help.ik weet het niet!

hallo allemaal…

ik heb al is eerder een bericht geplaats…

het zit zo 10 september was me laatste menstruatie…

ik had duidelijk het gevoel zwanger te zijn,dus 10 oktober test gedaan,lichte streep(duurde ff,maar stond der)

ook een digitale gedaan,maar die meet alleen zeggen ze als je iets verder bent…maar die zei nee…oke jammer…

11 oktober menstruatie…maar ik heb nog steeds gevoel zwanger te zijn,opgezetten borsten,als ik druk op mijn tepel,komt er vocht(wit,of helder)uit…dus dacht vanmorgen nog een testje,ja ik weet hcg blijft ook na miskraam in je bloed,maar nu stond de streep er meteen,en ook dikker…dus neemt me hcg hormoon toe?of vergis ik me?

heb ook een opgeblazen bolle buik,pijn in mijn onderrug…

ben al 1x zwanger geweest en had ik ook dit gevoel…

raar is het wel he?

me menstruatie was gewoon zoals een menstruatie moet wezen…

wat zal het nou zijn?heeft iemand het wel is meegemaakt?

liefs een onzeker iemand

hoi



ik heb het niet meegemaakt…

maar ik zou gewoon de HA bellen en vragen hoe en wat…

en anders een vk…



en over een week nog een testje er tegen aan…wordt hij dan weer + dan lijkt het me dat je echt zwanger bent…



ik hoop voor je dat het zo mag zijn :pray:

Ik heb tijdens mijn zwangerschap in het begin ook gewoon een menstruatie gehad maar bleek gewoon zwanger te zijn. Als je menstruatie gewoon met regelmaat is verschenen schat ik dat je laatste bloeding geen miskraam betekent, maar gewoon een laatste bloeding die je zwangerschap overlapt.



Maar anders even naar de verloskundige en eventueel zelfs een echo laten maken om zeker te zijn.



Bellen met verloskundige kost niets en ze helpen je zo uit de brand.

tja, dat is lastig, zo op afstand de juiste diagnose… Als je menstruatie net was als anders (kwa omvang, hoeveelheid bloedverlies en dagen) is de kans klein dat je nog zwanger bent. Het kan zijn dat je een vroege miskraam had, bij een miskraam hoort ook dat je vocht uit je borsten krijgt (je ontzwangert dan net als in het kraambed). Als je menstruatie minder was dan normaal kan het een pseudo-bloeding gewest zijn en ben je toch zwanger. Wat nu? Als je zwangerschapsverschijnselen aanhouden doe je weer een test over een paar weken, en als de test over 2 weken weer positief is meld je je aan bij ons en maken we in dezelfde week nog een echo bij je. Okee?



dit was de mail wie ik van me verloskundige kreeg…

dus alleen maar afwachten kan ik,balen hoor…

alvast bedankt voor de berichtjes…

vreemd hoor ik voel me best wel anders als anders…maar ja…

liefs

tja dus eigenlijk hetzelfde als wat wij al zeiden…



maar goed nog even in de spanning zitten dan…



de duimen gaan an de slag :thumbup:

even foto gemaakt van me testen…

de streep lijkt wel dikker te worden,is toch de bedoeling dat ie na eventuele miskraam dunner word?vinden jullie hem duidelijk of wil ik het gewoon graag zien

ik krijg hem er helaas niet op jammer

We zien helaas je testen niet …



Maar mijn :thumbup: :thumbup: maken ook over uren… :lol:

NU

Lijkt mij donkerder geworden, als je het niet zeker weet gewoon de HA ff bellen, of de gyn

JA JIPPIE GELUKT HAHAHA…

super dat jullie duimen blijven draaien…

frusterend dit,pfpf,dacht de streep neemt in mindere mate toe nu,maar ne hij wordt vetter!!!'heb ook de foto naar de verloskundige gestuurd,dus hoop morgen wat te horen…

ik heb ook echt opgezette borsten,lage rugpijn,moe hahahahah jeetje wat erg dit weer

ja raar he karin dat ie dikker word,als een miskraam is,zal ie toch af moeten nemen?miet dikker gaan worden,hij is in het echt ook net zo dik en roze als de controle streep…zie je op de foto minder goed…

hij word inderdaad dikker ben benieuwd wat de vk ervan zegt :-*

Jou test van 12-10 heb ik ook als eerste gedaan op de eerste dag dat mijn mentruatie uitbleef toen was er een heel licht streepje te zien.



