meid ik hoop het voor je hoor
wat voor test had je gebruikt willie?
@sabje25 wrote:
jah maar ff afwcahten nog, maar ze zeggen streep is streep ook al is ie vaag.
ja dat klopt helemaal streep is streep als ie maar binnen de aangegeven tijd is gekomen :thumbup:
van de da sabje
ok.
Gecondoleerd.
ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen. :oops:
dikke :hug:
sabje: ik had ook testen van etos eigen merk, die waren superonduidelijk bij mij, toen heb ik gewoon van een andere drogist van eigen merk gekocht en die was weer heel duidelijk en dat met de urine van s’middags 4 uur, terwijl de ik de etos wel met ochtendurine heb gedaan, ik vind ze slecht die van etos en zou ze ook niet meer kopen.maar iig succes met testen morgen en ik ben benieuwd :thumbup: :thumbup:
Sabje en ? ? ?
sabje: we zijn nieuwsgierig !!! :mrgreen: :mrgreen:
:lol: Hier houden we het niet uit van de spanning en Sabje wacht rustig tot morgenochtend met testen… :roll: :lol:
hallo allen
sorry sorry sorry dat ik niet eerder wat van me heb laten horen maar we hebben de hele dag visite gehad.
test van vanmorgen zien we wel wat, maar me vriend denkt dat het het streepje van de test zelf is?? deze zie je ook alleen maar bij bepaalde houding,me zus heeft gekeken en die ziet het ook alleen maar bij een bepaalde manier van vast houden. zij vond dat ik gewoon predictor moet kopen, met die stip… ik weet het niet meer hoor
ik heb de hele dag al beetje dikke slijm,heb ik nooit? word ik ongie? of wat kan dit zijn?vind zo raar allemaal en dit binnen een dag.
groetjes sabine
@sabje25 wrote:
hallo allen
sorry sorry sorry dat ik niet eerder wat van me heb laten horen maar we hebben de hele dag visite gehad.
test van vanmorgen zien we wel wat, maar me vriend denkt dat het het streepje van de test zelf is?? deze zie je ook alleen maar bij bepaalde houding,me zus heeft gekeken en die ziet het ook alleen maar bij een bepaalde manier van vast houden. zij vond dat ik gewoon predictor moet kopen, met die stip… ik weet het niet meer hoor
ik heb de hele dag al beetje dikke slijm,heb ik nooit? word ik ongie? of wat kan dit zijn?vind zo raar allemaal en dit binnen een dag.
groetjes sabine
Volgens mijn VK kan een hele vage lijn duiden op een ei-sprong. In combinatie met het dikke slijm zou me dat niets verbazen. Misschien in ieder geval even klussen, maar hoop natuurlijk dat je al zwanger bent.
ik hoop het zelf ook,maar gister was ik overtuigd dat ik zwanger zou zijn eigenlijk,nu weet ik het even niet meer.
@sabje25 wrote:
ik hoop het zelf ook,maar gister was ik overtuigd dat ik zwanger zou zijn eigenlijk,nu weet ik het even niet meer.
Ik ben een heel nuchter, realistisch persoon, maar toen ik de maand voor mijn MK een hele vage test had, was ik ook overtuigd van een zwangerschap. Alles voelde ook zo, maar op dag 33 werd ik gewoon ongi. teruggerekend had het idd mijn ovulatie kunnen zijn. :oops:
:-* :hug:
jah baal echt heel erg. stom he, maar wat verwacht ik nou gelijk na 2 maand zwanger
zou ik morgen nog ander test halen?of zou dat stom en dom zijn?
groetjes
ik zou dinsdag nog es doen als er dan geen ongi is even ha bellenen navraag doen :-* en stom bestaat niet :hug:
@sabje25 wrote:
jah baal echt heel erg. stom he, maar wat verwacht ik nou gelijk na 2 maand zwanger
zou ik morgen nog ander test halen?of zou dat stom en dom zijn?
groetjes
Meid, bestel gewoon via internet een lading goedkope testen en test dan lekker om de twee a drie dagen. Heb ik ook al ene aantal keer gedaan en schaam ik me ook niet voor :-*
wawa dat heb ik al gedaan hihih maar ze zijn op!
ik heb nog 1 etos test
@sabje25 wrote:
wawa dat heb ik al gedaan hihih maar ze zijn op!
ik heb nog 1 etos test
Dure hobby he? ik snap jouw ticker overigens niet :doh:
wat is ticker?