Helemaal pissed, over de zeik en woedend!!

Zo…Ik ben echt NU pas op mijn werk! :wall:

Ik heb echt het hele huis op zijn kop gezet omdat ik mijn fietssleutel kwijt was…



Gister toen ik thuis kwam heb ik mijn sleutelbos + losse fietssleutel, de post, mijn jas en tas allemaal neergepleurd op 1 plek…

Wat deed J. om ‘ff ruimte te maken’ … alles aan de kant vegen, alles over de vloer heen etc…

Hij heeft het daarna wel weer opgeruimd (lees: van de vloer af geveegd) maar toch…



Nou was ik vanochtend al druk op zoek naar mijn formulier dat nog naar mijn nieuwe school toe moet dat vandaag echt op de bus MOET…

Ik belde J. en vroeg waar hij het had gelaten, hij had alle post op mijn bureau gelegd zegt hij, nou NIET dus!

Had hij het gestopt in een tasje in de kinderkamer :wall: :doh:



Even later wil ik weg naar mijn werk maar kon echt NERGENS mijn fietssleutel vinden…

Ik heb de kussens van de bank eraf getrokken, tas op zijn kop gezet, op de vloer gelegen om te kijken of het ergens onder lag, zelfs mijn kleren van gister gescheckt, in de wasmachine en droger gekeken, op mijn bureau, echt OVERAL…

NERGENS te vinden… En de reservesleutel dus ook niet! :wall:



Ik maar bellen bellen bellen naar J. maar hij neemt gdverdmme niet eens op!! 20x niet!! :twisted:

Ik heb hem ‘hartelijk bedankt’ op zijn voicemail en ben uiteindelijk maar met de trein gegaan nadat ik had gekeken of de sleutel niet toevallig nog in mijn fiets zat…



Ik ben echt totally stressed out hier, heb het helemaal gehad en ben vooral RAZEND!! :wall: :wall: :twisted: :twisted: :hand:

Sorry hoor maar ik moest het even kwijt…

:hug:

oei … :hug:

Oei wat een rotochtend heb jij gehad :hug:

Probeer het los te laten meid je hebt alleen jezelf ermee als je zo over de zeik blijft :-* :hug:

Ja hij belt me net gewoon doodleuk op van hoi schatje hoe is het?



Ik heb hem echt HELEMAAL uitgekafferd!!

Wat denkt hij wel niet met zijn luchtige “hmm sjah ach ik was aan het werk heh”

Alsof zijn werk belangrijker is dan het mijne??



Eerst maakt hij mijn sleutel zoek, vervolgens neemt hij gewoon niet op als ik hem 20 tot 30x bel (ik had echt al dood kunnen zijn als er ECHT wat was geweest) en dan krijg ik hem eindelijk te spreken als ik al op mijn werk ben om half 10!!! En dan gaat hij er een beetje luchtig over zitten doen!! :wall: :wall: :hand:



En dan altijd als ik een keertje niet bereikbaar ben of 1x niet opneem dan raakt hij helemaal in paniek of denkt hij dat ik dingen aan het doen ben achter zijn rug om en dan neemt hij gewoon 20 keer niet op en dan zegt hij “pff ja ach” ??? :wall: :wall: :wall: :wall: :sick: :sick:



BAH!!!

oh jee… klinkt weer als typisch man…



meis :hug: hopelijk trekt het wat bij straks… en vind je je sleuteltje alsnog terug

Typisch man?

Als je wil zeggen dat een ZAK een typische man is dan word ik echt lesbisch!!







GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

IK BEN ZOOOOOOOO GRUWELIJK PISSED EN LAAIEND!!!

Misschien niet wat je verwacht te lezen, maar “hoorden” jou sleutels en spullen dan op de plek waar je ze had neergepleurt? (neergelegd)

Want als ik dat hier doe en het is niet de plek waar het hoort te liggen, dan kan ik er op wachten dat manlief ze ook elders heen gaat opruimen en ja, dan ben ik ze idd kwijt.

Maar dat is dan niet zijn schuld, maar mijn eigen, dan had ik ze maar meteen op de plek moeten doen waar ze horen (in een laatje van de kast waar we alle sleutels, mobiels en dergelijke neerleggen)



Ik lees van jou vriend niets anders als wat zo een beetje alle mannen doen, je hebt jezelf ermee dat je nu zo boos bent.



Heb inmiddels wel geleerd dat ik zelf aansprakelijk ben voor waar ik dingen neerleg, ben ik chaotisch en gooi ik het in het kastje op de gang, dan kan ik erop rekenen dat de kids ermee aan de klooi gaan. Gooi ik het “effe” op het aanrecht dan ruimt manlief het weg bij zijn dagelijks opruimsessie in de keuken. Dan is dat niet hun probleem, maar de mijne…

sorry, maar lees hier echt niets wat helemaal 100% zijn schuld is, je zegt zelf dat je het “effe” hebt neergepleurt…

@ Cell,



Het lag NIET in de weg, sterker nog ik had de post zo neergelegd zodat hij ernaar kon kijken omdat het voor hem belang had…



Hij had GEEN reden om er bij te moeten gezien het niet in de weg lag.



Dus het op de grond gooien was TOTAAL doelloos en dit deed hij alleen maar omdat hij chagarijnig was.



En daarbij, het zou voor het EERST zijn dat hij wat opruimt!

Het heeft er trouwens maar 5 minuten gelegen ofzo en mijn jas en tas alleen maar omdat ik direct ZIJN hond ben gaan uitlaten toen ik thuis kwam omdat hij me dit vroeg…



Normaal gesproken gooit hij zijn jas midden op de bank en laat hem gerust een paar uur liggen als hij niet op de bank gaat zitten en die ruim ik dan altijd netjes op naar de kapstok.



Ik hang mijn jas ALTIJD gelijk aan het haakje op een kleine uitzondering na…

eh… :shifty: Dus toch een typisch man?



Echt hoor… Ik haal de post van de mat, haal mijn dingen eruit en leg zijn deel op het dressoir, dan heeft hij een rotdag, loopt enkel te mopperen, pakt alles op en gooit het ergens heen. Vervolgens loopt hij mij de kop gek te vragen waar dat en dat belangrijke papier is gebleven… tja… mannen…



Als de wereld niet voor hen vergaat, hebben zij nergens een probleem mee.



Maar je sleutels, ja daar zou ik dan toch wel iets zorgvuldiger mee omgaan.

Ik heb zelf inmiddels aan mijn fietssleutel een enorm kleurrijke hanger gehangen en de rest van alle sleutels zitten bij mij aan een keycord.

Ik heb mijn eigen bureau en daar ruim ik die zooi dan in op anders was ik dus ook steeds alles kwijt en 9 van de 10 keer had Ruud het dan van het aanrecht afgehaald en in een willekeurige la gelegd, soms zelfs doelloos in de hand gehouden en naar boven meegenomen en dan lag het in zijn sokken la bijvoorbeeld.

Mannen doen best veel zonder er heel bewust bij na te denken.



Dus ik kijk er niet echt van op, dat is meer wat ik wilde zeggen. :wink:

ik heb een schat van een vent…maar dat flikt hij mij dus ook altijd he!!! Mijn spullen opruimen om vervolgens ff niet meer te weten waar het neergelegd te hebben

Pfff ja mannen… :wall:

Misschien toch maar lesbisch worden dan…



Nou is hij boos omdat ik boos ben, oke prima, maar niet even excuses aanbieden dat hij onbereikbaar was en mijn spullen heeft kwijtgemaakt…



Net als dat mannen schijnbaar altijd hun aandeel in het huishouden zullen overschatten… :wall: :wall: :wall:

dat is hier ook 1 keer gebeurt. Maar dan met mijn autosleutels.

Was ook zo boos!!



Maar hier krijg ik manlief nooit te pakken op zijn werk. Hij is timmerman en zijn mobiel ligt in zijn lunchkoffer. Nu na 4 jaar samen zijn heeft hij het nog niet geleerd om af en toe in de pauze eens te kijken. Het is namelijk wel eens gebeurt dat ik hem nodig had (met spoed!) en hij dus niet opnam. Maar ervan geleerd heeft hij niet.

(zijn antwoord: jaja als je zwanger bent kijk ik er wel vaker op, ja halloo haha alsof er anders niets kan gebeuren) Ik kan natuurlijk altijd zijn baas bellen, maar goed dat kost dan tijd.



Ik zou voortaan mijn sleutels op dezelfde plek neerleggen en er vanavond eens over praten dat hij van je spullen af moet blijven :wink:



En nu eerst… Adem in… Adem uit… Adem weer rustig in… Adem weer rustig uit… :wink:

Dat is mannen eigen! Zo verwacht mijn man altijd dat ik dank je wel zegt als hij een keer gestreken heeft :roll:. Die tien keer dat ik strijk tegenover die ene keer van hem daar hoor ik nooit wat over!



Ben je alweer wat rustiger, meis? :hug:

:hug: Ik ken het, mijn man "ruimt "ook altijd op wat in de weg ligt.

GRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMM!!!



Ow wat herken ik dit!!! Gaat hij op MIJN fiets sas naar school brengen. De volgende dag moet IK op de fiets. Staat mijn fiets OP SLOT in de schuur!!! En de sleutel? NERGENS? Dus dan vraag ik:“Waar is mijn fietssleutel, want mijn fiets staat op slot in de schuur!” Zegt hij doodleuk:“Weet ik veel? IK zet nooit de fiets op slot in de schuur! Het is toch JOUW fiets???” AAAAAAAAAARGGGHHHHHH!!! En dan !@(#&!)@(#&!_(@*#& NIET aan willen nemen dat HIJ toch als laatste met mijn fiets op pad is geweest???



Kook, kook, kook…

haha marion, ik moet eigenlijk best hard lachen :lol: :lol: :lol:

Nee ik ben nog steeds pissed…

De adrenaline giert overduidelijk door mijn lijf aangezien ik net een vreetkick kreeg en dus ook mijn lunch heb opgegeten…



@ Mutsie,

Normaal belt hij mij juist 50 keer per dag en weet vaak zelf niet eens waarom hij me belt…

Hij heeft ook wel eens gezegd dat hij me belt om te controleren…



Als ik dan dus niet opneem dan lig ik volgens hem met mijn baas te n**ken, wat dus echt niet zo is, ik ben echt super monogaam…

En dan is hij niet te bereiken terwijl het belangrijk is en dan doet hij zo luchtig?



Dat is wat me nog wel heet meest kwaad maakt!

Misschien in navolging van "welke dingen doe je fout als moeder en hoe erg is dat (of zoiets) een topic in discussie…“wat maakt jou man, tot een echte stereotype foute man en hoe erg is dat” ? :mrgreen:



Want werkelijk trying, dat van dat strijken is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg herkenbaar… alleen dan niet met strijken, maar met koken of de badkamer soppen…

Als ik het doe is het de normaalste en vanzelfsprekendste taak die er is, als hij kookt loopt hij de hele tijd zwaar overdreven te hmmmm, heerlijk, zalig, lekker enzevoorten en moet ik vooral op zijn rugje wrijven en ophemelen hoe ontzettend lekker hij heeft gekookt. Het liefst zo dat mijn eigen kookkunst maar schamel afsteekt.

Dito met als hij de badkamer schrobt… dan is het “Het was ook wel weer eens erggg nodig” of “ik heb ook de randjes meegenomen die jij wel overslaat” (pardon :shock: ) en zo verder…