Hele vage lijn,kan het?

@sabje25 wrote:

wat is ticker?

banner, waar staat dat je 19 dagen overtijd bent

o zo, ik ben 2 januari voor het laatst ongie geweest en heb hem aan gehouden op cyclus van 28 dagen dit had ik bij de pil,dus ben daar van uit gegaan.

vandaar 19 dagen overtijd haha

@sabje25 wrote:

wawa dat heb ik al gedaan hihih maar ze zijn op!

ik heb nog 1 etos test

De etos test deed het bij ons prima! :wink:

dan zou ik waarschijnlijk niet zwanger zijn en heeft die test van gister ons flink in de maling genomen.

Bianca wat is IUI als ik vragen mag :oops: ,als je niet wil is oke hoor… ik heb net je verhaal gelezen wat heftig zeg dikke :hug:

groetjes sab

sabje: bij mij deed de etos test het ook heel slecht, toen een andere gehaald eigen merk van een andere drogist en die was wel duidelijk, maar ze zeggen dat predictor veel hormoon nodig heeft voordat ie iets aangeeft, ik zou je de cleurblue digitale test aanraden, daar staat gewoon met letters op: zwanger of niet zwanger, duidelijker kan niet!!! succes, enne hoezo kan je niet zwanger zijn na 2 maanden??? ik kan dat toch ook? hihihihii :wink: :mrgreen: :mrgreen:

jah juul het kan ook wel, ik voel me soms zo lullig tegen over anderen die al zo lang bezig zijn,kom ik net aan zetten…ik had niet verwacht dat ik er zo druk mee bezig zou zijn. ik heb ook een heel onregelmatig cyclus en ben nog geen eens ongie geweest weer. en nu hoop ik steeds dat ik gelijk ben bevrucht, en na zaterdag wist ik het zeker, me vriend die zag het ook. ik heb nu de test van zaterdag weg gegooid,voel me echt heel rot :cry: :cry:

Sabje gewoon positief blijven hoor! Je weet immers helemaal nog niet of je niet zwanger bent.

Ik heb allebei de keren een heel dun streepje gehad (omdat ik zo’n doos ben die een week te vroeg testte :wink: ) en was toch gewoon zwanger.

(En ik had ook de test van het huismerk van Etos).

Hier trouwens beide keren in 1x zwanger, dus het kan best!

Ik kan me voorstellen dat je er ontzettend onzeker van wordt, maar hier blijven de duimen draaien dat je alsnog heel snel een test in handen hebt met 2 vette strepen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Groetjes,

Martine

Hé Sabje,

Natuurlijk gun je het een ander ook, zeker als die al lang bezig is. Maar je hoeft je toch niet te verontschuldigen voor je eigen gevoelens? Het is voor iedereen spannend wanneer het nou raak is! Ik zal voor je duimen dat het raak is!

:hug:

Ik had zo’n pakket van ik weet niet hoeveel testen van Mtcare kon er elke dag een doen ik teste heel vaag en dat bleef een paar dagen zo en toen werd de streep heel duidelijk. Succes meid

Jane

lief die reactie’s allemaal

dankje wel doet me goed

jah jane die testen had ik ook en bij de laatste zag ik een vaga lijntje

ik had een paar dagen voor die tijd wel een lijntje maar die zag ik pas na 2 uur dus die klopte niet.

sabje: als ik jou was zou ik voor de digitale test gaan als je weer gaat testen, die etos geeft ook zekerheid met 1 dag overtijd staat er…ja dus niet ik was toen al 6 dagen overtijd en nog supervaag, dussssss ik hoor het wel in ieder geval succes ermee :thumbup: :thumbup: en je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen, ik was ook na 2 maanden zwanger en er zijn nu nog dames in onze groep die nog steeds niet zwanger zijn, ik denk maar zo: dan heb ik toevallig geluk, ik had het zelf ook niet verwacht dat het zo snel ging, ik dacht dat duur wel zeker 1 jaar of nog langer!!!

succes ermee meid :-*

Heb je nog een test gedaan Sabje?

jah heb een test gedaan vandaag en deze was negatiefmdus ben niet zwanger, test van clear bleu. en ik ga nu ook niet meer denken dat ik het mss wel ben,ben het gewoon niet!!! :cry:

komt allemaal van zelf en ik ben pas net bezig dus beetje gedult hebben en nu maar wachten op :twisted: . hoop nu wel dat ze gauw keer komen,dit is ook niet wat.

groetjes

hey meissie, kun je niet een echo laten doen? Dan weet je even zeker hoe het ervoor staat… :hug:

Liefs,

Noortje

:hug: :hug:

:-* :hug:

:hug: :-*

bedankt voor alle knufs.

ik heb in december inwendige echo gehad me baarmoeder en eierstokken zagen er goed uit.

aankomende vrijdag krijg ik een mammografie en echo van mij borsten, knobbeltje.dus is ook allemaal wel erg spannend, maar denk dat het me klieren gewoon zijn. paar jaar geleden voor onder controle gestaan en omdat ik nu nieuwe voel doen we er voor de zekerheid een mammo en echo,misschien kan ik vragen dat ze me buik ff echo van maken :stuck_out_tongue: haha denk niet dat ze dat doen.

ik ga slapen ben echt heel moe.

slaap lekker allemaal

bye bhye