@meisje1974 wrote:
zie dat je al naar huis bent, maar had ook geen tip hoor…
Moet wel lachen dat ik schijnbaar niet de enige ben die soms even 5 minuten op de WC zit te doezelen… hihihi
Ik dacht ook al dat ik de enige idioot was :roll: :lol:
@meisje1974 wrote:
zie dat je al naar huis bent, maar had ook geen tip hoor…
Moet wel lachen dat ik schijnbaar niet de enige ben die soms even 5 minuten op de WC zit te doezelen… hihihi
Tjeumig Fiep! Wat heb jij ineens grote kinderen! 6 en 1! :shock:
En wat verstandig om zoveel bij te tanken! Hopelijk doet al die rust je goed! :thumbup:
en?
@jen wrote:
en?
Oh en heb je niet een tekort van iets? En dan heb ik het over slaap.
Dikke beterschaps knuffel,
en soms roept je lichaam een soort stop op…
ho het is nu genoeg, Time out voor mama !
Goed dat je even vrij hebt kunnen nemen :thumbup:
fijn dat je even hebt bij kunnen slapen.
Vervelend dat Z 's nachts nog zo vaak komt.
:hug:
@fiep klophout wrote:
[
Oh en heb je niet een tekort van iets? En dan heb ik het niet over slaap.
ha, het zou natuurlijk zomaar kunnen, maar met het feit in mijn achterhoofd dat ik een jaar lang op een enkele uitzondering na nooit langer dan 4 uur aan een stuk heb geslapen, is dat voor mij een beetje hetzelfde als bij iemand die net met zijn hoofd keihard op de stoep is gevallen en daarna hoofdpijn heeft, onderzoeken of er een andere oorzaak van die hoofdpijn is :mrgreen: :angel:
.
bedankt voor je bemoedigende woorden.
@fiep klophout wrote:
bedankt voor je bemoedigende woorden.![]()
@Bella wrote:
@fiep klophout wrote:bedankt voor je bemoedigende woorden.![]()
Graag gedaan :shifty:
Mijn homeopate zei het jaren geleden tegen mij (zij heeft al hele grote kinderen) en ik dacht neeeee dat kun je niet menen. Nena was toen een baby. Maar al die jaren later denk ik, tja ze had toch wel gelijk :shifty:
Tja Lasse heeft vaak gehuild tot hij drieenhalf was, in zijn slaap en roel ging dan vaak bij hem liggen en hij was altijd mega vroeg wakker.
Nena heeft tot voorkort drie maal per nacht in haar slaap geschreeuwd en gedaan, toen werd het twee keer en toen 1 keer. En ineens slaapt ze door.
Tot 6 uur dan :shifty:
Ik had een keer ergens gehoord dat ze tot een jaar of drie dermate ontwikkelen kwa hersenen dat daar ook het onrustige slapen vandaan komt. Tav lasse viel toen voor mij een kwartje en bij Nena lijkt het ook aardig op te gaan.
Maar misschien heb jij hele rustige slapers die ook nog eens het woord uitslapen begrijpen. Ik hoop het voor je.
Chronisch slaaptekort is slopend en kan je functioneren behoorlijk ondermijnen. Onze jongste dochter heeft eerst 9 maanden lang tussen de 16 en 22 uur per dag gehuild en daarna tot 5 jaar, 3 maanden en 26 dagen (who’s counting :silenced:) op maar 2 tot 4 uurtjes slaap per nacht gedaan.
Mijn ouders haakten na 1 nacht logeren al af, bij een vriendin van mijn moeder zijn ze een keer of 4 geweest en dat was toen ze nog kleiner waren.
Afgelopen zomer hebben vrienden van ons ze 4 dagen meegenomen naar de camping. Weet je dat we gewoon lagen te waakslapen de eerste 2 dagen? Want we hoorden niks…. :mrgreen: De andere 2 nachten hebben we van 22:00 uur tot 11:30 uur geslapen.
Toen A.niek dit najaar ineens wel door ging slapen, hebben wij een nieuw slaapritme moeten ontwikkelen. Dat duurde echt wel een paar weken voordat er door was.
Ik heb bewondering voor je dat je er nog staat, want in je eentje kun je nooit eens de kinderen even overgeven aan de ander. Sterkte en ik hoop voor je dat ze snel haar uurtjes in de nacht gaat maken. :hug:
Hier hebben ze net achter elkaar de waterpokken gehad en daardoor heb ik drie weken nauwelijks geslapen … sinds twee nachten kan ik weer slapen, maar ik slaap heel licht en ben steeds wakker. Ik moet er gewoon weer aan wennen.
Ik loop als een zombie rond en vergeet alles en autorijden probeer ik niet te doen, want mijn concentratie is verre van goed.
De jongste heeft de eerste 3 jaar heel veel gehuild, eczeem, koemelkallergie, amandelen … Pas vanaf dat hij 3 is, slaapt hij redelijk goed. Hij is over zijn allergie heen gegroeid en zijn amandelen zijn eruit.
Als je dan weer drie van die spookweken hebt, komt het gelijk weer terug.
Hopelijk ben ik er weer even van af en lukt het me weer snel om goed te slapen.
Voor wie nu in die spookweken zit … sterkte :hug:
Chronisch slaaptekort is slopend en kan je functioneren behoorlijk ondermijnen. Onze jongste dochter heeft eerst 9 maanden lang tussen de 16 en 22 uur per dag gehuild en daarna tot 5 jaar, 3 maanden en 26 dagen (who's counting Stil!) op maar 2 tot 4 uurtjes slaap per nacht gedaan.
hier is het ook een ramp de laatste tijd… hij krijgt geen bv meer, dus daarmee krijg ik em niet meer in slaap
ik ben nu echt zoooo moe… ben ook niet echt helder meer en ga foutjes maken… maar ja wat doe je eraan… hoe kan je je kind wel laten slapen…
werken doe ik gelukkig niet, dat zou helemaal wat worden… maar bijslapen lukt ook niet, want overdag slaapt hij ook erg slecht… en 's avonds wordt hij ook nog vaak wakker dus eerder op bed gaan helpt ook niet echt
@klavertje4 wrote:
hier is het ook een ramp de laatste tijd… hij krijgt geen bv meer, dus daarmee krijg ik em niet meer in slaap
Zit nu op werk te kijken wat ik tussen die powernapjes door op de wc vrijdag voor ellende heb aangericht hier
@fiep klophout wrote:
[Zit nu op werk te kijken wat ik tussen die powernapjes door op de wc vrijdag voor ellende heb aangericht hier :mrgreen:
Hier zo’n slechte slaper dat als hij een nacht doorslaapt, ik helemaal bekaf ben. Na een tijd wen je aan dat soort nachten.
Een hele nacht zelf goed slapen vind ik gewoon vermoeiender :shifty:
Of ik word wakker en zie dat ik allemaal sms’jes heb gemist van wakkere mede-moeders.
maar volgens mij heb je er goed aan gedaan om naar huis te gaan en voor brave huismoeder te spelen
@lydia wrote:
Of ik word wakker en zie dat ik allemaal sms’jes heb gemist van wakkere mede-moeders.
)