heel vroeg je kindje voelen? kan dat ... ??

even een vraag.

Gisteravond lag ik in bed te babelen met Grote noor. (mijn man ;)) En ineens voelde ik een geplop in mijn baarmoeder.

ik weet 100% zeker dathet niet mijn darmen waren en ik weet ook zeker dat het uit de baarmoeder regio kwam.

Ik dacht dat het wel heel erug vroeg was om de baby te voelen, Kleine noor voelde ik rond de 13/14 weken. maar nu ben ik nog net geen 9 weken zwanger…

ik twijfel dus enorm, maar het voelde echt als de baby …

zijn er mss nog mama’s die het zo vroeg voelde? of is het echt onmogenlijk?

het waren echt plop gevoel… een soort van schuif -duw gevoel … heel snel achter elkaar. eerst 2 keer en een minut later nog een keer 3 plopjes …

ik ben gewoon heel erg benieuwd :inlove:

ps: een 2tal dagen geleden voelde ik net hetzelvde savonds bij het liggen in bed maar dat was maar 1 keer en ik dacht echt … neej dat kan niet … veel te vroeg … maar goed nu weer en 2 keer achter elkaar …

iemand?

ja hoor, ik dacht bij deze zwangerschap dat het wel heel vroeg was, maar toen voelde ik het ook tijdens de echo (9wkn) en zag de beeb schoppen… dus tja voelde dus wel echt de baby al. Mijn verloskundige zij ook dat het wel kon hoor.

Ik denk dat het wel kan. Toen ik een echo had met 9 weken toen was die kleine heel druk (armen, benen en hoofd bewogen alle kanten op). Ik voelde echter nog niks. Paar weken later voelde ik telkens vlinders in mn buik. Aangezien jij al kinderen hebt kan het zijn dat je ze eerder voelt. Bovendien weet jij hoe het aanvoelt toch? Ik zat in het begin te twijfelen of het mn darmen of de beeb was :oops:

ik denk ook echt dat het de baby was. ik zal eens kijken over de aankomende avonden …

of het plop gevoel terug komt

hhahahahha

tis wel heel erg he… eerst aan de klus en nu aan de plop :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ik voelde hem deze zwangerschap ook al met 9 weken.

dus het kan wel al hoor.

En ik dacht dat ik bij deze derde vroeg was; ook tijdens de echo met 10+1 al beebje gevoeld. Daarna met 10+3 nog eens en toen een week weer niets, maarja, ik was ook druk. Je moet er echt even voor gaan liggen en dan moet ook net het beebje wakker zijn :inlove:

ik heb sinds 2 dagen een soort kriebel onder in me buik net of beweegt er idd wat (alleen als ik heel rustig lig of zit)

zou het dan toch de baby al kunnen zijn? :inlove: me placenta zit wel aan de voorkant en dan zeggen ze vaak dat je het later voelt maar blijkbaar niet want het zijn me darmen echt niet :inlove:

kna best hoor ik voelde nic heel duidelijk met 13/14 weken :inlove: was idd kriebel, plopjes, bubeltjes etc :smiley:

leuk he! :inlove: :inlove: :inlove:

echt wel vind het allemaal zo bijzonder en twijfelde er eerst heel erg aan maar nu niet meer en geniet volop :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

lekker doe ik ook !!

net weer ene plopje gevoelt toen ik aan het rusten was :inlove: :inlove: :inlove:

ja hoor afgelopen zwangerschap van T voelde ik ook al zo vroeg gekriebel. Wist zeker dat het de kleine wel moest zijn :inlove: Geweldig toch, geniet ervan :inlove:

Bij de eerste zwangerschap voelde ik pas met 21 weken iets.

Nu meende ik van de week “protest” te voelen toen ik met de Angelsound het hartje aan het luisteren was, maar weet 't niet zeker.

Hello!!

Nou, ik ben blij dat jij erover bent begonnen, want ik voel dus ook geregel geplop en gekriebel! En ben ook pas 10 weken - wellicht komt het omdat we weten hoe het verschil voelt aangezien we het al eens of meer hebben meegemaakt!

x

Het zou misschien best kunnen. Als de placenta niet aan de voorkant ligt en als je slank bent helpt het ook wel, denk ik.

Met mijn zoon voelde ik het pas met 18 weken écht goed; we waren op vakantie en ik lag op m’n buik op een strandstoel. En ineens kreeg ik me daar een schop! :shock: Zo van :“He ma, ik lig klem hier!” :mrgreen:

Mijn placenta lag toen ook voor en slank was ik niet.

Hoop het nu wel wat sneller te gaan voelen… :oops:

ik ben ook echt niet slank

@Formally known as Vuegje wrote:

ik denk ook echt dat het de baby was. ik zal eens kijken over de aankomende avonden …

hhahahahha

tis wel heel erg he… eerst aan de klus en nu aan de plop :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

hahaha het word een meisje en dan krijg je geKWEBBEL hahahaha

heb je ze allemaal :wink: :lol: :lol: :lol:

hier trouwens ook bij Jade heel vroeg :thumbup: rond de 10 wk

Ik voelde Mik met 15 weken en Tes met 11 weken

Ik voelde mijn kleine druif deze zwangerschap ook rond de 10 weken. De verloskundige lachte me bekant uit toen ik haar vroeg of dat mogelijk was.

Later, bij de gynaecoloog hoorde ik dat dat best mogelijk is.

Heerlijk gevoel hè :slight_smile:

Nu ik een stuk verder ben in de zwangerschap, voelt het een stuk minder prettig. Ik krijg nu regelmatig gemene trappen tegen mijn blaas en mijn ribben.

@colle wrote:

@Formally known as Vuegje wrote:

hhahahahha

hahaha het word een meisje en dan krijg je geKWEBBEL hahahaha

heb je ze allemaal :wink: :lol: :lol: :lol:

hier trouwens ook bij Jade heel vroeg :thumbup: rond de 10 wk

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

wel mama is op dit momenet heel LUI dus dat komt helemaal goed hier …

hahah 2 -12 weten we of het een kwebbel of klus word :inlove:

Ik voelde M.ar.tijn ook met 9 weken. N.y.nke voelde ik maar een paar weken later en volgens de vlos destijds kon dat niet… zeker niet omdat het m’n eerste was. :roll: Gelukkig zijn er dus veel meer vrouwen die al heel vroeg in de zwangerschap hun kindje voelen… ook als ze totaal NIET slank zijn, zoals ik 8) …