help.ik weet het niet!

ben ik weer…

ja ik weet het ik ben een geld weggooier hahaha…

maar me test is nu nog duidelijker,de streep is zelfs dikker als de controle streep!!!gek wordt ik er van!!!

je kan het nt zo heel goed op de foto zetten he?!maar hij is knal paars(vierkantje)stond er eerder als de controle streep.pfpfpfpfpfpfppfpfpfpfpfppfpfp

me dokter zit niet,pas volgende week weer…

Oh meid ik zou gewoon ook helemaal zot worden van de spanning. :shifty:

@mama van patty wrote:

ben ik weer…

ja ik weet het ik ben een geld weggooier hahaha…

maar me test is nu nog duidelijker,de streep is zelfs dikker als de controle streep!!!gek wordt ik er van!!!

je kan het nt zo heel goed op de foto zetten he?!maar hij is knal paars(vierkantje)stond er eerder als de controle streep.pfpfpfpfpfpfppfpfpfpfpfppfpfp

me dokter zit niet,pas volgende week weer…




Maak je niet druk mama van patty en van garnaal :wink: jij bent gewoon zwanger ga je geld niet besteden aan testen koop een leuke romper :wink:



(K)(K)

[quote="

Maak je niet druk mama van patty en van garnaal :wink: jij bent gewoon zwanger ga je geld niet besteden aan testen koop een leuke romper :wink:



([/quote]



:thumbup: zou ik ook doen!! :mrgreen:

ik ga met ze mee hierin :thumbup:

Hoi Petra,





Een dikke streep is echt Ja! Zwanger!





Voel je blij, en natuurlijk blijft het spannend. Je hebt al eens een miskraam gehad, dat snap ik wel.





Je kunt bij ons langskomen op maandag 17 nov om 10.10 uur.





dit kreeg ik net van me verloskundige!!!zou ik dan toch echt zwanger zijn?!zal ik gewoon n bloeding hebben gehad?en nu een baby in mijn buik…17 november nog een hele maand!!!pfppfpfpf

KIJK dat is het nieuws wat je wilde horen :thumbup:



hier krijg je pas een intakegesprek met de vk rond de 9 wk… en een termijn echo ( hoe lang je zwanger bent) met 10-12 wk…

dus het valt best mee hoor :wink:



al duurt het gevoelsmatig wel 100 jaar :mrgreen:

yep ja zeker weten zwanger hoor bij mij was het net zo !!!



gefeliciteerd

@mama van patty wrote:

Hoi Petra,





Een dikke streep is echt Ja! Zwanger!





Voel je blij, en natuurlijk blijft het spannend. Je hebt al eens een miskraam gehad, dat snap ik wel.





Je kunt bij ons langskomen op maandag 17 nov om 10.10 uur.





dit kreeg ik net van me verloskundige!!!zou ik dan toch echt zwanger zijn?!zal ik gewoon n bloeding hebben gehad?en nu een baby in mijn buik…17 november nog een hele maand!!!pfppfpfpf




Voel je je nou een beetje beter … :pray: :pray: :pray:

Geniet lekker… :shifty: :hug:



(K)(K)

:lol: ben blij,maar kan het niet geloven dat het goed zit!!!

gewoon omdat ik ongi :evil: ben geweest…

maar als het goed zit,ben ik echt onwijs blij… :lol: :lol:

wat een spanning,maar dat berichtje van de verloskubdige was wel ff leuk en gaaf om te lezen! :thumbup:

natuurlijk hoo pik dat ik eerder terecht kan, :pray: de 17e is zo ver weg nog haha…is ook nooit goed he?haha



maar ik hou jullie op de hoogte van alles…

nu ga ik echt proberen volgende week pas een test te doen…

gelukkig heb ik het van het weekend beetje druk,want onze meid wordt 2 :-* mijn benieuwen of ik het vol hou niet te testen,en gewoon een leuk rompertje te kopen hahahahahah

michaele heel veel plezier vanavond laat je het ff weten…

:-* :-*

ja hoor hij doet het :lol:

ZO mijn eerste echo is geweest 6 weken en 4 dagen precies zoals we dachten :)…



De kleine kon hij heel moeilijk zien zit namelijk links onder in me baarmoeder en intotaal maar liefs ( inlu. vruchtzakje ) 1.47 cm



Zooooo schattig … :oops: :oops:



Nu is het helemaal onwerkelijk dat er een klein wonder in je groeit wat zometeen zich uit tot een volmaakt mens :think: kan je toch niet geloven… :oops:



30-10 mogen we nog een keer kijken omdat die kleine heel slecht te zien was en elke keer als de verloskundige een foto wilde maken was ie weer uit beeld … ( nu al vervelend pfff wat wordt dat in de toekomst :mrgreen: :think: :mrgreen: ) dus heb nu een echo met een verscholen ‘‘mini-mensje’’ maar goed het gaan om het idee toch…



foto volgd dus nog :oops:



liefs

@mama van patty wrote:







Uhmmmm ik wil ook zo’n sliert :oops: :oops:

super dat je cho goed was,echt helemaal te gek!!!

wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww…

en dan bijna weer een echo wat een geluks vogel :lol:

geniet lekker van je kleine rijstekorreltje hihihi…



ik ben gewoon nog steeds stik zenuwachtig pfpfpfp…erg hoor,

die sliert had ik ook van de sit kok…

liefs

@mama van patty wrote:

super dat je cho goed was,echt helemaal te gek!!!

wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww…

en dan bijna weer een echo wat een geluks vogel :lol:

geniet lekker van je kleine rijstekorreltje hihihi…



ik ben gewoon nog steeds stik zenuwachtig pfpfpfp…erg hoor,

die sliert had ik ook van de sit kok…

liefs






Jaaa ik heb ook een hele lieve man als verloskundige echt hij houd onwijs veel rekening met onze onzekerheid omdat het in mei mis ging zodra ik me weer heel erg onzeker voel mag ik langs komen…

Ja ik geniet zeker vol op :oops: :oops:



Niet doen geniet gewoon en ga nou aub niet meer testen skeet is echt niet nodig …hoeveel bevestegingen wil je hebben :think: :eh: :wink: koop een romper … :wink: :wink: (K) :hug:

Liefs

hoi allemaal…

vandaag is het 8 dgn terug dat me ongesteld?!heb gehad,

vanmorgen ja ik weet het haha een test gedaan!!!

hij is echt mooi zeer duidelijk en dik,positief!!!

zal ik nu gaan juichen?!en blilj zijn…

ik denk dat het nu wel goed moet zitten?!anders moet ik toch mini streeppie krijgen?!!als het niet goed zat?!

jeetje wat een spanning he hahaha…

ik veeg afen toe nog wat viezigheid,maar dat is echt mini beetje,of niks…

pfpfppfpfpfpfppfpfpfpfpfp…spannend,he ik voel me goed.

beetje zeurderige buikpijn,en onderrug,maar niet echt vreselijk,hahhah

spannend he?!

@mama van patty wrote:

hoi allemaal…

vandaag is het 8 dgn terug dat me ongesteld?!heb gehad,

vanmorgen ja ik weet het haha een test gedaan!!!

hij is echt mooi zeer duidelijk en dik,positief!!!

zal ik nu gaan juichen?!en blilj zijn…

ik denk dat het nu wel goed moet zitten?!anders moet ik toch mini streeppie krijgen?!!als het niet goed zat?!

jeetje wat een spanning he hahaha…

ik veeg afen toe nog wat viezigheid,maar dat is echt mini beetje,of niks…

pfpfppfpfpfpfppfpfpfpfpfp…spannend,he ik voel me goed.

beetje zeurderige buikpijn,en onderrug,maar niet echt vreselijk,hahhah

spannend he?!




He he heb je jezelf er van weten te overtuigen dat er een wondertje in je zit :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :hug: GENIET ER NOU VAN :hug: :lol:

hoi hoi,

nee ikkan nog steeds niet genieten,balen hoor…

komt ook in veeg nog steeds bruin af :wall: gek wordt ik er van…

ja de test is nog steeds dik positief,(.)(.)doen nog steeds iets pijn,en gevoelig…

hoop gewoon dat ht goed blijf gaan,ik mag wel 3 november nu een echo!!!jippie zal dan als alles goed blijft gaan,7,5 wkn zijn.dus dat is spannend,maar wil dat het bruin gaat stoppen,wordt zo onzeker!!!

@mama van patty wrote:

hoi hoi,

nee ikkan nog steeds niet genieten,balen hoor…

komt ook in veeg nog steeds bruin af :wall: gek wordt ik er van…

ja de test is nog steeds dik positief,(.)(.)doen nog steeds iets pijn,en gevoelig…

hoop gewoon dat ht goed blijf gaan,ik mag wel 3 november nu een echo!!!jippie zal dan als alles goed blijft gaan,7,5 wkn zijn.dus dat is spannend,maar wil dat het bruin gaat stoppen,wordt zo onzeker!!!




Het hoeft echt niks te zijn hoor, sommige vrouwen hebben dat nou eenmaal andere helemaal niet … zoals ik … daardoor werd ik onzeker of ik wel zwanger was maar nu ik in week 8 zit ben ik behoorlijk :sick: :sick: echt niet normaal … :cry: