*helaas* we gaan voor poging 2....

:pray: Ik duim heel hard voor je!

Bij ons in het ziekenhuis werd verteld dat je pas na 14 dagen mocht testen omdat de test niet betrouwbaar is omdat je Pregnyl hebt gebruikt :wink:

Maar ik duim voor je :pray:

ghe ghe victoria …ik heb elke dag getest :wink: en de testen waren idd 6x33 uur positief (volgens de apotheker de halfwaardetijd van 10.000 pregnyl )

maar na 2 dagen negatieve testen

was ie vanmorgen toch echt weer positief volgens mijn hulp :mrgreen:

-ik twijfelde nog-

nu maar duimen dat het duidelijker wordt :dance:

Ik duim mee! :thumbup:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

ik heb dus heel het klooster opgetrommeld om te bidden zoals je ziet :dance:

Wow heksje, dat zou wel fantastisch zijn. Hier wordt ook meegeduimd dat hij morgen nog een beetje positiever is :mrgreen:

LIEVE lieve dames…

helaas heeft victoria gelijk gekregen en waren de testen onbetrouwbaar :cry:

ik stond vanmorgen op …en het bloed liep langs mijn benen :cry:

dus helaas zullen we deze poging als de eerste moeten zien, en ga ik straks maar het zh bellen…wat nu :shifty:

denk over 10 dagen weer verder…OP NAAR POGING 2 :kaars:

:frowning: :hug:

:hug:

He, wat naar! :cry:

Ik ga gewoon weer meeduimen bij de tweede poging.

He heksje, jammer zeg :hug: :-*

Nou we gaan gewoon duimen voor de 2e poging

Jammer meis :cry:

Maar we houden goede moed! En we gaan voor poging 2!

Hier gaan de duimpies weer alvast draaien :pray: :pray: :pray:

:-*

He meid, wat een teleurstelling :hug: :hug: Op naar ronde twee!!!

Balen hoor. :hug:

He wat ka u tee :frowning:

Hier wordt ook weer meegeduimd! Hopelijk lukt het bij de volgende poging!

Ohhh shit wat klte :hug:

Mag je niet morgen ofzo komen voor een uitgangsecho?

Dan kijken ze of alles goed en rustig is van binnen en dan gaan ze verder met poging 2 :-

:hug:

Verdorie… :frowning:

Veel liefs,

:-* Noortje

he wat balen meid.

Heksje, wat naar dat het niet gelukt is :hug: . Ik blijf voor je duimen meid dat het de volgende ronde iui wel raak is.

:-* Stephanie

:hug: :hug:

:-* Heleen