Spannend zeg
Oeh twee eitjes! :mrgreen: spannend! Maareuh kunnen ze niet een lage dosering Pregnyl doen dan als zij zo twijfelen? Of wil jij dat niet?
En deze ronde kunnen ze iig goed in de gaten houden of jij gelijk hebt en die eisprong er wel degelijk is Dat scheelt wel! Succes!! :thumbup:
er liggen 10.000 eenheden pregnyl in de koelkast …
dus waar zij het over heeft :roll: :mrgreen:
bij tom ook die pregnyl gehad als ¨plak¨middel ter bevordering van de innesteling…ach…zo komt het dubbel van pas
ben allang blij dat ze niet over afvallen begon 8)
Tsssss met 10.000 eenheden kun je een half leger aan eitjes laten ‘springen’ :o
Ze is vast te vroeg opgestaan of zo 8) :silenced:
*afvallen wasda? dat heet ‘reserve’ mocht je een paar dagen geen eten binnen kunnen houden als je zwanger bent :lol: *
Niet een maar twee??? Dubbele kansen toch?
Je houdt het in iedergal spannend!!
:lol: rhi…ruim 15 kilo teveel :shifty: ik kan wat lijden 8)
Ach das maar 7 kilo per eitje als het er twee worden eten ze ook 2 keer zoveel van je 8)
:dance:
bij tom vonden ze dat ik 5 kilo moest afvallen.....ik ben in een lachstuip gevalen toen ik dat hoorde en heb ze recht in hun gezicht dus bulderend uit zitten lachen :oops: :lol: kom zie je het voor je?? 5 kilo?? die zitten er na 1 koekje al weer aan :mrgreen: 8)
succes morgen!!!
Suc6
:-*
succes Heksje…hoelaat moeten we duimen???
15 uur
we zijn druk aan het :thumbup: :thumbup: dus tikken alleen met de vingers :mrgreen:
GO HEKSJE GO
GO EITJES GO
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol:
was gisteren zo druk dat ik er niet aan toe kwam hier ff te tikken…
ik krijg zo’n :roll: :roll: :roll: van dat ge-echo…nu zou 1 ei wel gegroeid zijn ( van 11 naar 13) en 1 ei hetzelfde zijn gebleven…ok…dat kan…maaaaaaaaaar ik als leek kon toch echt zien dat het grotere ei veel groter was dan ze meette :wall: ( bij tommie was deze dame er ook van overtuigd dat een ei gekromepn was totdat ik haar dwong opnieuw te meten en toen kwam ze 3 mm groter uitdriedubbelezucht
maar goed…niet getreurd…zaterdag weer verder…ovultesten geven een vleugje aan…
ik verwacht zondag de iui…als mijn gevoel klopt :shifty:
Zondagen zijn mooie dagen…het woord zegt het al ZON - dagen… :mrgreen: :dance:
iid dave is ook op ZONdag geboren…mooie dag :mrgreen:
maaruh wat gaan ze nu verder doen???
nou wat ze verder doen is de groei bekijken…
vanmiddag zijn we weer geweest …en 1 grote zorg is van mijn hart…1 ei is gelukkig gekrompen van 15 naar 11 en het andere ei is gegroeid van 13 naar 16 :dance:
( we waren als de dood voor een meerling)
maandag terug komen en de ovulatietesten doen :shifty: :thumbup:
dus zondag wordt een rustdag :mrgreen:
Je houdt het wel spannend hoor!!
nou :lol: niks zondag rustdag…morgen is de IUI :dance:
ik meen dat de ovutest met wat smokkelen positief was en heb dus nu de pregnyl in mn bil :mrgreen:
morgen de IUI en dan maar :kaars: :kaars: :kaars:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: