vind ik wel! ik vond het hard,… gezien de onzekerheid in de vraagstelling.
je kunt een mening ook genuanceerd plaatsen toch?
maar goed dat is de discussie hier niet.
Kan Kaboutertje… komt misschien omdat ik zelf ook niet altijd even genuanceerd een mening breng dat ik het zo zie…
Fluwelen hanschoentjes brrrrrr.
Trouwens heeft Fai een snoopy-onderbroek.
Speciaal om mij te pesten…
Maar goed, voor de ts:
Veel vinden het leuk voor volwassenen, anders was er geen markt voor, en anderen vinden het vreselijk. Smaken verschillen gelukkig.
Vooral doen waar jij je gelukkig bij voelt…
ik heb al jaaaaaren een snoopy pyama… en heb toevallig laatst voor een hello kitty gekeken.
en ach als jij het leuk vind, dan moet je het gewoon dragen… :-*
@Madre wrote:
Trouwens heeft Fai een snoopy-onderbroek.
Speciaal om mij te pesten…
Hahahaa.. jaaaaaaaaaaa..
:thumbup:
Ik ben vorige week op vakantie geweest in Oostenrijk en ben in een Hello Kitty couture shop geweest. Echt zulke leuke spullen gezien, maar ook mega duur Voor de oudste wel een leuk shirtje gescoord met 30% korting. Ze hadden er ook kleding voor volwassenen. Ik zou het zelf niet aan doen, alleen sokken of een pyjama misschien. zoek maar eens op Victoria couture shop.
Ik vind Hello Kitty ook leuk hoor, maar ik ben zelf ook gewoon een groot kind :mrgreen: … En er is wel verschil in echte kinderkleding en kleding die iets meer voor volwassenen (of grote kinderen) is vind ik.
En ondergoed zou ik er weer nooit van kopen. Meer ook omdat mijn zus en ik er altijd lolletjes over maakten dat mannen dan het idee hadden met een puber in bed te liggen enz :silenced: We zeiden altijd HELLOOOOOO KLITTY! :lol: :lol: :lol: :lol: Vast totaal niet grappig als je het leest, maar je had erbij moeten zijn :mrgreen:
@Affie wrote:
HELLOOOOOO KLITTY! :lol: :lol: :lol: :lol:
:mrgreen:
Nou mijn man ziet mij liever in een snoopy of Hello kitty onderbroek dan die saaie witte onderbroeken. Hij vind ze wel geinig geloof ik.
Die kanten en satijnen dingen ga ik echt niet dragen. Dat vind ik niet fijn zitten.
@Affie wrote:
En ondergoed zou ik er weer nooit van kopen. Meer ook omdat mijn zus en ik er altijd lolletjes over maakten dat mannen dan het idee hadden met een puber in bed te liggen enz :silenced: We zeiden altijd HELLOOOOOO KLITTY! :lol: :lol: :lol: :lol: Vast totaal niet grappig als je het leest, maar je had erbij moeten zijn :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: Ik vind het hilarisch :lol: :lol: en was er niet eens bij hahaah
@Pitje27 wrote:
ik heb al jaaaaaren een snoopy pyama… en heb toevallig laatst voor een hello kitty gekeken.
Ik heb ook een Snoopy pyjama (2 zelfs).
Maar ik doe dit soort dingen dus echt alleen maar thuis aan!
@Anita-1982 wrote:
@Pitje27 wrote:ik heb al jaaaaaren een snoopy pyama… en heb toevallig laatst voor een hello kitty gekeken.
Ik heb ook een Snoopy pyjama (2 zelfs).
Maar ik doe dit soort dingen dus echt alleen maar thuis aan!
ik ook… tijdens beide zwangerschappen ook veel aangehad… was de enige die paste… :mrgreen:
zo dat de reden zijn dat onze oudste hiervan zo gek is… :think: :lol:
Ik heb een spongebob pyjama
Oja en een nijntje :lol:
En eentje met garfield :mrgreen:
joh… ik gaf echt gewoon mijn gevoel weer… ga d’r niet om liegen hoor.
Er zijn echt wel meer mensen die het 3x niks vinden voor een volwassene, moet ik daar dan over jokken?
maar zo heb ik ook niets met uggs, met geruite wollen rokjes en een witte maillot en veel te dikke mannen die zich in een porsche proppen…
Vind ik allemaal afgrijselijk om te aanschouwen en toch is er een markt voor.
Ik bedoel maar te zeggen… lekker doen wat een ieder ZELF mooi vind.
Als dat hello kitty is en je bent 30+, 40+ enz… prima toch.
Ik ben de premier niet en maak geen wetten
En iets geen porem vinden… dat is denk ik iets Amsterdams ofzo… zegt mijn oma ook hoor (die is 95) Maar zal het dan wat netter zeggen door te zeggen dat ik dat zeer persoonlijk " geen gezicht" vind…
Zullen mensen bij mij ook wel es hebben… boeie toch t was in elk geval NIET naar bedoeld.
Cell, rustig joh er wordt door de ts toch naar onze mening gevraagd? Jij hebt de jouwe gegeven, niks mis mee hoor!!
Cell, niemand valt je toch aan op je mening :think:
Ik snap best dat er mensen zijn die het niks vinden.
Ik vind kant en satijn echt 10 keer niks, maar dat draagt een andere misschien weer dagelijks.
hahaha ik heb alle kleuren van de regenboog… met plaatjes zonder plaatjes maakt niet uit.
als er maar geen kant aan zit…dat vind ik verschrikkelijk…
ieder zijn meug… lekker doen wat jij leuk vind :thumbup:
@Isabel Sofie wrote:
Komende week ook Hello Kitty bij trekpleister in de aanbieding![]()
haha, klopt, ik heb een speelhuisje gekocht voor 8 eurie!!! s leuuukkk
Sharon heeft heel veel hello kitty (klitty, hliarisch Affie :lol: )
Voor Desmée had ik ook wat kleertjes, die inmiddels weer te klein zijn.
Bij volwassene, ligt eraan wat fai zegt sommige staat het best leuk, met leuke pumps en een skinny, ik zie affie wel lopen hoor met d’r mooie figuurtje en lieve koppie :inlove: .
Vind wel een voorwaarde dat je wel een beetje figuur moet hebben.
Ik ga met mijn maat 46 niet in een hello kitty shirt lopen, lijkt het wel ofdat je een bigshirt aan heb om in te slapen :silenced: :lol:
Weet je wat ik in de meeste gevallen wel heel erg vind, van die shirts met van die dubbelzinnige teksten die pubermeisjes aanhebben.
Vraag mijzelf weleens af zijzelf of de ouders enig idee hebben wat het betekent wat erop staat.
@Goudvis wrote:
Ik heb een spongebob pyjama
Oja en een nijntje :lol:
En eentje met garfield :mrgreen:
:lol: ook nog eens spongebob :shock: hahahaha