Deze heb ik vervolgens weg gegooit omdat ik bang was te zien wat ik wilde zien en andere mensen zagen het niet



2 dagen daarna een test gedaan ( de zelfde ) en die was binnen 4 sec zichtbaar … zwanger… :wink:



wat ik weet van de miskraam die ik zelf heb gehad dat mijn streepjes inderdaad lichter werden maar zeker niet donkerder



dus Ik zeg ZWANGER . :wink: :thumbup:

tjeetje jij maakt het echt spannend :mrgreen:



maar ik ga ook voor zwanger… :pray:

IK zag ook zwanger



anita

ja dit is spannend he hahaha…





de zenuwen moeten toch nog even binnen blijven want pas bij een week of 8 kan je een echo maken die ook wat zegt (dat wil zeggen, bij die termijn kunnen we zeggen, als het goed is is de kans groot dat het goed blijft gaan). Uitgaande van 10 september wordt dat dan begin november. Welke dag wil je?



dit zei me verloskundige weer,nadat ik de testen had gestuurd,dus ik moet blijven wachten…ik zou het liefst weer gaan testen,maar ja wat heb ik eraan he,kost hoop geld,maar ja…

maar na mij idee zal ie ook lichter moeten worden ,en de laatste test de streep stond er ook echt meteen…ik denk dat ik zondag(als ik het vol hou)weer een testje doen,en kijken of ie dikker of lichter is geworden…

ik hoop dk,en dat ik eeen klein boeffie in me heb,zal wel weer helemaal te gek zijn…

liefs van mij.

bedankt vooor de lieve berichtjes,erg leuk dit forum,je kan toch je verhaakl kwijt…

hahaha bij mensen die het spannend maken wordt er veel meegelezen en gereageerd :mrgreen:





maaruh het klinkt wel positiever het berichtje van je vk :thumbup:

@mama van patty wrote:

ja dit is spannend he hahaha…





de zenuwen moeten toch nog even binnen blijven want pas bij een week of 8 kan je een echo maken die ook wat zegt (dat wil zeggen, bij die termijn kunnen we zeggen, als het goed is is de kans groot dat het goed blijft gaan). Uitgaande van 10 september wordt dat dan begin november. Welke dag wil je?



dit zei me verloskundige weer,nadat ik de testen had gestuurd,dus ik moet blijven wachten…ik zou het liefst weer gaan testen,maar ja wat heb ik eraan he,kost hoop geld,maar ja…

maar na mij idee zal ie ook lichter moeten worden ,en de laatste test de streep stond er ook echt meteen…ik denk dat ik zondag(als ik het vol hou)weer een testje doen,en kijken of ie dikker of lichter is geworden…

ik hoop dk,en dat ik eeen klein boeffie in me heb,zal wel weer helemaal te gek zijn…

liefs van mij.

bedankt vooor de lieve berichtjes,erg leuk dit forum,je kan toch je verhaakl kwijt…




Oooooh SPANNEND :thumbup: :thumbup: draaien overuren… :pray: :pray:

haha ja wordt wel lang verhaal zo hihihihih…

ja ze klinkt anders de verloskdige,dus ben beniuewd…



heb ook echt wel kwaaltjes,zoals ik ook bij mij dochter had…

dus wie weet…ik hou jullie weer op de hoogte,wel gezellig dit…hihi

zwangerschappen,mmmm stressvolle dgn,mnd hihihihihihi

Ik ben ook aangeslaan door de spanning hoor. Hier ga ik ook duimen, maar de testen zien er echt wel veelbelovend uit. :thumbup: :thumbup: