Het kan zeker hoor! Ik voelde mijn kleine meisje ook met 9 weken en een beetje opeens ‘ploppen’. Prachtig gevoel, en wat fijn dat je er al zo snel van mag meegenieten!
:-*
Ik denk ook dat je het zelf gewoon goed voelt! Ik voelde het dit keer al met 12 weken en daar twijfelde ik ook niet over!
Met Levi voelde ik hem rond de 14 weken.
En dat terwijl ik niet slank ben, en een voorliggende placenta heb!
Nu voel ik soms (als ik zelf rustig ben) ook gekriebel sinds 1,5 week in me buik. Zei ik ook al tegen me man, dat kan toch niet of wel dan, haha.
Maar ben soms gewoon te druk en dan merk ik niks.
I LOVE IT :inlove:
Ik had het ook hoor meis…voelde onze jongste al zo heel vroeg,komt ook omdat je het nu herkend he? Lekker van genieten van dat contact…
@Formally known as Vuegje wrote:
ik denk ook echt dat het de baby was. ik zal eens kijken over de aankomende avonden …
of het plop gevoel terug komt
hhahahahha
tis wel heel erg he… eerst aan de klus en nu aan de plop :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: en straks komt er een kwebbeltje tevoorschijn :lol: :lol:
ik denk ook dat je je beebje voelt hoor :inlove: :thumbup: :thumbup:
Dat kan hoor! helemaal als het je 2e of meerdere is, dan hoor je veel vaker dat vrouwen het kindje eerder voelen, mede ook omdat je onbewust nog weet wat je moet voelen.
Onze zoon voelde ik met 11 wkn voor het eerst, en weet nog precies waar, op de A4 rond 15:00 haha
het eerste plopje voelde ik vorige week :inlove: kriebeltjes al een hele tijd heb het plopje nog niet weer bewust gevoeld
roosje geweldig!!
wat fijn dat er meerdere mama’szijn die de baby al vroeg voelen!
gisteren voelde ik de baby een salto maken :inlove: ik verschoot heel erg van iets en meteen een hele lang schuif gevoel:D
wat is het toch leuk he!! ik kan echt niet wachten tot hij/zij mijn hele buik op en neer laat wiebelen!!
Het kan wel hoor. Ik voelde onze kleine man met 11 weken “ploppen”!