Mijn nichtje van bijna 11 draagt ook veel Hello Kitty van de H&M. Maar dan de wat stoerdere versie.
Mijn andere nichtjes nog de wat zachtere lievere versie.
Ikzelf hou er niet van, maar ik hou helemaal niet van zulke opdrukken e.d. bij mijzelf (kan ik ook echt niet hebben met me lijf :lol: ).
Zelfs vind ik Hello Kitty bij de jongere dames wel leuk, daar integen vind ik net als bob de bouwer e.d. bij jochies niet zo geweldig weer (maar dat is een ander verhaal weer).
Dubbelzijdige teksten, ik weet het! Ik vraag het mij ook af.
Het is nu kermis hier, en echt waar gisteren werd ik aangesproken door een kermis jongen die vroeg of de puberdames er hier altijd zo ordinair erbij liepen met hun kleding op die manier, ook met de teksten op hun shirt. Hij snapte niet dat ouders hun dochters zo de deur uit lieten.
AFFIE, Hilarisch, helemaal top! :lol: :lol: :lol:
hihi hellooo klitty :lol:
:lol: :lol: :lol:
Is dat wat nieuws, een Hello Kitty kuisheidsgordel??? :mrgreen:
steeds als onze dochter nu hello kitty aan heeft (of iemand die je tegenkomt) dan moet ik steeds aan de andere variant denken… :lol:
Whahahaha oooh ik heb iedereen verpest met mijn verziekte geest… EN DAT PLAATJE :shock:
Ik heb altijd zulke dingen :oops:
Zo heb ik op mijn werk een v-tech speeltje dat een liedje speelt waar de zin in voorkomt: “… een vlinder in de lucht, er kruipt een rupsje op een vrucht…” en de 1e x dat ik dat hoorde verstond ik “…een vlinder in de lucht er kruipt een rupsje op m’n k.ut…” :o :oops: :lol: Naaaah al mijn collega’s haten mij want die horen het nu ook… Lekker kindvriendelijk he :shifty: we zingen het niet hardop hoor :lol:
bij ons zeggen ze…
waar het hart vol van zit, daar loopt de mond van over…
dan luister jij maar eens naar hocus pocus van k3 (titel is vlg mij anders…)
@Pitje27 wrote:
bij ons zeggen ze…
Whahah… ja heb wel zoveel kennis dat dat wel klopt ja :mrgreen:
Enneh sowieso K3 :silenced: stoute meisjes :lol: :lol:
@Affie wrote:
@Pitje27 wrote:bij ons zeggen ze…
Whahah… ja heb wel zoveel kennis dat dat wel klopt ja :mrgreen:
Enneh sowieso K3 :silenced: stoute meisjes :lol: :lol:
ken je het liedje… heb het het toen echt met verbazing geluisterd… 3x teruggespoeld… :shock:
Hocus pocus is volgens mij juist wel braaf (of zijn er meerdere?) maar ik hoor geregeld teksten voorbij komen dat ik denk… PARDON? :o
@Affie wrote:
Hocus pocus is volgens mij juist wel braaf (of zijn er meerdere?) maar ik hoor geregeld teksten voorbij komen dat ik denk… PARDON? :o
niet wat er achteraan komt… maar ga morgen voor de voorzichtigheid het nogmaals kijken. :oops:
Op deze site kan je hele leuke dingen kopen voor kids maar ook voor mama’s
Edit beheer: commerciële link verwijderd. Ook onder een spoiler is een dergelijke link niet toegestaan
Ah, die wilde ik ook tippen :thumbup:
Edit beheer: bericht aangepast.
Pitje, vraag me nou toch is af… verraad is?
Heb wel vaker… dat ik liedjes hoor, en inderdaad andere dingen hoor dan ze zingen (of andere dingen denk) :lol:
En Affie :lol: :lol: :lol: ik zei de eerste zin tegen Roy, en hij verstond het ook verkeerd :silenced:
(Net als, ik ben een klein geel visje…)
@Cell wrote:
Maar dat vind niet iedereen…
Ik trek echt wel mijn wenkbrauwen een beetje op als ik een moeder zie lopen die heel koket rondwandelt in een hello kitty shirt.
En ja, die zie ik hier :shifty: , dus idd, menigeen vind het goed kunnen.
Ik vind het er raar uitzien en denk eigelijk altijd… wil je nog 15 lijken ofzo?
Maar dat zal eerder te maken hebben met mijn algehele afkeer voor " plaatjes" op kleding.
Die zijn hier inmiddels ook voorbehouden aan sokken, ondergoed en pyama’s… bij hoge uitzondering mag kitty idd nog wel op shirtjes en leggings… maar dora en anderen dus niet.
En omdat ik het zo verafschuw vind ik het dus geen porem op een volwassen vrouw.
Maar laat je door mij vooral niet tegenhouden hoor… het is te koop voor volwassenen, dus ook bedoeld voor volwassenen en als je het dan leuk vind, vooral doen :mrgreen:
hihi Cell, dat heb ik nou ook. Ik hou ook helemaal niet van stripfiguurtjes, tegenfilmfiguurtjes op kleding. Ook beertjes, konijntjes en poesjes op babykleding :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: (een enkele uitzondering misschien daargelaten). Ben dus ook erg benieuwd wat de kraamvisite straks allemaal gaat meenemen voor mijn kleine meid.
@meisje1974 wrote:
@Cell wrote:Maar dat vind niet iedereen…
Ik trek echt wel mijn wenkbrauwen een beetje op als ik een moeder zie lopen die heel koket rondwandelt in een hello kitty shirt.
En ja, die zie ik hier :shifty: , dus idd, menigeen vind het goed kunnen.
Ik vind het er raar uitzien en denk eigelijk altijd… wil je nog 15 lijken ofzo?
Maar dat zal eerder te maken hebben met mijn algehele afkeer voor " plaatjes" op kleding.
Die zijn hier inmiddels ook voorbehouden aan sokken, ondergoed en pyama’s… bij hoge uitzondering mag kitty idd nog wel op shirtjes en leggings… maar dora en anderen dus niet.
En omdat ik het zo verafschuw vind ik het dus geen porem op een volwassen vrouw.
Maar laat je door mij vooral niet tegenhouden hoor… het is te koop voor volwassenen, dus ook bedoeld voor volwassenen en als je het dan leuk vind, vooral doen :mrgreen:
hihi Cell, dat heb ik nou ook. Ik hou ook helemaal niet van stripfiguurtjes, tegenfilmfiguurtjes op kleding. Ook beertjes, konijntjes en poesjes op babykleding :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: (een enkele uitzondering misschien daargelaten). Ben dus ook erg benieuwd wat de kraamvisite straks allemaal gaat meenemen voor mijn kleine meid.
Haha ik heb nog heel veel kleding nieuw boven liggen! Of heb ik al per ongeluk meegegeven in de zak van Max

Echt verschrikkelijk, ik hou der niet van…,
Mensen die me kennen, weten mijn smaak.
Maar sommige die met donald duck shirts aankomen e.d. :silenced:
Nee niks voor hier!
@Pitje27 wrote:
@Affie wrote:Hocus pocus is volgens mij juist wel braaf (of zijn er meerdere?) maar ik hoor geregeld teksten voorbij komen dat ik denk… PARDON? :o
niet wat er achteraan komt… maar ga morgen voor de voorzichtigheid het nogmaals kijken. :oops:
Hocus Pocus vind ik niet zo heel erg maar er zijn echt een paar waarvan je denkt :shock: :mrgreen: heb uitgelegd gekregen dat dit de eerste paar liedjes waren en ze toen nog niet echt wisten voor welk publiek ze het wilde doen of zoiets?
Verder vind ik Hello Kitty meer iets voor jongere meiden tenzij je heeeeeel strak ben met inderdaad zoals Fai zei mooie pumps.
Vind het zelf ook wel leuk maar zou het niet dragen omdat me dat niet goed zou staan…
Voor baby’s vind ik het über cute!!! ook shirtjes met bijv koekiemonster :inlove:
Ik geloof dat ik de hello Kitty collectie van H&M leuker vindt, vooral qua prijs.
Of is het als het zo duur als hier is wel ineens geoorloofd?
Edit beheer: bericht aangepast