help...bekaf na slechte nacht, maar wel werken

zoë sliep vannacht gewoon niet. nu ben ik zo brak, zo brak dat ik gewoon letterlijk mijn ogen niet open kan houden…

wie heeft een gouden tip om deze werkdag door te komen???

:zzz:

Geen idee wat je doet eigenlijk :wink:

Maarre, koffie = tip 1. Indien mogelijk, fysiek bezig zijn = tip 2.

Ik doe bijvoorbeeld veel computerwerk en ga dan af en toe een eindje lopen.

En ja vervelend, maar als het echt niet gaat, noodzakelijk dingen doen en ziek melden. Als je fouten gaat lopen maken, wordt het er niet beter van en heeft je werk er ook niets aan.

Succes :thumbup:

Even naar buiten om een stukje te lopen, zuurstof en lichaamsbeweging hebben meestal wel een goed effect. Niet teveel koffie, want daar krijg je later weer een megadip van, geldt hetzelfde voor snoep. Dus probeer iets te eten waar je langere tijd wat aan hebt zoals brood en fruit.

En anders even een tukje onder je bureau? Powernap schijnt wonderen te doen :wink:

Sterkte!

blijven eten. werkte bij mij altijd erg goed.

@Marlous79 wrote:

ik momenteel ook niet :angel:

powernap, dat heb ik net op de wc gedaan :shifty: resultaat: nog brakker (wie had gedacht dat dat kon?)

zo dan maar eens naar buiten....

keep them coming!

Ohw wat erg! Herkenbaar hier al heb ik nu nog verlof. (en zijn de slechte nachten steeds minder)

Wat bij mij helpt, cola. Niet goed, weet het maar wat een suikerboost. Dan blijf ik nog wel even wakker.

Dextro? En verder ben ik echt bang dat je op d’een of d’andere manier deze dag gewoon door moet zien te komen… Sterkte!

nou ik ga naar huis… :shifty:

@fiep klophout wrote:

nou ik ga naar huis… :shifty:

en dan wel je bed in neem ik aan?

En hopelijk vannacht een betere nacht.

Lekker slapen meis… Thuis kan je even lekker bijtanken.

Hopelijk kan je thuis even slapen.

Ik wilde net zeggen…lucifers :stuck_out_tongue: :mrgreen:

Een slaapje zal meer wonderen doen :wink:

@fiep klophout wrote:

@Marlous79 wrote:

ik momenteel ook niet :angel:

powernap, dat heb ik net op de wc gedaan :shifty: resultaat: nog brakker (wie had gedacht dat dat kon?)

zo dan maar eens naar buiten....

keep them coming!

Haha ik wilde net de powernap op de wc voorstellen!

Werkt voor mij meestal wel en net weer ff mijn schouders eronder te kunnen zetten ;)

koffie, in beweging blijven, frisse neus, werken.

hier draai ik nachtdiensten, kan heel vaak niet voor en na die tijd slapen, ben soms 35 uur aaneen wakker. Moet je niet te vaak hebben, moet ik zeggen, maar ik wen er wel aan.

ziek melden zou ik dan niet snel doen, dan zou ik wel echt lichamelijk op moeten zijn.

maar als je de mogelijkheid hebt om nu lekker bij te slapen, doen.

zie dat je al naar huis bent, maar had ook geen tip hoor…

Moet wel lachen dat ik schijnbaar niet de enige ben die soms even 5 minuten op de WC zit te doezelen… hihihi

Ik heb 's morgens en 's middags 40 minuten in de bus om mijn ogen dicht te doen :shifty: :shifty:

En komt niet vaak voor dat ik het niet nodig heb :oops: :oops:

Toch pas 2 keer het kantoor voorbij gereden omdat ik niet op tijd wakker werd 8)

Welterusten, slapen is echt de enige remedie die echt helpt :wink:

Leuk he kinderen! 8) :wink:

@jen wrote:

ziek melden zou ik dan niet snel doen, dan zou ik wel echt lichamelijk op moeten zijn.

ik ook niet, heb dan ook in overleg met collegas vrij genomen voor rest van de dag. ben thuis in bed gekropen, diep geslapen tot kinderne opgehaald moesten worden. daarna om 9 uur er weer in gedoken, vanmiddag samen met zoë middagslaapje gedaan, en guess what? nog steeds kapot, anders dan moe. gewoon helemaal op.
een jaar lang praktisch geen enkele nacht doorslapen hakt er blijkbaar opeens heel erg in.
geluk bij ongeluk: had vanavond feestje, dus kinderen zijn uitlogeren. Hnag de verstandige moeder uit, dus blijf heel saai thuis (en ik had zo'n zin in weer eens een goed glas wijn en zo) en hoop dat na een nacht echt goed slapen het morgen weer wat beter gaat.

gaap.

Succes met bijtanken ookal is dat nogal saai.

Oh en heb je niet een tekort van iets? En dan heb ik het over slaap. Of langzamerhand een beetje opgebrand?