*helaas* we gaan voor poging 2....

vandaag bij de ferti arts geweest…

zie mijn banner…als ik niet zwanger ben :roll: :lol: start volgende week ons IUI traject voor het brusje :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

voor de insiders: het wordt een ongestimuleerde cyclus met alleen pregnyl :clap:

vorige keer was het in 1 keer raak…dus het zal ons benieuwen :pray: :kaars: :pray: :mrgreen:

ow ik heb er zo’n zin in en weet je…ik verheug me er al weer op heerlijk te miepen over alle zwangerschapskwaaltjes, te zuchten en te steunen van ach en wee en dan na 10 maanden afzien weer heerlijk in de twinkelende ogen van onze nieuwe spruit te kunnen kijken :inlove:

Ik jou niet en je verhaal niet, maar ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen! Hopelijk is het niet eens nodig en ben je al zwanger!

ikkûh stiekum jaloers :oops: maar moet nog even wachten hier,

ik ken je verhaal ook niet zo en je achtergrond , maar wens je zeker megaveel succes en sterkte moed en kracht moge er gave resultaten komen liefs bianca :-*

Ik duim voor je meid! :thumbup: :-*

Whaaaa spannend!!! :mrgreen: :inlove: En zeker weten een heerlijk vooruitzicht! Ik hoop voor je dat het in weer 1 keer raak is en dat het ditmaal nog zoveel meer genieten wordt dan de vorige zwangerschap!! :dance:

He gaaf man!!! Hier worden duimen gedraaid :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Cool!!!Ik duim mee en hopelijk is het dan snel’ 10 maanden verder’ :inlove:

Duimerdeduimduimduim :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

GAAF GAAF wie weet is het niet eens nodig… we duimen hier!!!

Ben zo blij voor jullie!!!

:-*

:hug:

Natas

Gaaf joh. :dance:

Heb je wel gekeken op de Chinese kalender of je dan kans hebt op een meisje :angel:

Groetjes,

Victoria, mama van Vera Lynn :vlinder: (12-12-2005) & ons nieuw wondertje

Heerlijk om je zo te horen kletsen :inlove: :inlove:

En nu duimerdeduim dat het raak is!!! En anders heel snel!!!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Dat is goed nieuws joh, maar misschien is het wel niet nodig. Ik hoop in ieder geval dat het snel raak mag zijn. :thumbup:

Succes!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Jaaaah heksje, ik ga duimen voor je hoor…

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

HA Heksje,

Goed joh!! Ik duim :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat je de iui kunt overslaan en anders dat de pendelaar gelijk heeft!!!

OOOHW, ik wil ook iemand die me kan vertellen wanneer Brent eindelijk een brusje krijgt!!! (Zelf krijg ik geen antwoord van mijn pendel :roll: zucht)

Mouse

Super zeg!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik hoop voor je dat het gaat lukken!!!

gROET tANS

Heel erg veel succes!!!

Heel veel succes en hopelijk in 2007 nog een brusje!!!

er zit 1 ei van 11 mm…vrijdag terug :inlove:

He Heskje wat goed!!! Wou je nog een pb sturen om te vragen hoe het geweest was vandaag, maar zie hier je belevenissen van vandaag al staan. Verwachten ze dat ie vrijdag springt?