van de groot en duur,…




Dan denk ik, waarom niet ergens anders een skelter kopen?

Die gaan echt jaren mee en mochten je kids er te oud voor worden heb je hem zo weer verkocht. :slight_smile:

En je kan het zo duur maken als je zelf wil, zoveel soorten zijn er tegenwoordig.



Mijn broertje heeft vroeger een mammoet gekregen, jaren meegespeeld en ik ook, dus dat was dat geld echt wel waard.




Nou omdat ik het daar niet mee eens ben.



Ik vind 250 euro voor een skelter, of laat ik het anders zeggen, een verjaardagskado gewoon niet leuk. Hij krijgt al zoooo veel.



En er zijn inderdaad vele soorten en maten en prijzen maar die zijn allemaal online bestelbaar en daarvoor zijn we te laat. Heel onhandig maar we hadden echt onze mind set op die ene bij toys XL in de winkel. ALs je dan met lege handen thuis komt ben je eignelijk te laat.



Maar mevrouw heeft dus teruggemaild, man haalt hem straks op.

@Madre wrote:

@Sennapen wrote:
@Madre wrote:
.

Vader is van de groot en duur,…




Dan denk ik, waarom niet ergens anders een skelter kopen?

Die gaan echt jaren mee en mochten je kids er te oud voor worden heb je hem zo weer verkocht. :slight_smile:

En je kan het zo duur maken als je zelf wil, zoveel soorten zijn er tegenwoordig.



Mijn broertje heeft vroeger een mammoet gekregen, jaren meegespeeld en ik ook, dus dat was dat geld echt wel waard.




Nou omdat ik het daar niet mee eens ben.



Ik vind 250 euro voor een skelter, of laat ik het anders zeggen, een verjaardagskado gewoon niet leuk. Hij krijgt al zoooo veel.



En er zijn inderdaad vele soorten en maten en prijzen maar die zijn allemaal online bestelbaar en daarvoor zijn we te laat. Heel onhandig maar we hadden echt onze mind set op die ene bij toys XL in de winkel. ALs je dan met lege handen thuis komt ben je eignelijk te laat.



Maar mevrouw heeft dus teruggemaild, man haalt hem straks op.




Ik snap het wel hoor, maar ik las die zin. En ze zijn er ook goedkoper, maar goed ik zou ook een goede willen dan.



Nou fijn dat het toch nog opgelost is! Toch stress voor niks :wink:

pff… dat scheelt weer een hoop stress. Fijne verjaardag morgen.

En, heeft ie leren fietsen ?



Onze mop wordt volgende maand ook 5 en ik ben ook nog op zoek naar hét cadeau :think: