Heel spannend voor mij!!!

natuurlijk ga ik duimen!



Wat zal dat een ervaring voor je zijn!



WOW! :mrgreen:

Wat een bijzondere ervaring zeg… lijkt me heel spannend hoor!

Succes vandaag!



Liefs, Broekie

Zo, dat moet toch geweldig zijn om straks voor het eerst je kinderen te kunnen horen!



Heel veel succes!

WAUW!!! wat super zeg!!! :dance: wat zul jij blij zijn als je straks je kindjes kan horen praten :inlove:



Succes :-*

eens kijken of ik iets anders kan bedenken dan ‘wauw’ … :think:





nop…







WAUW!!!



wat een superontwikkeling! Ik hoop dat het helemaal loopt zoals gehoopt, dat je niet helemaal overdonderd wordt door alles wat te horen is in de wereld (maar als ik je goed begrijp helpt je lichaam je een beetje door niet alles meteen door te schakelen naar je hersenen), en dat je op de lange termijn ontzettend zult genieten van alle handige en mooie geluiden die er bestaan. Is de verwachtign dat je nu een gewoon goed gehoor zult krijgen?

Euhmmm… tja…



WAUW!!!



Wat super zeg dat dat allemaal kan.

Zelf hoor ik maar de helft van wat normaal is.

Twee jaar geleden heb ik (eindelijk) hoorapparaatjes gekregen.

Ik hoorde ineens allemaal dingen waarvan ik geen idee had wat het was, haha.

Een hele verademing!

Dat zal bij jou natuurlijk helemaal zo zijn.



Spannend meid!



Ik ga even je site bewonderen.



Liefs Esther :**:

WOooooow , echt super

Spannend zeg!

Heel veel succes, en ik ben heel benieuwd naar je ervaringen.

Super joh! Veel succes!!! :thumbup:

Wat gaaf joh, wat een bijzondere start van het nieuwe jaar :mrgreen: :dance:

Woeiiiiiiiiii WOUWWWWWWWWWWWWWW…



Geweldig meid, er gaat echt een wereld voor je open hoor! Zo kan je weer een deurbel “horen” ipv een lichtflits te zien of een telefoon over horen gaan. En voor de buitenwereld, de vogeltjes, auto’s etc…



Zelf ben ik ook slechthorend, gelukkig helpt mijn gehoorapparaat zeer goed! 1 kant is doof en rechts hoor ik nog voor 30%!



Ik kan mijn zoon horen praten en huilen, dat vind ik al heel wat hahaha



Sterkte, want je moet een hoop wennen hoor!



Liefs,

Moon

@W&ndy wrote:

@marielle wrote:
Zo dat is idd heel spannend ken ook een aantal mensen die dit hebben ondergaan, en dat was in het begin idd heel erg wennen voor ze. Nu zijn ze blij dat ze weer beter kunnen horen en gaat het goed.
Erg fijn om te lezen dat ze tevreden zijn! Ik hoop dat ik dat ook ben straks. :pray:




Weet je wat een van hun het mooiste geluid vond, de stemmen van haar kindjes. Denk dat jij dat straks ook wel heb.

Wat ongelooflijk mooi zeg!!! Wat zal het wennen worden.

Een leven zonder geluid kan ik mij niet voorstellen, voor al niet zonder muziek.



Heel veel succes!! :-*

:dance: :dance: :dance: ooo meis er zal echt een wereld voor je open gaan!

Wendy ik ben zo blij voor je, ik hoop dat het niet tegen valt maar dat zal niet je hebt je goed voor bereid :-*

Oohh wat spannend zeg. Ik kan me dat goed voorstellen. :thumbup:

WOW, spannend zeg!!! Ik ben heel benieuwd! :thumbup:

super zeg :thumbup:

Wat super spannend zeg.

Ben heel benieuwd naar het resultaat!

TE GEk!!! het zal wel even wennen zijn…maar wel heel super!!! :thumbup: :mrgreen: