help...hoe pas je het voedingsschema aan??

Ruben krijgt hier ook al bijvoeding… Het gaat slechts om enkele lepeltjes…



schema:



7:00

200ml + rijstebloem



11:00

200ml



hiertussen als hij wakker is… een paar hapjes fruit



15:00

200ml



Hiertussen als hij wakker is een paar hapjes groente.dit is iets meer dan fruit omdat hij dit gewoon lekkerder vindt.



19:00u

200ml



23:00u

200ml+rijstebloem



Ik kon aan hem merken dat hij het nodig had. gewoon iets extra’s… hij keek mij het eten uit de mond…Het smakken… noem maar op…

De groente en fruit is nu ook niet iedere dag, het hangt er een beetje vanaf hoe hij is…



Misschien heb je hier iets aan?..

En net wat Cell zegt… het is BIJvoeding…

Ik merk ook aan Ruben dat het echt niet zo vult als de fles…en het vervangt momenteel nog niets…



1 dag heb ik gehad dat hij het vanzelf op 4 voedingen deed… (kwam zo uit)… Dat was de laatste van 23:00 uur

Dan zou je de groenten gewoon idd om 18.00 uur kunnen geven en dan alsnog zijn fles op zijn normale tijden :thumbup:



Hier wil ik juist rustig eten met de kinderen rond etenstijd, dus dan heb ik Mies liever op bed.

Dat mee-eten komt wel als hij ouder is en echt in de kinderstoel kan.

Dan willen we hier ook wel mee laten klooien met gekookte bonen, wortelen en zulks, hebben we met de andere 2 ook zo gedaan.



Maar ik heb er 3, eten is me even heilig, nu vind ik nog een beetje dat het mijn diner verpest als ik mies moet lopen lepelen en zelf amper iets binnen krijg, of ja… koud :?



Dus nu krijgt hij groente om 14.45 net even voor zijn fles van 15.00 uur en dat is het dan.



Is hij ouder, dan hebben we de ervaring dat ze op een gegeven moment rond 19.00 nog de laatste fles doen en de hele nacht doorslapen en dan kan hij prima om 18.15 met ons allemaal mee-eten.



Maak me er niet zo druk om, het is bij alle 3 anders gelopen… :smiley: