Heel spannend voor mij!!!

Heeeeeeeeel erg bedankt voor jullie leuke reacties! Dat doet me goed!

Ik heb mijn verhaal op mijn website gezet, zie ‘mijn revalidatielogboek’.

Ik zat zonnet even op je site te sneupen en kwam bij die demo’s uit.

:shock: men wat een herrie :shifty:

Het dendert nu nog door…



Echt meis het word vast snel beter :hug:


:wink:

Het blijft gewoon wauw, hoe vaak ik het ook lees.

Ik ben zo benieuwd wat je hoort en hoe je dat gaat vinden. En hoe lang het revalideren gaat duren. En hoe je je daarbij gaat voelen.



Maar ik heb je site al een poosje bij mijn favorieten staan, dus ik blijf je verhaal mooi volgen… :mrgreen:



Marjan

@dietske wrote:

Mag ik vragen hoe je nu communiceert, via gebarentaal?
Natuurlijk! :mrgreen: Ik gebruik geen gebarentaal, kan het ook niet. Ik kan heel goed liplezen. En ze zeggen dat ik erg goed en duidelijk praat. Je hoort wel aan mij dat ik slechthorend ben.

Zolang je me goed aankijkt en goed articuleert, gaat het prima!

@fiep klophout wrote:

Is de verwachtign dat je nu een gewoon goed gehoor zult krijgen?
Nee, het spraakverstaan zal wel wat moeilijk blijven en zeker voor mij omdat ik vanaf mijn geboorte zwaar slechthorend ben. Maar ik zal wel veel meer geluiden kunnen waarnemen.

Volgens mij heb ik nu alle vragen beantwoord. :think: :wink: Nogmaals ik vind het erg leuk wat jullie schreven. :-*

Jeetje meis, wat fantastisch! Super zeg!

Ik ga je site in de gaten houden! :thumbup: :-*

Wat fantastisch voor je.

Gefeliciteerd!!!

Zo dat is spannend. Wat zal het speciaal zijn als je je kindjes straks kunt horen :inlove:. Geweldig hoor.

Ohhh… :shock: wauw…dit ontroerd me heel sterk. Ga zo ook zeker je www knopje bekijken.



Cayla bleek na de geboorte doof te zijn en we zijn nu met allerlei onderzoeken bezig en hopen dat ze in de (zeer nabije) toekomst ook in aanmerking kan komen voor een ci. We zijn nu met een cursus gebarentaal bezig en dit is voor ons een totaal nieuwe wereld.



Meid, meid, wat moet ik nu nog zeggen, heel veel sterkte met dit lange en intensieve traject,



:hug:

@Chrisje wrote:

Cayla bleek na de geboorte doof te zijn en we zijn nu met allerlei onderzoeken bezig en hopen dat ze in de (zeer nabije) toekomst ook in aanmerking kan komen voor een ci. We zijn nu met een cursus gebarentaal bezig en dit is voor ons een totaal nieuwe wereld.
Ik hoop voor jullie dat ze in aanmerking komt voor de CI. :pray: En bedankt voor je lieve bericht. :-*

Fantastisch nieuws zeg.

Ik ben benieuwd hoe je het gaat ervaren :angel: dus houdt ons op de hoogte :mrgreen: :thumbup: