Hele vage lijn,kan het?

hallo,

ik heb vanochtend getest met mij ochtend urine.

Met een test van matcare binnen 15 min aflezen. en ik zag binnen 15 min een vaag streepje,mij vriend er bij geroepen en die zei gelijk ik zie niks,ik zei kijk is goed en jah hij zag ook wat,hij zei hier op,hij is net zo vaag als sinterklaas zijn kont(spreekwoord)zou het kunnen?

we willen vanmiddag andere test kopen en dan testen met mij ochtend urine,ooow ben zo zenuwachtigg.

groetjes sab

sab, ik hoop voor je dat de tweede test meer duidelijkheid biedt…

maar ze zeggen dat zelfs als het heel licht is, je zwanger bent!

maar ik wil je ook geen valse hoop geven…

dus ik hoop dat de test morgen duidelijk aangeeft dat je zwanger bent en ik je dan kan feliciteren!!

Het kan inderdaad goed zijn dat je zwanger bent want mij is net hetzelfde overkomen!! De digitale test van Clearbleu is een aanrader !! :smiley:

hallo,

ik hoop het. ik heb etos eigen merk gekocht nu volgens meisje in de wiel maakt het niks uit.

greet zag dat je bijna bent uit gerekend spannend hoor.

mama lianne zag dat je ook zwanger bent, gefelictieerd.

groetjes sabine

ik heb hier weleens gehoord dat de matcare testen heel snel vals positief aangeven…

Ik hoop voor jou dat het niet zo is…

Succes met testen…

gr patricia

oww :cry:

het is niet te hopen.

Waarom test je nu niet al dan ik testte gewoon met de urine die ik er op dat moment uit kon plassen.

Maar hier ook twee keer hele vage strepen gehad en toch beide keren zwanger

Liefs Marielle :vlinder:

ze zeggen dat ochtend urine toch beter is,zit meer hcg in.en omdat hij vanochtend maar heel iets is uitgeslaan,met mij ochtend urine.en ik heb nu al vaker geplast

wil eigenlijk wel testen maar ook wel beetje bang dat ie negatief uit slaat whaha erguhhh.

en heb met me vriend afgesproken dat we tot morgen wachten :? :?

Sabje sterkte met wachten tot morgen!

Ik hoop voor je dat je een dikke vette streep gaat zien!

(ook al is een klein dun vaag streepje ook echt een streep hoor :wink: )

dankje t@mmie.

gefeliciteerd he.

Ik hoop ook op een dikke streep :dance:

dan ben je gelijk wat zekerde

Ik duim voor je dat je morgen een hele duidelijke streep te zien krijgt.

Liefs Marielle :vlinder:

dankje :wink:

ik heb net me zus gesproken

zij had een test gedaan en toen ze hem deed zag ze niks, en toen ze s’middags thuis kwam zag ze vaag streepje. ze was dus wel zwanger, ik heb dit vanne week ook gehad met de matcare test, ik had getest en zag niks 2 uur later zag ik ook een baag streepje.nu zag ik dus vanochtend gelijk een vaag streepje, zou ikkkkk zwangerrr zijn, ow ow wat ben ik erg hoop het zo

groetjes :**:

hey meid succes voor morgen,

wat ik weet van metcare is wel dat ze soms echt niet kloppen , dus onbetrouwbaar zijn. Zeker na 2 uur mag je er niet meer vanuit gaan of het lijntje die erstaat klopt. Maar dat is bij elke test.

Ik zie ana jebanner dat jenogal overtijd bent ?

Nu ja iig voor morgen succes en hopelijk ben je natuurlijk wel zwanger ik persoonlijk zou een andere test dan metcare gebruiken als je die in huis hebt

ik heb andere test gekocht voor morgenvroeg.

dus mss heb ik morgen feest haha :dance:

jaaaaaaaaaaaaa hoperdehoop :dance: zou mooi zijn nietwaar ?

ben je al lang proberen zwanger te raken ?

zou echt super zijn!!

ik ben eind december gestopt met de pil en ben 2 januari nog ongie geweest. ik heb wel onregelmatige cyclus dus

maar me vriend en ik zien toch echt een vag streepje binnen de tijd van de test :lol: :pray:

ow das dan mooi rap op tijd joh, zo pas gestopt , zou fijn zijn

ik had ook een vaag streepje en was wel zwanger meid spannend…

ik duim voor je

jah maar ff afwcahten nog, maar ze zeggen streep is streep ook al is ie vaag.