Helemaal pissed, over de zeik en woedend!!

@~Marion~ wrote:

GRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMM!!!



Ow wat herken ik dit!!! Gaat hij op MIJN fiets sas naar school brengen. De volgende dag moet IK op de fiets. Staat mijn fiets OP SLOT in de schuur!!! En de sleutel? NERGENS? Dus dan vraag ik:“Waar is mijn fietssleutel, want mijn fiets staat op slot in de schuur!” Zegt hij doodleuk:“Weet ik veel? IK zet nooit de fiets op slot in de schuur! Het is toch JOUW fiets???” AAAAAAAAAARGGGHHHHHH!!! En dan !@(#&!)@(#&!_(@*#& NIET aan willen nemen dat HIJ toch als laatste met mijn fiets op pad is geweest???



Kook, kook, kook…








Ja vreselijk, J. is dus net zo! :twisted: :twisted: :twisted:

Goed idee Cell!!

Ga ik doen!



Kijk over een minuut of 5 maar in het relatieforum :wink:

@Mutsie86 wrote:

haha marion, ik moet eigenlijk best hard lachen :lol: :lol: :lol:




:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Ow cell! Jaaa!!! Dat herken ik ook!!! Grmbl…

@Cell wrote:

Misschien in navolging van "welke dingen doe je fout als moeder en hoe erg is dat (of zoiets) een topic in discussie…“wat maakt jou man, tot een echte stereotype foute man en hoe erg is dat” ? :mrgreen:



Want werkelijk trying, dat van dat strijken is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg herkenbaar… alleen dan niet met strijken, maar met koken of de badkamer soppen…

Als ik het doe is het de normaalste en vanzelfsprekendste taak die er is, als hij kookt loopt hij de hele tijd zwaar overdreven te hmmmm, heerlijk, zalig, lekker enzevoorten en moet ik vooral op zijn rugje wrijven en ophemelen hoe ontzettend lekker hij heeft gekookt. Het liefst zo dat mijn eigen kookkunst maar schamel afsteekt.

Dito met als hij de badkamer schrobt… dan is het “Het was ook wel weer eens erggg nodig” of “ik heb ook de randjes meegenomen die jij wel overslaat” (pardon :shock: ) en zo verder…




Briljant idee :thumbup: . Als Ries 1x in de 4 weken stofzuigt is het veel, ik doe het dagelijks, maar híj stofzuigt altijd… :roll:



Maarum, er is in mijn beleving maar één ding erger dan met een vent samen leven…en dat is met een vrouw… :lol: Dus ik zou nog even het “lesbisch worden” overdenken… :mrgreen:

Zo dat moest mijn man 1 keer zeggen als ik de telefoon niet opneem. Wow die was nog niet klaar met mij.



Ik vind het ook super irritant als mannen wat opruimen en vervolgens niet meer weten waarheen. Heb ook heel vaak gehad dat mijn man op zijn werk zat (1,5 uur hier vandaan) en dat hij mijn huissleutels in zijn zak had. Alles zat op slot dus ik kon niet eens mijn oudste zoon naar school brengen. Zo toen was ik ook niet blij.

DAMES…! :shock:



Chill… 8)

Als ik dit zo lees allemaal dan denk ik een paar dingen…



ten eerste waarom ben je nog bij die man? ( en waarom wil je er uberhaupt een kind van???) Echt, zoals jij over hem praat dat is toch niet normaal? En dat om iets wat je zelf veroorzaakt hebt! En daarnaast vertrouwen jullie elkaar niet. Wie haalt het nu in zijn hooft om direct te denken dat je wel met je baas ligt te neuken???



Ten tweede is het denk ik tijd om eens orde op zaken te stellen in huis. Als de belangrijke dingen een vaste plaats hebben kun je het altijd terug vinden. Dan wordt het ook niet om wat voor reden dan ook van tafel geveegd.



Ik schrik echt van je berichtjes in dit topic.



Maar goed ik zal wel weer gek zijn :think:

@ariel wrote:

Als ik dit zo lees allemaal dan denk ik een paar dingen…



ten eerste waarom ben je nog bij die man? ( en waarom wil je er uberhaupt een kind van???) Echt, zoals jij over hem praat dat is toch niet normaal? En dat om iets wat je zelf veroorzaakt hebt! En daarnaast vertrouwen jullie elkaar niet. Wie haalt het nu in zijn hooft om direct te denken dat je wel met je baas ligt te gepassioneerd de liefde bedrijven???



Ten tweede is het denk ik tijd om eens orde op zaken te stellen in huis. Als de belangrijke dingen een vaste plaats hebben kun je het altijd terug vinden. Dan wordt het ook niet om wat voor reden dan ook van tafel geveegd.



Ik schrik echt van je berichtjes in dit topic.



Maar goed ik zal wel weer gek zijn :think:




Dan gaan we samen naar de gekkendokter 8)

Om te zeggen dat je geen goede relatie hebt vind ik te ver gaan.

Ik kan me wel vinden in bepaalde reacties…hier ook een sloddervos als man.

Neem niet weg dat hij de liefste is en ik hem niet kwijt wil :inlove:



De één reageert dan in een topic, de ander (zoals ik ahum) gooit gewoon iets kapot…ook niet erg handig.(duur)



Hier leergeld gegeven, ik prop alles wat belangrijk is in mn handtas en die is verboden terrein voor meneer :naughty:



Enne, als hij commentaar heeft op het huiswerk doe ik het gewoon niet meer hahaha.

Hij gooit dus het nette gestreken wasgoed zonder omkijken in zn kast, met als resultaat dat ik overnieuw kan beginnen.

Dus nu heb ik het makkelijk, ik kwak al zn wasgoed zo in de kast als het droog is :lol:

wedden dat hij het na een week zat is? ehehehe



Das geen ruzie, das een koekje van eigen deeg :mrgreen:

@pientje wrote:

@ariel wrote:
Als ik dit zo lees allemaal dan denk ik een paar dingen…



ten eerste waarom ben je nog bij die man? ( en waarom wil je er uberhaupt een kind van???) Echt, zoals jij over hem praat dat is toch niet normaal? En dat om iets wat je zelf veroorzaakt hebt! En daarnaast vertrouwen jullie elkaar niet. Wie haalt het nu in zijn hooft om direct te denken dat je wel met je baas ligt te gepassioneerd de liefde bedrijven???



Ten tweede is het denk ik tijd om eens orde op zaken te stellen in huis. Als de belangrijke dingen een vaste plaats hebben kun je het altijd terug vinden. Dan wordt het ook niet om wat voor reden dan ook van tafel geveegd.



Ik schrik echt van je berichtjes in dit topic.



Maar goed ik zal wel weer gek zijn :think:




Dan gaan we samen naar de gekkendokter 8)




Tja, ik sluit me bij jullie aan dames.



Ennuh, je was al laat op je werk en je hebt ook nog ongeveer een uur verloren met hier typen :silenced:

Ik snap niet dat je je zoooooooo boos maakt :? :?



Jou sleutel is weg en dat komt waarschijnlijk door hem…maar hij heeft echt niet bewust jouw sleutels verstopt zodat jij ze niet vinden kan.



En dan zo boos zijn, terwijl hij zich niet eens van kwaad bewust is…en dat moet hij nog begrijpen ook??

@Uskyld wrote:

@pientje wrote:
@ariel wrote:
Als ik dit zo lees allemaal dan denk ik een paar dingen…



ten eerste waarom ben je nog bij die man? ( en waarom wil je er uberhaupt een kind van???) Echt, zoals jij over hem praat dat is toch niet normaal? En dat om iets wat je zelf veroorzaakt hebt! En daarnaast vertrouwen jullie elkaar niet. Wie haalt het nu in zijn hooft om direct te denken dat je wel met je baas ligt te gepassioneerd de liefde bedrijven???



Ten tweede is het denk ik tijd om eens orde op zaken te stellen in huis. Als de belangrijke dingen een vaste plaats hebben kun je het altijd terug vinden. Dan wordt het ook niet om wat voor reden dan ook van tafel geveegd.



Ik schrik echt van je berichtjes in dit topic.



Maar goed ik zal wel weer gek zijn :think:




Dan gaan we samen naar de gekkendokter 8)




Tja, ik sluit me bij jullie aan dames.



Ennuh, je was al laat op je werk en je hebt ook nog ongeveer een uur verloren met hier typen :silenced:




En dit had ik nog niet gelezen…maar daar sluit ik me ook bij aan!

pffffft, heavy hoor, jouw reactie (ik bedoel dus wel degelijk de topicstartster hé, voor alle duidelijkheid).

Tja meis !

mij lijkt het dat je met heel veel opgekropte, niet - geuite emoties zit !

hoog tijd om dà à r eens bij stil te staan hoor !



Snap de laatst geschreven reacties echt wel.



jeetje, zo van de wijs voor sleutels, niet te geloven !!! :shock:



cliché, maar euch… er zijn zo van die dingen in het leven, die een “tikkeltje” erger zijn én waarop menig mens niét zo reageert…



liefs

Gerda

Ik moest wel lachen om dit topic. Maandag was ik mijn sleutels kwijt op het moment dat Noah naar school moest. Ava lag in de kinderwagen te grommen, Noah stond bij de deur te zeuren, Si was al op zijn werk dus die moest ik bellen. Na hem te hebben gebeld (en nog steeds mijn sleutels niet gevonden) gooide ik in irritatie mijn mobiel op de bank. Een paar minuten later vond ik de sleutels (onder de autostoel in de kinderwagen nota bene…) en kwam er toen achet dat ik mijn mobiel met het scherm op de gesp van een riem had gegooit. Mobiel kaput. Eigen schuld dikke bult.

Mijn sleutels, mijn verantwoordelijkheid.



Sh!t happens…

Ga nooit weg zonder te groeten

Ga nooit weg zonder een zoen

Wie het noodlot zal ontmoeten

Kan het nooit meer doen



Ga nooit weg zonder te praten

Dat doet een hart zo’n pijn

Wat je 's ochtends hebt verlaten

Kan er 's avonds niet meer zijn





Zoo een wijze les van mij… en idd, je hebt je tijd op het werk niet bepaald ingehaald door hier te gaan typen :think: Of is dat ook je man z’n schuld? :wink: