hello kitty spulletjes

hoi ik heb even een misschien gekke vraag,ik zie vaak zo,n leuke spulletjes van hello kitty,maar is dit nu alleen voor kinderen of ook voor volwassenen?

groetjes

Ik denk dat het gewoon bedoeld is voor diegenen die het leuk vinden. Jong én oud!

:angel:

ze hebben ze voor zowel kinderen als volwassen… voornamelijk bij h&m

Komende week ook Hello Kitty bij trekpleister in de aanbieding :wink:

Haha nou ook voor volwassenen hoor. Heb op dit moment een onderbroek aan van Hello Kitty. En dat is gewoon een damesonderbroek.

Vind het zo ontsettend leuk!!!

@gismolo wrote:

Haha nou ook voor volwassenen hoor. Heb op dit moment een onderbroek aan van Hello Kitty. En dat is gewoon een damesonderbroek.

Echt waar ?? Ach, het is weer eens iets anders :lol: Ieder zijn smaak natuurlijk.

Ook voor volwassenen, want er zijn genoeg telefoon accesoires voor iphones van Hello Kitty en ik zie nu niet een jong kind lopen met een Iphone.

jaaaa ik heb ook HK onderbroekjes hahahaha!

En een HK Samsung… :oops:

@Rooike wrote:

jaaaa ik heb ook HK onderbroekjes hahahaha!

En een HK Samsung… :oops:

ik ook :mrgreen: :inlove: :dance:

maaruh Hello Kitty is oorspronkelijk voor kinderen bedoeld.

maar in Japan gingen de tienermeisjes ermee aan de haal die hebben het Zo groot gemaakt…

nu is het een ding voor jong en oud…

en I LOVE IT :inlove: en Jade ook… ze zegt al Kitty :inlove: :mrgreen:

In Azie wordt je doodgegooid met Hello Kitty spul voor volwassenen, dus nee niet alleen voor kids denk ik.

Persoonlijk heb ik er niks mee, vind Nijntje leuker. (Alleen niet voor volwassenen hoor)

(Alhoewel, kwam onderstaande afbeelding tegen die toch hopelijk wel voor volwassenen is bedoeld).

Ik geloof trouwens dat er 1 iemand is in Nederland die Hello Kitty wel kan schieten en dat is de geestelijk vader van Nijntje!

Hahaha ja die kende ik ook die avatar! :mrgreen:

ik maak ook veel hello kitty dingen voor volwassenen hoor hihihi :mrgreen:

dus no worries, het is leuk voor iedereen!

Maar dat vind niet iedereen…

Ik trek echt wel mijn wenkbrauwen een beetje op als ik een moeder zie lopen die heel koket rondwandelt in een hello kitty shirt.

En ja, die zie ik hier :shifty: , dus idd, menigeen vind het goed kunnen.

Ik vind het er raar uitzien en denk eigelijk altijd… wil je nog 15 lijken ofzo?

Maar dat zal eerder te maken hebben met mijn algehele afkeer voor " plaatjes" op kleding.

Die zijn hier inmiddels ook voorbehouden aan sokken, ondergoed en pyama’s… bij hoge uitzondering mag kitty idd nog wel op shirtjes en leggings… maar dora en anderen dus niet.

En omdat ik het zo verafschuw vind ik het dus geen porem op een volwassen vrouw.

Maar laat je door mij vooral niet tegenhouden hoor… het is te koop voor volwassenen, dus ook bedoeld voor volwassenen en als je het dan leuk vind, vooral doen :mrgreen:

Ik heb sokken :mrgreen:

@Cell wrote:

Maar dat vind niet iedereen…

Ik trek echt wel mijn wenkbrauwen een beetje op als ik een moeder zie lopen die heel koket rondwandelt in een hello kitty shirt.

En ja, die zie ik hier :shifty: , dus idd, menigeen vind het goed kunnen.

Ik vind het er raar uitzien en denk eigelijk altijd… wil je nog 15 lijken ofzo?

Maar dat zal eerder te maken hebben met mijn algehele afkeer voor " plaatjes" op kleding.

Die zijn hier inmiddels ook voorbehouden aan sokken, ondergoed en pyama’s… bij hoge uitzondering mag kitty idd nog wel op shirtjes en leggings… maar dora en anderen dus niet.

En omdat ik het zo verafschuw vind ik het dus geen porem op een volwassen vrouw.

Maar laat je door mij vooral niet tegenhouden hoor… het is te koop voor volwassenen, dus ook bedoeld voor volwassenen en als je het dan leuk vind, vooral doen :mrgreen:

Ik ook niet…

Ik vind snoopyondergoed en dat soort ongein ook zo vreselijk…

Ik had trouwens wel van die hello kittytroep toen ik 19 was ofzo, maar op een gegeven moment kan het echt niet meer.

Maar goed, ieder zijn meuk, ofzo… :slight_smile:

Ik kocht vorige week een Snoopy sportshirt, en daar stond op “retro” :mrgreen:

Cell en Madre, is het nou zo nodig om ZO je persoonlijke afschuw hier neer te pennen als de TS al onzeker vraagt OF het wel misschien kan? voor haarzelf omdat ze het zelf eigenlijk wel heel erg leuk vindt?

dan kun je toch ook volstaan met, “voor mij hoeft het niet zo nodig”

moet dat dan met uitspraken als “ik vind het geen porem” of “wil je 15 zijn ofzo” of andere kracht termen?

Ze vraagt of het alleen voor kinderen is of dat zij het zelf ook kan dragen.

vond het nogal hard en bot overkomen.

maar goed, misschien TS niet,…

mij zul je ook niet zien in hello kitty kleding of snoopy,… maar dat was haar vraag niet.

Ik had mijn mening kunnen inpakken en heb dat niet gedaan omdat ik Hello Kitty voor volwassen vreselijk vind.

Vind ‘vreselijk’ nu ook echt geen heel naar woord ofzo… :shifty:

:mrgreen: vreselijk IS ook geen naar woord :wink: :mrgreen:

en dat is ook niet raar om erover te zeggen,… ging meer om het “pakket” zeg maar. :wink: maar ja ik zit zowieso vandaag op de mopperstoel hoor,…

Hello Kitty kan leuk zijn… op een stoere skinny jeans met hoge hakken en dan een racerback hello kitty shirt… oh zou het ZO aandoen en het zou me staan ook! :inlove:

Ik lees overigens niks geks in de reactie van Cell en Lous… niks shocking bedoel ik… tis OOK een mening… normaal gebracht naar mijn idee… :angel: